Ευας POV:
Τι μου ειπε μολις τωρα? Νομιζω πως ειπε οτι με αγαπαει! Και τι λεγανε τοση ωρα με τον Nialll?? Εχω αρχισει να ανησυχω! Για να λεμε την αληθεια, και εγω ειμαι ερωτευμενη με τον Harry! Απο την πρωτη στιγμη που τον ειδα τον ερωτευτηκα! Αλλα τοση ωρα τον κοιταω με ενα χαμενο βλεμμα και ισως μς παρεξηγησει. Ετσι, αν και τραυλιζοντας καταφερα να μιλησω.
Ε: τι...τι ειπες?
Ν: τιποτα δεν ειπε!! Κατι βλακειες δικες του!
Η: Niall, κοφ'το! Ευα, ειπα οτι σε αγαπαω, οτι ειμαι ερωτευμενος μαζι σου!
Ε: το...το εννοεις?
Η: Φυσικα και το εννοω! ΘΕΛΕΙς ΝΑ ΓΙΝΕΙς ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΟΥ?
Ε: Εννοειται! ΝΑΙ!
Χωρις να το καταλαβω ηρθε και με φιλησε παθιασμενα! Και για να λεμε την αληθεια μου αρεσε!
Niall's POV:
Οχι ρε γαμωτο! Της το ειπε! Της ειπε πως την αγαπαει! Και το σπαστικο ειναι πως δεν προκειται να την κανει ευτυχισμενη! Ο Harry στο παρελθον ειχε παρα πολλες σχεσεις. Σε ολες ειχε υποσχεθει πως θα τις κανει ευτυχισμενες αλλα η σχεση τους παντα ειχε αδοξο τελος! Αλλα αν ειναι διαφορετικα με την Ευα? Δεν το πιστεθω τον δικαιολογω και απο πανω! Αλλα, δεν θα το αφησω ετσι!
Harry's POV:
Η Ευα δεχτηκε να γινει το κοριτσι μου! Θα την κανω ευτυχισμενη! Το υποσχομαι! Και καπιοιο που αυτοι τη στιγμη το διαβαζουν αυτο και ξερουν για τις προηγουμενες σχεσεις μου, να ξερουν πως την Ευα θα την κανω ευτχισμενη! Το εννοω! Δεν το κανω για να εκδικηθω τον Niall απλα την αγαπαω πραγματικα! Και δεν θελω να χαλασουμε τη φιλια μας για αυτο το πραγμα!
Hey, my lovely readers! Πως σας φαινεται το ιματζιν? Αν θελετε σχολιαστε και πειτε μου! Βρηκα και τις ρυθμισεις για τα παρτς! Ελπιζω να ειναι οι σωστες! Next δεν ξερω ποτε θα βαλω! LOVE YA! <3
YOU ARE READING
You and I
FanfictionΗ Εύα είναι ένα κοινωνικό και δημοφιλές κορίτσι που ζει στην Ιρλανδία με τους γονεις της. Η μαμά της είναι Ελληνίδα και ο μπαμπάς της Ιρλανδός. Στο σχόλειο της έχει πολλούς φίλους αλλά κ...