Αφηγηση:
Μετα τη συναυλια η Ευα, ο Harry, o Zayn, o Liam, o Louis, o Niall, η Bella και η Chloe πηγαν σε ενα μπαρ για να γιορτασουν το γεγονος οτι η Ευα και ο Harry ειναι ξανα μαζι! Και λογικο ειναι! Το περιμεναν ολοι τοσους μηνες! Ολοι περασαν δυσκολα αλλα τα ξεπερασαν! Εντωματαξυ, ο Niall ηταν χαρουμενος αλλα καπου ειχε κολλησει το μυαλο του! Μαλλον σε καποια και αυτη ειναι η κοπελα που συγκρουστηκαν πριν τη συναυλια! Δεν μπορουσε να τη βγαλει απο το μυαλο του! Η Ευα το καταλαβε και τον ρωτουσε συνεχεια αν ειναι καλα αλλα αυτος κουνουσε το κεφαλι του καταφατικα! Αν τους το ελεγε θα τον περνουσαν ολοι για τρελο!
Niall's POV:
Καθομουνα μονος μου σε ενα απο τα αμετρητα, μικρα καναπεδακια αυτου του μπαρ και για χιλιοστη φορα σημερα σκεφτομουνα αυτη την κοπελα! Εχει κολλησει το μυαλο μου σε αυτη και δεν ξερω καν το ονομα της! Βασικα, δεν ξερω τιποτα για αυτη! Οταν ακουσα μια γυναικια φωνη διπλα μου να μου μιλαει! Η Ευα ηταν! Παντα ανυσηχουσε οταν δεν με εβλεπε καλα!
Ε: Niall? Niall? Εισαι καλα? Με ακους?
N: Ε? Α, ναι σε ακουω! Τι εγινε?
Ε: Σημερα καπου εχεις το μυαλο σου εσυ! Ο Λουις μου ειπε οτι πριν απο τη συναυλια παλι καπου ειχες το μυαλο σου!
Ν: Ναι, σημερα η αληθεια ειναι οτι ειμαι αφηρημενος! (ειπα και γελασαμε. Δεν μπορουσα να βρω καλυτερη δικαιολογια!)
Ε: Ενταξει, τοτε! Φευγω γιατι με φωναζει ο Harry, ok?
N: Ok!
Πηρα μια βαθια ανασα, ηπια λιγο απο το ποτο μου, το αφησα στο τραπεζι και σηκωθηκα να παω στον εξωτερικο χωρο αυτου του μπαρ γιατι η μουσικη ηταν πολυ δυνατα και με ενοχλουσε! Βγηκα εξω και κοιταξα ολους αυτους που βρισκονταν μπροστα μου! Παντου υπηρχαν μεθυσμενοι εφηβοι! Οταν το ματι μου πηγε σε μια παρεα! Οχι, δεν μπορει! Παρεσθησεις εχω! Σιγουρα! Κουνησα το κεφαλι μου για να φυγουν αυτες οι σκεψεις και παρεσθησεις αλλα τιποτα! Τοτε μια κοπελα, η συγκεκριμενη κοπελα που κοιτουσα απο αυτη την παρεα, αρχισε να με πλησιαζει!
????: Eισαι καλα? Ε! Σου μιλαω, δεν ακους?
N: Σε ακουω αλλα ημουν αφηρημενος!( παλι αυτη η δικαιολογια!)
???: Δεν ξερω αν με θυμασαι αλλα συναντηθηκαμε και το πρωι!
N: Φυσικα και σε θυμαμαι!
???: Πως σε λενε?
N: Niall! Εσενα?
???: Holly! Χαρηκα για τη γνωριμια!
N: Και εγω!
H(olly): Μονος σου εισαι εδω?
N: Οχι, οι φιλοι μου ειναι μεσα!
Η: Α ok! Παω και εγω στους φιλους μου!
N: Holly! Αν δε σε πειραζει... λεω αν και... και αν θελεις να.... ξερεις να.... μου δωσεις τον...τον αριθμο τηλεφωνου σου?
Η: Φυσικα!
Ειπε και μου τον εδωσε και της εδωσα και εγω τον δικο μου! Κοιτα να δεις συμπτωση! Και νομιζα οτι δεν θα την ξαναεβλεπα! Χαμογογελασα και πηγα μεσα χαμογελωντας, επισης! Σιγουρα, ολοι τωρα θα με ρωτουσαν τι εγινε, αλλα δε με νοιαζει θα τους το πω!
ESTÁS LEYENDO
You and I
FanficΗ Εύα είναι ένα κοινωνικό και δημοφιλές κορίτσι που ζει στην Ιρλανδία με τους γονεις της. Η μαμά της είναι Ελληνίδα και ο μπαμπάς της Ιρλανδός. Στο σχόλειο της έχει πολλούς φίλους αλλά κ...