Harry's POV:
Το πρωι ανοιξα με δυσκολια τα ματια μου, σηκωθηκα απο το κρεβατι και φορεσα καθαρα ρουχα. Το βραδυ κοιμηθηκα στο σπιτι του Niall και της Holly. Ολοι οι αλλοι ειχαν φυγει πιο νωρις απο εμενα, οποτε εγω εμεινα τελευταιος. Μαλλον και οι δυο καταλαβαν οτι ημουν λιγο σοκαρισμενος, αφου ειδα την Ευα τεσσερα χρονια αργοτερα. Και αυτη πρεπει να σοκαριστηκε που με ειδε, γιατι απο οτι μου ειπαν οι υπολοιποι, κανενας δεν ηξερε τιποτα. Σημερα ολη την ημερα θα κανουμε προβα. Κατεβηκα τα μεγαλη, εσωτερικη σκαλα του σπιτιου και πηγα στην κουζινα. Εκει με περιμενε το συγκροτημα μου τρωγοντας πρωινο. "Καλημερα!" τους ειπα και χασμουρηθηκα. Η αληθεια ειναι οτι ηθελα να κοιμηθω λιγο παραπανω, αλλα η προβα αρχιζει πολυ νωρις. "Καλημερα!" μου ειπε η Holly ενω ολα τα βλεμματα ειχαν στραφει πανω μου. "Πως κοιμηθηκες?" με ρωτησε ο Niall. "Καλα" απαντησα και εκατσα στο τραπεζι για να φαω και εγω πρωινο. Αφου φαγαμε, η Holly εμεινε σπιτι και εμεις φυγαμε. Φτασαμε στο στουντιο και ολο το μανατζμεντ ειπε οτι χαρηκε που με ειδε ξανα. Βεβαια, εγω δεν χαρηκα καθολου που ηρθα και ανυπομονω να ερθει η μερα που θα επιστρεψω Γαλλια. Κατα τη διαρκεια της προβας σκεφτομουνα την Ευα και δεν μπορουσα να συγκεντρωθω καθολου, με αποτελεσμα να κανω καποιους στιχους λαθος. Τα αγορια βεβαια, το καταλαβαν και προσπαθουσαν να με δικαιολογησουν.
Ευας POV:
Κατεβηκα τη μεγαλη ξυλινη σκαλα του σπιτιου μου και ειδα την Maria, την Georgia, την Christina και την Demi να μιλανε με τους γονεις μου. Φαινοταν αρκετα χαρουμενοι. "Καλημερα!" μου ειπε η Christina χαμογελωντας. "Καλημερα" τους ειπα. "Φαγατε πρωινο?" τους ρωτησα και καθισα στον καναπε. "Ναι, αν θελεις εχει στην κουζινα." μου απαντησε η μαμα. Δεν ειχα πολλη ορεξη να φαω. Ειδικα μετα απο αυτο που εγινε χθες. Ειδα ξαφνικα το αγορι μου, καλυτερα το πρωην αγορι μου ξαφνικα μπροστα μου μετα απο τεσσερα χρονια. Αλλα κοριτσια στην θεση μου, θα πετουσαν απο τη χαρα τους αν τους συναιβενε αυτο το πραγμα, αλλα εγω δεν χαρηκα καθολου. Δεν μπορω να ξεχασω αυτα που μου εκανε στο παρελθον. Σκεφτομουνα ολα αυτα τα πραγματα οταν η φωνη της Maria "ξυπνησε". "Γη καλει Ευα. Ευα ακουει η μονη μου μιλαω τοση ωρα?" μου ειπε κοιτωντας με στα ματια. "Ε? Οχι, απλα...απλα αφαιρεθηκα!" προσπαθησα να δικαιολογηθω. "Τι εγινε?" με ρωτησε η Demi. Τελικα ολες τους με ξερουν καλυτερα απο οσο νομιζα. "Τιποτα" ξαναειπα ψεματα. "Μα αφου φαινεσαι οτι δεν εισαι καλα. Πες μας τι εχεις!" μου ειπε η Georgia. "Ενταξει!" με επεισαν τελικα να τους πω τι εχω. Πηρα μια βαθια ανασα και συνεχισα. "Οταν εφυγα απο την Ιρλανδια και ηρθα εδω, μια μερα γνωρισα κατα τυχη το Harry Styles καθως περπατουσα. Μετα πηγαιναμε και στο ιδιο σχολειο και μετα απο λιγο καιρο τα φτιαξαμε!" στο ακουσμα αυτων των λεξεων ολες φαινοταν σοκαρισμενες. "Περασαμε πολλα μαζι, τα φτιαξαμε, τα ξαναβρηκαμε. Ομως εφτασε η μερα που επρεπε να φυγουν για την πρωτη τους περιοδεια, η οποια διαρκουσε εξι μηνες. Ομως μια εβδομαδα πριν ερθουν, εγω ειχα ενα ατυχημα και νοσηλευτηκα στο νοσοκομειο. Ημουνα μια εβδομαδα σε κωμα!" συνεχισα. "Συνεχισε!" μου ειπε η Demi. "Οταν ξυπνησα, το πρωτο πραγμα που εκανα ηταν να ρωτησω που ηταν ο Harry. Οι γονεις μου, η Bella και η Chloe φαινοταν πολυ αγχωμενοι αλλα δεν εδωσα ιδιαιτερη σημασια γιατι μου ειπαν οτι ηρθε και με ειδε οταν ημουν σε κωμα και μετα εφυγε γιατι επρεπε να παει να δει τη μαμα του. Του εστειλα παρα πολλα μυνηματα και του τηλεφωνησα απειρες φορες αλλα δεν απαντησε. Οταν πηρα εξιτηριο, πηγα σπιτι του αλλα δεν ηταν εκει. Αφου περασαν αρκετες μερες, καταλαβα οτι ειχε φυγει μακρια μου!" ειπα και ολες με αγκαλιασαν. Μετα εγω η Demi, η Georgia, η Maria, η Christina, η Holly, η Bella και η Chloe πηγαμε για ψωνια για να ξεχαστω. Ειναι ολες τους παρα πολυ καλες!
YOU ARE READING
You and I
FanfictionΗ Εύα είναι ένα κοινωνικό και δημοφιλές κορίτσι που ζει στην Ιρλανδία με τους γονεις της. Η μαμά της είναι Ελληνίδα και ο μπαμπάς της Ιρλανδός. Στο σχόλειο της έχει πολλούς φίλους αλλά κ...