4 χρονια αργοτερα

163 12 0
                                    

Περασαν  τεσσερα  χρονια  απο  τοτε  που  ο  Harry  εφυγε  για  Γαλλια  και  αφησε  ολους  του  συγγενεις  και  φιλους  του  πισω. Παρολ'αυτα,  δεν  ξαναερωτευτηκε  αν  και  πολλες  κοπελες  τον  ειχαν   πλησιασει.  Εκεινος  απλα  δεν  μπορουσε  να  ξαναερωτετει.  Καθε  μερα  και  ολη  την  μερα  σκεφτοταν  ΕΚΕΙΝΗ. Εκεινη  την  κοπελα  που  του  αλλαξε  τη  ζωη.  Ποτε  δεν  την  ξεπερασε,  απλως  "το  επαιζε"   χαρουμενος. Ηθελε  να   φενεται  ευτυχισμενος  στις  φαν  του. Τωρα   πια  οι  One  Direction  ηταν   το  μεγαλυτερο  συγκροτημα  του  κοσμου.  Ο  Zayn, μαλιστα,  ειχε  αρραβωνιαστει  και  οι  αλλοι  ειχαν  απλως  σχεση  με  την  κοπελα  που   αγαπουσαν  εκτος  απο  τον  Harry. Οι  αλλοι  του  ελεγαν   να  προχωρησει,  αλλα  εκεινος  δεν  ηθελε  γιατι  πιστευε  οτι  δε  θα  ηταν  ευτυχισμενος. Οσο  για  την  Ευα,  ουτε  αυτη  ειχε  καποια  σχεση.  Σε  ολους  ελεγε  οτι  ειχε  ξεχασει  τον  Harry,  αλλα  απλα  προσπαθουσε  να  μην  το  σκεφτεται. Ειχε  τελειωσει  το  σχολειο   και  τωρα  σπουδαζε  μαζι  με την Bella, την  Chloe  και  την  Holly. Και  οι  τρεις  κολλητες της  παντα  την  υποστηριζαν  σε  οτι  κι  αν  γινοταν.  Πλεον, η  Holly  ειχε  γινει   μια  απο  τις  κολλητες  της. Τα  υπολοιπα  μελη  των  One  Direction  ποτε  δεν  της  ειπαν  που  πραγματικα  ειχε  παει  ο  Harry. Αυτη  απλως  ειχε  καταλαβει  οτι   εφυγε  αλλα  δεν   ηξερε  που   ειχε  παει. Οταν  ρωτουσε  τον  Niall  για  αυτο  το  θεμα  της  ελεγε  οτι  ουτε  αυτος  ηξερε,  αλλα  η  Ευα  ποτε  δεν  τον  πιστεψε.  Απλα  δεν  ηθελε  να  τον  πιεσει. 

Harry's  POV:

Καθομουνα  στον  καναπε  του  διαμερισματος  μου  και  εβλεπα  τηλεοραση,  ωσπου  χτυπησε  το  κινητο  μου. Δεν  κοιταξα  ποιος  ηταν  και  το  σηκωσα.  "Παρακαλω?"  ρωτησα  ενω  οποιος  και  αν  με  ακουγε  θα  καταλαβαινε  απο  τον  τονο  της  φωνης  μου  οτι  ειχα  περιεργεια  να  μαθω  τι  ηθελε.  "Harry,  o  Louis  ειμαι.  Θελω  να  σου  πω  κατι."  μου  ειπε.  Μιλουσαμε  συχνα  με  τον  Louis, αλλα  τι  θελει  να μου  πει?  Συνηθως με  επαιρναν  ολοι  για  να  δουν  πως  ειμαι,  αλλα  τωρα  τι  πραγματικα  ειχε  γινει   ενας  θεος  ξερει!  Ειχα  ανησυχυσει  γιατι  πρωτη  φορα  στην  ζωη  μου  ακουω  τον  Louis  αγχωμενο. "Τι  εγινε?"  ρωτησα  με  εναν  περιεργο  τονο  στην  φωνη  μου. "Πρεπει  να  ερθεις  Λονδινο!"  μου  ειπε  και  τωρα  ειχα  αγχωθει  και  εγω.  Εχω  να  παω  Λονδινο  απο  τοτε  που  χωρισα  με  την  Ευα. Βασικα,  δεν  χωρισαμε,  απλα  εγω  εφυγα. "ΓΙΑΤΙ?????????!!!!!!!!!!!" ρωτησα  συγχυσμενος  και  πεταχτηκα  απο  τη  θεση  μου. "Ειμαστε  υποψηφιοι  για  τα  British  awards  και  ολα  τα  μελη  του  συγκροτηματος  πρεπει να  βρισκομστε  εκει  για  να  τραγουδησουμε." μου  απαντησε.  Οπως  και  να  ειχε,  επρεπε  αναγκαστικα  να  παω  στο  Λονδινο.  Βεβαια,  δεν  ηταν  και οτι  πιο  ευχαριστο  για  εμενα.  Για  να  λεμε   την  αληθεια,  δεν  ηταν  καθολου  ευχαριστο  για  εμενα! "Και  ποτε  πρεπει  να  ερθω?" ρωτησα  με  λιγο  πιο  ηρεμο  τονο   τριβοντας   νευρικα  το  σβερκο  μου.  "Την  επομενη  εβδομαδα"  μου  ειπε  και  αναστεναξα.  Δηλαδη  επρεπε  να  φυγω  σε  δυο-τρεις  μερες  γιατι  επρεπε   να  κανουμε  αρκετες  προβες. "Ενταξει,  θα....θα  ερθω!" του  απαντησα  και  και πηγα  στο  δωματιο  μου. "Αληθεια????"  με  ρωτησε  καπως  ανακουφισμενος. "Ναι." του  ειπα  και   τερματισα  την  κληση.  Ποτε  δεν  μου   να  κανω  πραγματα  την  τελευταια  στιγμη,  οποτε  θα  ετοιμασω  τη  βαλιτσα  μου  τωρα.  Το  γεγονος  οτι  θα  ξαναγυρισω  στο  Λοβδινο  εστω  και  για  λιγο,  ειναι  πολυ  ψυχοφθορο  για  εμενα. Θα  πρεπει  να  ξαναθυμηθω  ολα  οσα  περασαμε  εγω  και  η  Ευα,  μεχρι  που  εκανα  τη  βλακεια  να  την  παρατησω  στην  πιο  δυσκολη  στιγμη  της  ζωης  της.  Το  εχω  μετανιωσει,  αλλα  τωρα  δε  θα  θελει να  με   δει  στα  ματια  της.  Με  πληγωνει  αυτο,  γιατι  ακομα   την  αγαπαω  οσο  τιποτα  αλλο  στον  κοσμο!  Αν  και  το  πιο  πιθανο,  ειναι  να  εχει  καινουριο  αγορι και  να  με  εχει  ηδη  ξεχασει. Μακαρι  να  μη  συμαβαινει  κατι  τετοιο!  Αλλα,  και  να  μη  συμβαινει  δεν  προκειται  να  ξαναειμαστε  μαζι  γιατι  δεν  θα  το  θελει. Δηλαδη,  ολα  οσα  περασαμε  μαζι,  τελειωσαν  εξαιτιας  μου! if  we  could  only  have  this  life  for  one  more  day.  If  we  could  only  turn  back  time!  Χωρις να   το  καταλαβω,  ημουν  στο  κρεβατι  μου  και  για  ακομη  μια  φορα  εκλαιγα  με  λυγμους.

You  and  IWhere stories live. Discover now