Αποκαλυψεις!!!!!!

185 11 0
                                    

Niall's  POV:

Χτυπησε  κουδουνι  για  μαθημα,  επιασα   την   Ευα   απο   το   χερι, της   χαμογελασα,  μου  χαμογελασε  και   πηγαμε   στην   ταξη.  Ο  Harry  το   μονο   που   εκανε   ηταν   να  μας   κοιταει   με   ενα   βλεμμα   θυμου   και   απογοητευσης!  Και   αυτο   για   αρχη   καλο   ειναι!  Τουλαχιστον   για   την   Ευα!   Τελοσπαντων,  εγω   θα   κανω   τα   παντα    για   να   τη   βοηθησω   και   το   εννοω!  Ας   τα   ξαναφτιαξει   με   τον   Harry!  Αρκει   να   ειναι   ευτυχισμενη! Στο   διαλειμμα  θα   της   πω   να   ερθει   στις   τουαλετες   γιατι   θελω   να   της   πω   κατι   για   τη   "σχεση  μας"!  Δε   νομιζω   πως   ειναι   αρκετα  πειστικο   και  πρεπει  να   της   το   πω!

Ευας   POV:

 Πηγαμε   στην   ταξη  και   καθισα   με   τον   Niall.  H  Bella   καθισε   με   την   Chloe,  o   Λιαμ   με   τον   Ζειν   και   ο   Harry  με   τον   Λουις. Μετα   απο   μιαμιση  ωρα,  βγηκαμε   επιτελους  διαλειμμα.   O   Niall   μου   ειπε   πως   θα   με   περιμενει   στην   τουαλετα   γιατι   θελει   να   μου   κατι.  Το   ειπα   στην  Chloe  και   της   ειπα   να πει   στην   Bella  πως   μπορει   να   αργησω   λιγο.   Αρχισα   να   τρεχω  προς   την   τουαλετα    και  μολις   εφτασα  ειδα   τον   Niall   να   με   περιμενει. << Εγινε   κατι?>> τον   ρωτησα   ανησυχωντας. << Να, απλως  πιστευω  πως   αυτο   που   κανουμε   τωρα   για   να   ζηλεψει  ο  Harry  δεν   ειναι  αρκετα   πειστικο>> μου   απαντησε. <<Και   τι   αλλο  πρεπει  να   κανουμε   δηλαδη?>>   του   ειπα  αγανακτισμενη.  <<  Κατα   τη   γνωμη   μου   πρεπει  να  φιλιομαστε   και   λιγο!!>> <<  Κοιτα  Niall,  ξερω    πως   εισαι   ερωτευμενος   μαζι   μου  αλλα   εγω   δεν   νιωθω  το   ιδιο   για  εσενα!   Σε  βλεπω  σαν  τον  κολλητο  μου   φιλο  που   μου   συμπαραστεκεται   στις   δυσκολες  στιγμες!  Τιποτα   παραπανω!>> Του   απαντησα   ενω   ενιωθα  λιγες  ενοχες  που   του   μιλησα   ετσι.  Ισως   τον  πληγωσα,  γαμωτο! <<Το   ξερω, Ευα! Ξερω  πως   ολο  αυτο   γινεται   για   να   ζηλεψει   και   να    πονεσει   ο  Harry!>>  <<  Ενταξει>>   του   ειπα   χαμογελωντας.  Ξαφνικα   ακουστικε   ενας  δυνατος   θορυβος   απο   εξω   και  τρεξαμε   και   οι   δυο     να   δουμε   ποιος   ειναι!

Hey!  Ξερω   ηταν   μικρο   παρτ  αλλα   δεν   ειχα   εμπνευση! Σας   υποσχομαι   οτι   το   επομενο   θα   ειναι   πιο  μεγαλο!  By   the   way,  τι   λετε   να    ηταν   αυτος   ο   θορυβος? Love   ya!

You  and  IDonde viven las historias. Descúbrelo ahora