Γενέθλια

116 11 0
                                    

Christina's  POV:

Σημερα  ειναι  τα  γενεθλια  της  Eva. Ολες  μας  ξυπνησαμε  πριν  ξυπνησει  η  εορταζουσα  και  μαζεψαμε  τα   πραγματα  μας  για  να  παμε  στο  καινουριο  μας  διαμερισμα. Ευτυχως  ειναι  απεναντι  απο   το  σπιτι  της  Eva,  οποτε  θα  την  βλεπουμε  καθε  μερα. Εγω  εβαλα  ενα  κοντομανικο,  μπλε  μπλουζακι  με  το  το  μαυρο  κολαν  μου,  εβαλα  λιγο  eyeline   και  ρουζ  και  ημουν  ετοιμη. Πηρα  τη  ζακετα  μου  και  τη  βαλιτσα  μου  και  πηγα  στην  κουζινα.  Εκρι   ειδα  ολα  τα  κοριτσια  να  με  περιμενουν.  "Καλημερα!"  τους  ειπα  οσο  πιο  χαμηλοφωνα  μπορουσα  για  να  μην  ξυπνησει  η  Eva.  "Καλημερα!"  ειπαν  ολες  και  καθισα  να  φαω  πρωινο. Μετα  απο  δεκα  λεπτα,  η  Demi  αφησε  ενα  σημειωμα  παμω  στο  τραπεζι  της  κουζινας  που  εγραφε:  "Eva, εμειες  φυγαμε  για  Ιρλανδια,  ομως  θα  μιλαμε  συχνα  στο  τηλεφωνο.  Χρονια  πολλα! 

Με  αγαπη,  

οι  κολλητες  σου"

Της  γραψαμε  οτι  πηγαμε  στην  Ιρλανδια  γιατι  αν  της  λεγαμε  πως  ημασταν  στο  απεναντι  σπιτι,  τοτε  σιγουρα  θα  ερχοταν  να  μας  βρει  και  θα  χαλουσε  η  εκπληξη. Ολοι  το  ηξεραν,  βεβαια  οτι  θα  ειμαστε  απενεντι  της,  εκτος  απο  αυτη. Ειχαμε  συννενοηθει  με  το  Harry,  οταν  φυγουμε  εμεις,  να  παει  αυτος  στο  σπτι.  Η  Maria  τον  πηρε  τηλεφωνο  και  μεχρι  να  ερθει,  περιμεναμε  στο  πισω  μερος  του  σπιτιου. Ο  Harry  εφτασε  και  αφου  μας  χαιρετησε  ολες,  φυγαμε.

Harry's  POV:

Χαιρετησα  τα  κοριτσια  και  πηγα  μπροστα  απο  την  πορτα  του  σπιτιου. Χτυπησα  το  κουδουνι  γιατι  η  Fani  μπυ  ειπε  οτι  κοιμοταν  ακομα,  οποτε  αν  χτυπουσα  την  πορτα  δεν  θα  ακουγε. Μετα  απο  περιπου  πεντε  λεπτα,  η  Eva  ανοιξε  την  πορτα,  ενω  φαινοταν  οτι  κοιμοταν  λιγα  λετα  νωριτερα. "Καλημερα!"  της   ειπα  και  μπηκα  μεσα  στο  σπιτι,  πριν  καν  μου  απαντησει. "Καλημερα!"  μου  ειπε  και  τη  φιλησα.Δεν  θα  της  ευχομουνα  ακομα  για  τα  γενεθια  της.  Θελω  να  νομιζει  οτι  ολοι  το  ξεχασαμε! Πηγα  στην  κουζινα  και  εβαλα  πρωινο  και  για  τους  δυο  μας. Η  Eva  ηρθε  τριβοντας  τα   ματια  της.  "Λοιπον,  πλυσου,  ντυσου,  χτενισου  και  παμε  βολτα!"  της  ειπα  γρηγορα.  Αυτη  με  κοιτουσε  σαν  να  μην  καταλαβε  τι  εχει  γινει.  "Που  θα  παμε?" με  ρωτησε.  "Σου  ειπα!  Βολτα!" απαντησα  και  αφου  εγνεψε,  ανεβηκε  στο  δωματιο  της. Εγω  ακουμπησα  τη  μεση  μου  στον  παγο  της  κουζινας  και  την  κοιτουσα  μεχρι  να  ανεβει  τη  σκαλα.  Εχει  πλακα  οταν  δειχνει  τοσο  χαμενη!  Μετα  απο  πεντε  λεπτα,  κατεβηκε  και  φυγαμε  για  να  παμε  βολτα.  Καθολη  τη  διαρκρια  της  διαδρομης  δεν  μιλουσε  κανενας  μας  και  εγω  σκεφτομουνα  το  τραγουδι  που  της  εχω  γραψει,  οταν  η  Eva  εσπασε  τη  σιωπη.  "Harry,  ξερεις  οτι  σημερα  εχω γενεθλια?"  με  ρωτησε  και  κοιτωντας  με  λιγο  ενοχλημενη.  "Το  ξερω,  αγαπη  μου!"  της  απαντησα  χαμογελωντας.  "Ενταξει."  ειπε  και  συνεχισαμε  να  περπαταμε. Οσο  για  το  τραγουδι,  αποφασισα  να  της  γραψω  ενα  για  τα  γενεθλια  της.  Λεγεται  You  and  I   και  με  λιγα  λογια  λεει  οτι  κανενας  δεν  μπορει  να  μας  χωρισει.  Ελπιζω  να  ειναι  αληθεια!  Ξεχασα  να  της  πω  οτι  οι  κολλητες  της  "εφυγαν  για  Ιρλανδια!".  "Eva, ξερεις  οτι  η  Demi,  η  Christina,  η  Georgia,    η  Fani  και  η  Christina  εφυγαν  για  Ιρλανδια,  ετσι  δεν  ειναι?"  τη  ρωτησα  κοιτωντας  μπροστα. "Τι  εκαναν?"  με  ρωτησε  και  αυτη  και  οταν  γυρισα  για  να  τη  δω,  ηταν  βουρκω,εη.  "Τι?  Δεν  σου  ειπαν  τιποτα?"  της  ειπα  ανοιγωτας  διαπλατα   τα  ματια  μου.  "Οχι!"  ειπε  τραυλιζοντας.  "Μα  αφου  σου  αφησαν  και  σημειωμα  στο  τραπεζι!"  απαντησα  και  συνεχισα  να  κοιταω  μπροστα.  "Αληθεια?"  με  ρωτησε  και   εγω  εγνεψα  καταφατικα.  Μετα  απο  περιπου  δυο  ωρες,  γυρισαμε  σπιτι. Η  Eva  ολη  την  ωρα  ηταν  βουρκωμενη.  Θελω  να  δω  την  αντιδραση  της  οταν  δει  την  Bella,  την  Chloe,  τη  Holly,  την  Eleanor,  την  Sophia,  την  Perrie,  την  Maria,  την  Christina,  τη  Georgia,  τη  Demi,  τη  Fani,  τον  Zayn,  τον  Niall,  τον  Liam  και  τον  Louis  στο  σπιτι  της. 

Η  Eva  ανοξε  την  πορτα  και  γυρισε  να  μου   χαμογελασει  ψευτικα.  Εγω  ανταπεδωσα  το  χαμογελο  και  της  εκανα  νοημα  να  περασει  στο  μεσα.  Η  Eva  "παγωσε"  οταν  ειδε  ολα  αυτα  τα  ατομα  στο  σπιτι  της  να  της  λενε  συγχρονως  "Χρονια  πολλα!".  Η Demi,  η  Georgia,  η  Maria,  η  Christina,  η  Fani,  η  Holly,  η  Bella  και  η  Chloe   ετρεξαν  και  την  αγκαλιασαν.  Η  Eva  χαμογελασε  οταν  επιτελους  καταλαβε  τι  εγινε. Οι  υπολοιποι  τη  φιλησαν  σταυρωτα  και  η  Eleanor  εφερε  την  τουρτα.  Εσβησε  τα  κερακια  και  ολοι  της  εδωσαν  το  δωρο.  Μετα  απο  λιγα  λεπτα  ηρθε  η  ωρα  για  το  δικο   μου  δωρο.  Εκανα  νοημα  στο  Liam, τον  Louis,  τον  Niall  και  τον  Zayn  να  σηκωθουνε. "Eva,  σου  εχω  και  εγω  ενα  δωρο!"  της  ειπα  και  αυτη  μου  χαμογελασε.  "Τι?"  με  ρωτησε  και  η  μουσικη  αρχισε,  οπως  και  εμεις  αρχισαμε  να  τραγουδαμε.  

I  figured  it  out,  I  figured  it  oyr  from  black  and  white. Seconds  and  hours  maybe  they  had  to  take  some  time.  

I  know  how  it  goes,  I  know  how  it  goes  from  wrong  and  right.  Silence  nad  sound.

Did  they  ever  hold  each  other  tight  like  us? Di  they  ever  fight  like  us?

You  and  I,  we  don't  wanna  be  like  them.  We  can  make  it  'till  the  end.

Nothing  can  come  betwwen  you  and  I.  Not  even  the  gods  above,  

can  separate  the  two  of  us

No  nothing  can  come  between  you  and  I,  oh  you  and  I

I  figured  it  out, saw  the  mistakes  of  up  and  down

Meet  in  the  middle. There's  alwayn  room   for  common  ground.

I  see  what  it's  like,  I  see  waht  it's  like  for  day  and  night

Never  together,  'cause  they  see things  in  a  different  light  like  us.

Did  they  ever  try  like  us?

You  and  I,  we  don't  wanna  be  like  them

We  can  make  it  'till   the  end

Nothing  can  come  between,  you  and  I  

Not  even  the  gods  above  can  separate  the  two  of  us

'Cause  you  and  I  

We  don't  wanna  be  like  them,  we  can  make  it  'till  the  end 

Nothing  can  come  between you  and  I

Not  even the  gods  above

can  separate  the  two  of  us

no  nothing  can  come  between  you  and  I.  Oh,  you  and  I  

You  and  i,  we  can  make  it  if  we  try  you  and  I

You  and  I,  you  and  I

Το  τραγουδι  τελειωσε και  η  Eva  φαινοταν  εντυπωσιασμενη. Ολοι  καταα  τη  διαρκεια  του  τραγουδιου   χορευαν.  Η  Eva  ηρθε  με  αγκαλιασε  και  με  φιλησε  για  να  με  ευχαριστησει. Φαινοταν  πολυ  ευτυχισμενη  και  αυτο  με  κανει  και  εμενα  ευτυχισμενο!

You  and  IWhere stories live. Discover now