Κάποια από τη Γαλλια

122 10 0
                                    

Maria's  POV:

Εγω,  η   Christina  και  η  Georgia  ημασταν  σπιτι,  ενω  η  Fani  ειχε  παει  για  ψωνια  με  την  Bella, την  Chloe  και  την  Holly, η  Demi  ειχε  παει  να  παρει  τα  υλικα  απο  το  supermarket  για  να  φτιαξουμε  πιτσα  και  η  Eva  ειχε  βγει  παλι  με  το  Harry.  Τις  τελευταιες μερες,  ημαστε  οπως  παλια.  Δηλαδη  ειμαστε  ολη  την  ημερα  μαζι,  γελαμε  και  κανουμε  διαφορες  βλακειες. Ακομα  και  ο  Niall  μερικες  φορες  ερχεται  οπου  παμε.  Επισης,  εχουμε   γνωρισει  πολλα  ατομα  απο  τοτε  που  ηρθαμε  Λονδινο.  Σε  λιγες  μερες,  ειναι  τα  γενεθλια  της  Eva  και  εγω,  η  Demi,  η  Fani,  η  Georgia  και  η  Christina  θα  της  κανουμε  ενα  δωρο που  σιγουρα  θα  της  αρεσει  παρα  πολυ!  Δεν  θα  ειναι  οπως  τα  δωρα  που  κανουν  ολοι  οι  ανθρωποι  σε  φιλους  και  συγγενεις  τους  οταν  εχουν  γενεθλια.  Το  δωρο  μας  για  την  Eva  θα  ειναι  η  μονιμη  μετακομιση  μας  στο  Λονδινο!  Εχουμε  βρει  και  δικο  μας  διαμερισμα  για  να  μεινουμε!  Εγω  ημουν  μπροστα  απο  την  τηλεοραση  και  εγραφα  σε  ενα  χαρτι  καποια  πραγματα  που  πρεπει  να  παρουμε  για  το  καινουριο  μας  σπιτι,  οταν  η   πορτα  του  σπιτου  ανοιξε  και  η  Fani  μπηκε  μεσα  με  την  Bella  και  την  Chloe.  "Γεια!"  ειπε  η  Fani  τριβοντας  τα  χερια  της  γιατι  εξω  εκανε  αρκετο  κρυο  και  εβρεχε.  "Γεια!"  ειπα  και  σηκωθηκα  απο  τον  καναπε    για  να  της  δειξω  τη  λιστα  με  τα  πραγματα.  Θελω  να  ειμαι  σιγουρη  πως  δεν  ξεχασα  τιποτα!   "Fani,  δεν  μας  λειπει  τιποτα  αλλο,  ετσι  δεν  ειναι?"  ρωτησα  και  της  εδωσα  το  χαρτι,  ενω  η  Bella  και  η  Chloe  μας  κοιτουσαν  περιεργα. Η  Fani  το  κοιταξε  και  μετα  απο  λιγα  δευτερολεπτα  σηκωσε  το  κεφαλι  της.  "Οχι, ολα  ειναι  ενταξει!"  μου  χαμογελασε  και  μου  το  ξαναεδωσε. "Τι  ηταν  αυτο?"  ρωτησε η  Chloe  χαμογελωντας.  "Ειναι  μια  λιστα  με  τα  πραγματα  που  πρεπει  να  αγορασουμε  για  το  καινουριο  μας  διαμερισμα!"  απαντησα.  "Αγορασατε  διαμερισμα???!!!!!! Στο  Λονδινο?????!!!!!!!"  η  Bella  μας  κοιταξε  με   ενα  εκπληκτο  και  συγχρονως  χαρουμενο  υφος.  "Ναι!  Θα  ειναι  το  δωρο  της  Eva  για  τα  γενεθλια  της!"  απαντησε  η  Fani.  "Tελεια!" ξαναειπε  η  Chloe  και  ολες  καθισαμε  στον  καναπε.

Harry's  POV:

Πηγαινα  βολτα  με  την  Eva  και  περνουσαμε  τελεια!  Μου  ειχε  λειψει  πολυ  αυτο  το  συναισθημα!  Τις  τελευαταιες  πεντε  μερες,  ολοι  ειμαστε  πιο  ευτυχισμενοι  απο  ποτε!  Ολοι χαρηκαν  παρα  πολυ  οταν   τους  ειπα  οτι  τα  ξαναβρηκα  με  την Eva,  παρολο  που  στην  αρχη  ολοι  ο  Niall,  o  Zayn,  o  Louis  και  ο  Liam  αρχισαν  να  γελανε  γιατι  δεν  με  πιστεψαν.  Ελπιζω  να  μην  ξαναλλαξει  τιποτα! Για  λιγα  λεπτα  δεν  μιλουσε  κανενας  μας,  απλα  περπατουσαμε  χαμογελωντας  και  εγω  σκεφτομουνα  διαφορα  πραγματα,  οταν  μια  γνωστη,  γυναικια  φωνη   με  "ξυπνησε".  "Harry?????  Ποσο  καιρο  εχω   να  σε  δω?????  Ποτε  ξαναγυρισες  Λονδινο???? Γιατι  δεν  ειπες  τιποτα?" σηκωσα  το  κεφαλι   μου  και  ειδα  την  Alison  να  με  κοιατει  χαμογελωντας  και  η  Eva  φαινοταν  λιγο  μπερδεμενη.  Η  Alison  ειναι  μια  φιλη  μου  απο  την  Γαλλια.  Ηταν  το  πρωτο  ατομο  που  γνωρισα  οταν  πηγα  εκει  και  ειπα  ολα  τα  προβληματα  μου. Η  αληθεια  ειναι  οτι  εδω  και  ενα  χρονο  δεν  την  ειδα  καθολου!  "Alison?? Τι  κανεις?"  την  ρωτησα  και  την  αγκαλιασα. "Καλα,  εσυ?  Δεν  θα  με  συστησεις  στην  κοπελα?"  με  ξαναρωτησε  και  κοιταξε  την  Eva.  Η  Eva   της  χαμογελασε  και  φαινοταν  σαν  να  μην  ηξερε   τι  να  κανει.  "Ναι,  φυσικα!  Θυμασαι  που  σου  ελεγα  για  το  κοριτσι  μου,  την  Eva?"  της  ειπα   και  αυτη  δεν  αργησε  να  μου  απαντησει.  "Φυσικα,  θυμαμαι!  Καθε  μερα  μου  ελεγες  ποσο  πολυ  την  αγαπουσες!" ειπε και  η  Eva  ανοιξε  ορθανοιχτα  τα  ματια  της  και  με  κοιταξε.  "Εμ,  αυτη  ειναι  η  Eva,  Alison!"  απαντησα  και  η  Alison  χαμογελασε  και  κατυθυνθηκε  προς  την  Eva.  "Χαιρομαι  που  σε  γνωριζω! Εγω  ειμαι  η  Alison,  φιλη  του  Harry  απο  τη  Γαλλια!"   ειπε  και  της  εδωσε  το  χερι.  Η  Eva  ανταπεδωσε  την  χειρονομια,  ενω  φαινοταν   πιο....ανακουφισμενη???  "Χαιρομαι  και  εγω  που  σε  γνωριζω!"  της  ειπε  εγω   χαμογελασα  και  στις  δυο.  "Harry,  Eva,  θα  τα   πουμε  καποια  αλλη  φορα!  Πρεπει  να  φυγω!"  μας  ειπε  και  εφυγε.  "Ποια  ηταν  αυτη?  Γιατι  με  ηξερε?"  η  Eva  ρωτησε  και  δεν  μπορουσα  να  μην  γελασω.  Ειχε  παρει   ενα  πολυ αστειο  υφος!  "Αυτη  ειναι  η  Alison,  ειναι  ο  πρωτος  ανθρωπος  που  γνωρισα  οταν  πηγα   Γαλλια  και  της  ειπα  ολα  οσα   ειχαν  γινει  μεταξυ  μας!"  της  απαντησα.  "Και  καθε  μερα   της ελεγες  ποσο  πολυ  με  αγαπουσες?"  με  ρωτησε   και  την  αγκαλιασα. "Εγω  απλα  της   ελεγα  την  αληθεια!" απαντησα  και  συνεχισαμε  να  περπαταμε  χερι-χερι.

Ηey!  Τι  κανετε?  Μενουν  λιγα  ακομη   κεφαλαια  για  να  τελειωσει  αυτο  το  fanfiction! Θα  προσπαθησω  να  ειναι  τα  καλυτερα  και  ελπιζω   να  σας  αρεσουν!  Love  ya!  <3   <3   <3   <3    <3

You  and  IOù les histoires vivent. Découvrez maintenant