Ευας POV:
Ο Niall και η Holly εφυγαν γιατι ηθελαν να παρουν αλλο ενα σακουλακι πατατακια. Βεβαια, και οι δυο φαινοταν πολυ αγχωμενοι. Εμεις παραγγειλαμε μια πιτσα και περιμεναμε να ερθει. Ειχε περασει περιπου μιση ωρα και ο Niall με την Holly δεν ειχαν ειχαν ερθει ακομα. Ειχαμε αρχισει ολοι να ανυσηχουμε γιατι το περιπτερο ειναι ακριβως απεναντι απο το σπιτι. Τους περναμε τηλεφωνο αλλα δεν απαντουσαν. "Παιδια, μηπως να παιρναμε την αστυνομια τηλεφωνο? Μπορει να τους εχει συμβει κατι!" ειπε ο Louis. "Ας περιμενουμε λιγη ωρα ακομα, Louis. Ισως, να μην εχουν παει στο απεναντι περιπτερο!" του απαντησε η Eleanor. Εγω δεν μιλουσα καθολου. Απλως επαιζα νευρικα με τα χερια μου, οταν χτυπησε το κινητο μου. Οταν κοιταξα ποιος ηταν χαμογελασα αυθορμητα. Ηταν η κολλητη μου απο την Ιρλανδια, η Georgia! Μου ειχε λειψει παρα πολυ! "Εμ, παιδια εγω παω λιγο πανω." ειπα και σηκωθηκα απο τον καναπε. "Ποιος ειναι?" με ρωτησε ο Liam. "Μια φιλη μου απο την Ιρλαδια." απαντησα και ολοι εγνεψαν. Ανεβηκα τρεχοντας τις σκαλες και απαντησα. "Georgia?? Τι κανεις?" τη ρωτησα χαμογελωντας και ετοιμη να κλαψω απο χαρα. " Καλα ειμαι, εσυ?" μου ειπε. "Και εγω καλα ειμαι! Μου λειπετε!" της απαντησα. Οταν ημουνα στην Ιρλανδια εγω, η Georgia, o Niall, η Maria, η Demi και η Christina ημασταν κολλητοι αλλα εγω με τον Niall παντα ημασταν πιο δενοι. "Και εμας μας λειπεις παρα πολυ!Και για αυτο σου εχουμε μια εκπληξη!" μου ειπε. "Τι εκπληξη????" τη ρωτησα και περιμενα να ακουσω την απαντηση. Παντα μου αρεσαν οι εκπληξεις! "Εχουμε ερθει Λονδινο!" μου απαντησε και αρχισα να χοροπηδαω οπως κανει ενα 5χρονο οταν του λες οτι του εχεις παρει δωρο. "Αληθεια??????!!!!!!Και που ειστε?" την ξαναρωτησα. "Ειμαστε εξω απο το αεροδρομιο και δεν ξερουμε που να παμε." μου ειπε. "Θα ερθω εγω να σας παρω. Ειμαστε στο σπιτι απο το κοριτσι του Niall!" της απαντησα. Τοτε ακουσα την πορτα να κλεινει και υπεθεσα οτι ο Niall με την Holly επεστρεψαν. Η Georgia ηθελε να μου κατι αλλα την διεκοψα. "Georgia, περιμενετε εκει! Ερχομαι!" της ειπα και κατεβηκα τις σκαλες χαμογελωντας. Ανυπομονουσα να πω στον Niall για τα κοριτσια. Σιγουρα θα χαρει οταν το ακουσει. Οταν κατεβηκα κατω ο Niall και η Holly ειχαν επιστρεψει αλλα δεν ηταν μονοι τους. Μια πολυ γνωστη φυσιογνωμια μπηκε στο σπιτι και το χαμογελο που ειχα λιγα δευτερολεπτα πριν, εξαφανιστικε. Γιατι μεσα στο σπιτι μπηκε ο Harry! Τι δουλεια εχει αυτος εδω??? Ολοι κοιτουσαν μια εμενα και μια τον Harry. Κανενας μας δεν μιλουσε για λιγα λεπτα και απλα κοιταζομασταν, οταν εγω κοιταξα τον Niall και του ειπα: "Niall, η Demi, η Georgia, η Christina και η Maria εχουν ερθει Λονδινο και με περιμενουν στο αεροδρομιο." του ειπα και εφυγα. Σε ολη τη διαδρομη προσπαθουσα να ξεχασω τον Harry και να σκεφτομαι οτι σε λιγα λεπτα θα ειμαι με τις κολλητες μου που εχω να τις δω πεντε χρονια και μου εχουν λειψει αφανταστα. Εφτασα στο αεροδρομιο και κοιτουσα γυρω-γυρω μηπως καταφερω να δω καμια τους, αλα ειχε παρα πολυ κοσμο. Κοιταξα καλυτερα και ειδα ενα χερι να μου κανει νοημα να παω εκει. Τοτε διεκρινα τα μαυρα μαλλια της Demi και ετρεξα προς το μερος τους. Ολες αγκαλιαστηκαμε και ξεκινησαμε για το σπιτι. Σε ολη τη διαδρομη συζητουσαμε για διαφορα θεματα. Οταν φτασαμε σπιτι, χτυπησα το κουδουνι και μου ανοιξε ο Niall. Xαρηκε και αυτος παρα πολυ που ειδε τα κοριτσια. Μπηκαμε μεσα και δυστυχως ο Harry ηταν ακομα εκει με σκυμμενο το κεφαλι. Η Christina, η Maria, η Demi και η Georgia δεν αργησαν να γινουν κολλητες με την Eleanor, την Perie, τον Louis, τον Zayn, τον Harry και τον Liam. Η βραδια περασε με ολους να λενε ανεκδοτα και να γελανε εκτος απο εμενα και τον Harry. Μετα οι τεσσερις κολλητες μου και εγω πηγαμε στο σπιτι μου. Μαλλον και οι υπολοιποι εφυγαν μετα.
Hi! Τι κανετε? Πως σας φανηκε το part? Να ξερετε οτι ολα τωρα αρχιζουν! Hope you like it!
ESTÁS LEYENDO
You and I
FanficΗ Εύα είναι ένα κοινωνικό και δημοφιλές κορίτσι που ζει στην Ιρλανδία με τους γονεις της. Η μαμά της είναι Ελληνίδα και ο μπαμπάς της Ιρλανδός. Στο σχόλειο της έχει πολλούς φίλους αλλά κ...