Χρονια αργοτερα ~τελευταιο~

184 12 0
                                    

Eva's  POV:

O  Harry  και  η  εγω  ειμασταν  στην  κουζινα  του  σπιτιου  μας  και   τρωγαμε  πρωινο,  ενω  η  Darcy  δεν  ειχε  ξυπνησει  ακομα.  Η  Darcy  ειναι  η  κορη  μας,  ειναι  τεσσερα  χρονων  και  σημερα  εχει  γενεθλια. Πραγματικα,  χαιρομαι  που  εγω  και  ο  Harry  δεν  ξαναχωρισαμε  και  δεν  ξαναειχαμε  προβληματα.  Δυο  μηνες  μετα  τον  γαμο  της  Holly  και  του  Niall,  εγω  και  ο  Harry  παντρευτηκαμε,  επισης.  Ενα  χρονο  αργοτερα,  γεννησα  τη  μικρη. Επισης,  η  Demi,  η  Georgia,   η  Fani,  η  Christina  και  η  Maria  εμειναν  μονιμα  Λονδινο.

Επισης,  ο  Niall  και  η  Holly,  εχουν  ενα  αγορακι,  τον  Jordan,  που  ειναι  ενα  χρονο  μεγαλυτερος  απο  την  Darcy. Εχουν  αλλαξει  πολλα  πραγματα  τα  τελευταια  εξι  χρονια!  Για  παραδειγμα,  Ο  Zayn  παντρευτηκε  με  την  Perrie,  o  Louis  με  την  Eleanor,  o  Liam  με  τη  Sophia,   η  Bella  με  το  αγορι  της,  τον  Andy  και  η  Chloe  με  τον  συμμαθητη  μας,  τον Kristian.  Η  Georgia,  η  Maria,  η  Christina,  η  Fani  και  η  Demi  παντρευτηκαν  στην  Ιρλανδια  τα  αγορια  τους  απο  το  παλιο  μας  σχολειο,  αλλα  εμειναν  Λονδινο. 

"Μαμα,  Μπαμπα!"  ακουσαμε  την  Darcy  να  φωναζει  και  σηκωσαμε  το  κεφαλι  μας  για  να  τη  δουμε.

'Καλημερα,  αγαπη  μου!"  ειπε  ο  Harry  και  την  πηρε  αγκαλια. 

"Καλημερα,  μωρο  μου!"  της  ειπα  και  εγω  και  φιλησα  το  χερακι  της.

"Χρονια  Πολλα!"  της  ξαναειπαμε  εγω  και  ο  Harry  συγχρονως.  Κοιταχτηκαμε  και  γελασαμε  απο  αυτη  την   κινηση  μας.

"Ευχαριστω!"  απαντησε  η  Darcy  και  με  αγκαλιασε. Ο  Harry  την  αφησε  με  αποτελεσμα  να  ερθει  στην  αγκαλια  μου.

"Ελα  να  πιεις  το  γαλα  σου!"  της  ειπα  και  της  εδωσα  ενα  πλαστικο  ποτηει  με  γαλα.   Η  Darcy  καθισε  στον  καναπε,  της  ανοιξα  την  τηλεοραση  και  ειδε  το  αγαπημενο  της  παιδικο. Εγω  καθισα  διπλα  της,  γιατι  ηθελε  να  το  βλεπουμε  μαζι. Μετα  απο  μερικα  λεπτα,  η  πορτα  χυπησε  και  ο  Harry  πηγε  να  ανοιξει.

"Καλως  ηρθατε!"  ειπε  και  κοιταξα  να  δω  ποιος  ηρθε.  Γυρισα  και  τον  ειδα  να  φιλαει  σταυρωτα  την  Fani.

"Kαλως  σας  βρηκαμε!"  απαντησε  η  Georgia  και  ολες  μπηκαν  μεσα. 

"Xρονια  Πολλα,  Darcy!"  ειπε  η  Maria  μολις  ειδε  οτι  η  Darcy  ηταν  ξυπνια.  Η  Darcy  αφησε  το  γαλα  της  πανω  στο  τραπεζι  και  ετρεξε   στην  αγκαλια  της.  Η  Demi  σημερα  χαμογελαει  συνεχεια.

You  and  IDove le storie prendono vita. Scoprilo ora