Σε αγαπησα, σε αγαπω και θα σε αγαπω

214 11 0
                                    

Harry's   POV:

Γαμωτο!   Μαλλον   με   ακουσαν   και    τωρα   αντε   τρεξε   εσυ   να   κρυφτεις!  Τελικα,   ετρεξα   και   πηγα   στον  Λιαμ   που    εκεινη     την   ωρα  φιλιοταν  με    το   κοριτσι    του,  τη   Sophia.  Αν    και    θα    ακουσω   κυρηγμα    απο    αυτον   τωρα, τελοσπαντων. Κοιταξα  λιγο   διακριτικα   προς   τις   τουαλετες   και   ειδα  την  Ευα   να   κοιταει   γυρω γυρω,  μαλλον   για  να   δει   τι   ηταν   αυτος  ο  "θορυβος". Ομως,  βγηκε   και   κατι  καλο   απο   αυτη   την   ιστορια: Ο  Niall   και    η   Ευα  δεν   εχουν   σχεση     στην   πραγματικοτητα!!!!

Λ: Τι   εγινε   ρε?

Η: Σκασε    και   καντε   τωρα   και   οι   δυο   πως   μιλαμε   ησυχα   και    ωραια!

S:  Γιατι  τι    εγινε?

Η: Οταν    χτυπησε   κουδουνι   για    διαλειμμα,  ακουσα  τον   Niall  να   λεει   πως  θα    περιμενει   την   Ευα   στις   τουαλετες   και   ειχα    περιεργεια    να  ακουσω   τι    θα  της   ελεγε.  Ετσι   πηγα   και   εγω  εξω   απο   την   πορτα   και  αρχισα   να   κρυφακουω   τι   λενε. Παιδια,  ο  Niall   και   η   Ευα   δεν   εχουν   σχεση   στην   πραγματικοτητα! Ολο   αυτο   γινεται   για   να   ζηλεψω!

Λ: Tους   ακουσες  που   το   ελεγαν??????!!!!!!!

Η: ΝΑΙ!!!!!!!1(ειπα    και   ενα   χαμογελο   εμφανιστηκε   στα   χειλη   μου)

Σ: Και   τωρα   τι    θα   κανεις?

Η:  Δεν   ξερω!   Εσεις   δεν   εχετε   καμια   ιδεα?

Λ:  Τι   να   σου   πω   ρε,  Harry?  Αυτο   το    θεμα  θελει   πολλη   σκεψη!

Σ:  Συμφωνω!

Η:  Καλα,  παω   να   σκεφτω   μονος   μου   τι   θα   κανω!

S(ophia) Λ(ιαμ): Ok!

Ευας  POV: 

Μιλουσα  με   τον   Niall  στις   τουαλετες   του   σχολειου.  Μου   ειπε   πως   πιστευει  οτι   δεν   ειναι    αρκετα   πειστικο   αυτο   που   κανουμε   για   να   ζηλεψει   ο  Harry  και   πως   πρεπει   να   φιλιομαστε   καπου   καπου.  Εκεινη   την   ωρα   ακουστηκε  ενας   δυνατος   θορυβος   απο   εξω  και   βγηκαμε   να   δουμε   τι     ειναι   οομως   δεν   ειδαμε   κανεναν   και   τιποτα!  Μετα   πηγα   στην   Bella  και   στην   Chloe  και   τις  ειπα  τι  μου   ειπε   ο  Niall  και   τι   εγινε!  Η  Chloe  τοτε   μου   ειπε   πως   ισως   ηταν   ο   Harry  αλλα  ολη   την   ωρα    καθονταν   με   τον  Λιαμ   και  με  με  μια   αλλη   κοπελα.  Μαλλον   ειναι    το   κοριτσι   του! Οι   ωρες   στο   σχολειο   περασαν   αρκετα   γρηγορα. Η  Bella  θα   πηγαινε   σπιτι   με   το   αγορι   της   τον  Andy   και  η   Chloe   θα   περιμενε   τη   μαμα   της  να  την   παρει.  Ετσι,   εφυγα  μονη   μου  για  το   σπιτι.  Ξαφνικα,  ενιωσα   ενα   χερι  να   με   πιανει   απο   το   μπρατσο   και   με   πηγε   σε   ενα  στενο!   Γνωστο   αγγιγμα!  Και   για   ακομη   μια   φορα   ηταν   ο  Harry!

E:  Τι   κανεις?  

Η:  Tα   ξερω   ολα,  Ευα!

Ε:  Τι   λες?  Χαζος   εισαι?

Η: Λεω  πως    ξερω   ολο   το  παραμυθι   για   τη   σχεση   σας   με  τον  Niall!

E: Α  εισαι   και   πολυ   βλακας   αγορι μου,  τελικα!

Η: Οτι   και   να   πεις   εγω   σε   αγαπησα,  σε   αγαπω   και   θα  σε   αγαπω   για   παντα!

Ε: Το   αντιθετο  εδειξες   ομως!(ειπα   και   εφυγα)

Οταν   εφτασα  σπιτι,   πεταξα   την   τσαντα   μου   στον   καναπε   και   πηγα   στο   δωματιο   μου. Κλειδωσα   την   πορτα   και   αρχισα  να   κλαιω   με   λυγμους.  Και   για   να   ειμαι   ειλικρινης  ακομα   τον   αγαπαω!  Και   πολυ   μαλιστα! Αυτος   δεν    ξερω   αν   με   αγαπαει   ακομα, ομως! Και   ποναει   πολυ   να    ξερεις   οτι   το   αγορι   που  αγαπας   δε   σε   αγαπαει,  απλα   δε   νοιαζεται   για   εσενα!  Το   ατομο   που   θελεις   παση   θυσια   στη   ζωη   σου   σε    προδωσε   και   μαλιστα   με   τον   χειροτερο   τροπο!  Επαιξε   μαζι   σου,   σε   εκμεταλλευτηκε  λεγοντας  σου   καθε   μερα   ποσο   πολυ    σε   αγαπαει   και   οτι   εισαι   τα   παντα   του,  ολος   του   ο  κοσμος,  ολη   του   η   ζωη,  ολη   του   η   ψυχη,  οτι   δεν   μπορει   να   ζησει   χωρις  εσενα! Τωρα   αυτος   ηταν   ο   κυριος   λογος   που   εκλαιγα οταν   ακουσα   το   κουδουνι   της   πορτας   να   χτυπαει!

You  and  IHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin