Ενα υπεροχο Σαββατοκυριακο

266 17 0
                                    

Αφηγηση:

Μετα  απο    εκεινο   το   συμβαν   στο   σπιτι    της   Ευας,  ο  Niall   εφυγε   απογοητευμενος   χωρις   βεβαια   να    το   δειξει  στο   Harry   και   την  Ευα. Βεβαιως,  ο   Harry   το   καταλαβε  αλλα   δεν    εδωσε   σημασια  γιατι   πιστευε   πως   θα   το   ξεπερασει. Η    Ευα   περασε    το   Σαββατοκυριακο   της   με   τον      Harry  λεγοντας   στους   γονεις   της   οτι   θα   παει   στη  Bella. Και   οι   δυο    ηταν   πιο   ευτυχισμενοι  απο   ποτε.  Οι  μερες   περνουσαν   ησυχα  τουλαχιστον   για   τους   δυο    ερωτευμενους  ενω   ο     Niall  δεν   ξαναπηγε   σχολειο   απο   εκεινη   την  ημερα. Η   Ευα  ανυσηχησε  γιατι    μιλουσε   με   τον    Niall   καθε   μερα   ενω   τωρα  δεν   απαντουσε  στα   τηλεφωνηματα    της.   Ετσι, αποφασισε   να   ρωτησει  τον   Harry  αν  ξερει   κατι.

Ε:  Harry????

Η: Τι   εγινε, αγαπη  μου???

Ε:  Να   σε    ρωτησω  κατι??

H: Φυσικα,  οτι  θες!

Ε:  Εκεινο το  βραδυ  που  μου   ειπες  πως   με   αγαπας, θυμασαι   που   πηγατε  με   τον    Niall  στο   δωματιο   μου   γιατι   ηθελες   να   του   πεις   κατι??

Η: Ναι,  θυμαμαι

Ε: Εχω   περιεργεια   να   μαθω   τι   λεγατε!

H:  Να    απλως   του    ειπα   πως  ειμαι   ερωτευμενος   μαζι    σου   και    του   ζητησα  τη   βοηθεια   του! ( ειπε   λιγο   ντροπαλα)

Ε: Τη   βοηθεια   του???/

Η:   Ναι,  νομιζα   πως    δεν   ησουν   ερωτευμενη   μαζι   μου   και    του   ζητησα   να    με    βοηθησει   να   σε   πλησιασω.

Ε:  Δηλαδη   ο    Niall  ξερει   πως    εχουμε    σχεση???

Η:  Ναι,   αφου   ηταν   εκει   οταν    σου   το    ειπα!

Ε:  Α  ναι!   Το   ξεχασα!

ειπα   και   μου   χαμογελασε   γλυκα.

 Harry's    POV:

Αυτη   την   περιοδο    της  ζωης  μου   ειμαι   πιο   ευτυχισμενος   απο   ποτε! Καθε   μερα   και   ολη   την   ημερα   την  περναω   με    τη   μεγαλη   μου   αγαπη, την   Ευα!   Αν   και   σημερα   μου   εκανε   μια   ερωτηση  που   δεν   την   περιμενα. Με   ρωτησε   τι    ειπα   στον    Niall    εκεινο   το   βραδυ   που   της    εκανα    ερωτικη   εξομολογηση. Εννοειται,  πως    της   ειπα  τι    ειπα   εγω   στον   Niall  και   οχι   τι   απαντησε    αυτος   σε   εμενα.  Αν   της    ελεγα   ολη   την    αληθεια  θα   νομιζε   πως    ειμαι    μαζι    της   για   να   τον   εκδικηθω   και   οχι    επειδη   την   αγαπαω  και   δεν   το   θελω   καθολου   αυτο.   Απλα   δεν   μπορω   να   ζησω   χωρις    αυτην!  Βεβαια,  ειναι    φυσικο   να    μου    εχει   κανει   αυτη   την   ερωτηση   αφου   ειναι   ο   καλυτερος   της   φιλος   και   τον   παιρνει   τηλεφωνο   αλλα   το   εχει   κλειστο.  Θα    ανυσηχησε! Και   για   να    ειμαι    ειλικρινης   και    εγω   ανησυχω. Τον   παιρνω   τηλεφωνο   και   δεν   απανταει   ουτε   σε   εμενα!   Ξερω   πως    τον   πληγωσα! Συντομα   σκεφτομαι   να   του   κανω   μια   επισκεψη   στο   σπιτι   του  χωρις   την   Ευα   γιατι   πρεπει   να   μιλησουμε!

Γεια   σας   και   παλι!   Συγγνωμη   που   αργησα   να    ανεβασω.   Ημουν    διακοπες.  Τωρα  θα    ανεβαζω   πιο    συχνα. Ξερω,  το   παρτ    ηταν   λιγο   μικρο   αλλα   δεν   ειχα   εμπνευση!  Love   ya!!!!!!!!!!    <3

You  and  IDonde viven las historias. Descúbrelo ahora