Yoy and I( one Direction fanfiction)

259 18 0
                                    

Harry's   POV:

Περιμενα    με    ανυπομονυσια   την   Ευα,  οταν  με  πηρε   τηλεφωνο  και   με   ρωτησε   αν   γινεται   να   παω  εγω   στο   σπιτι   της   γιατι   ηταμ   ο   Niall   εκει! Μη   μπορωντας   να   κανω    αλλιως    συμφωνησα   μαζι   της.  Εξαλλου,  επρεπε   να   ξαναμιλησω   στον   Niall  για   τα   αισθηματα  μου  για  την  Ευα.  Την  προηγουμενη  φορα  μαλλον  ηταν  νευριασμενος!

Ευας  POV:

Ανοιξα  την  πορτα  και  ειδα  τον  Niall! Πως  ηρθε  εδω? Τεσπα, πηρα  τηλεφωνο  τον  Harry   και  του  ειπα  να  ερθει  στο  σπιτι  μου  να  διαβασουμε  γιατι  ηρθε  ο  Niall  και,  αυτος  συμφωνησε.

Harry's   POV:

Οταν  εφτασα   στο  σπιτι της Ευας, ειδατην  πορτα  μισανοιχτη  και  μπηκα  μεσα. Ειδα  οντως  τον  Niall  με   την  Ευα  να  μιλανε. Ηθελα  να   κανω   αισθητη   την  παρουσια  μου  οποτε  τους   μιλησα.

Η: Γεια!

N(iall)  E(υα): Γεια!

Η:  τι  κανετε?

Ν:   Καλα   εσυ?

Η: Και  εγω  καλα.  Niall, ερχεσαι  λιγο  πανω?

Ν:  Ναι

Η: Eυα,  περιμενεις  λιγο?

Ε:  ναι,  φυσικα!

Φυγαμε  και  οι  δυο  χαμογελωντας  στην  Ευα  και  χαμογελωντας  αυτη  σε   εμας. Μολις   φτασαμε  στη   σκαλα,  εγω   αρχισα  να  τρεχω  και  ο  Niall  προσπαθουσε  να   με   φτασει.Μπηκαμε   στο  δωματιο  της   Ευας  και   εκλεισα  γρηγορα  την  πορτα.

Ν:  Εγινε   κατι?

Η: Ναι,  και  στο  ειπα  τις  προαλλες.

N:  ΔΕΝ  ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ  ΤΙ  ΛΕς!

H: Niall,  μην   κανεις  το  χαζο!  Σου   εχω    πει  πως   ειμαι   ερωτευμενος   με   την   Ευα    και   επισης  εχω  ζητησει   τη   βοηθεια   σου!

N:  Ξεχνα   το   Ηarry!  Δε   σε   βοηθαω!

H: ΓΙΑΤΙ???? Νομιζα   πως   ειμασταν   φιλοι!!!

N: ναι,  και  θα   συνεχισουμε  μα   ειμαστε   αν   ξεπερασεις   την   Ευα!

Η: Γιατι   εισαι   τοσο   αρνητικος   με    αυτη   τη   σχεση? Δεν   θες   την   ευτυχια   της?  Ειναι η   καλυτερη   σου  φιλη!!!!

Ν: Ακριβως   αυτο  θελω: την   ευτυχια   της! Και   ειμαι  αρνητικος   με   αυτη  τη   σχεση   γιατι  ειμαι  και   εγω   ερωτευμενος   με   την  Ευα!!!!

Η: ΤΙ???????

Ν: Αυτο  που   ακους! Εξαλλου, μην  ξεχνας  πως   εμενα  με  γνωριζει   απο   την  πρωτη   δημοτικου! Εσενα   σε   γνωρισε   πριν  λιγες    εβδομδες!

Η:  Και    εγω  πριν  λιγες   εβδομαδες  την   γνωρισα, Niall!  Αλλα  ο   ερωτας   δε  μετραει   ουτε   ωρες,ουτε  ουτε  μερες,ουτε  εβδομαδες, ουτε  χρονια!

Ειπα   και   εφυγα!Θα   της   πω   τωρα   αμεσως   πωε  την   αγαπαω. Και  θα   ειναι   και   αυτος    εδω!!! Κατεβηκα γρηγορα   τις    σκαλες   και   φωναξα   το   ονομα   της!

Η: ΕΥΑ! ΕΥΑ!Θελω   να    σου   πω   κατι    σοβαρο!

Ε:Τι  εγινε,  Ηαρρυ?

Η: Λοιπον,  επιδη   δεν   ειμαι   καλος   στους   προλογους   θα   μπω   κατευθειαν    στο   θεμα!

Ε:Μπες   να   τελειωνουμε!

Η: Σ'ΑΓΑΠΑΩ!!!!!!

You  and  IDove le storie prendono vita. Scoprilo ora