Αμηχανες στιγμες

131 11 0
                                    

Ευας  POV:

Εγω,  η  Demi, η  Maria, η  Christina, η  Georgia, η  Sophia, η  Chloe,η Eleanor, η Perrie, η  Holly  και  η  Bella ειχαμε  παει  μια  βολτα. Ειχα  καιρο  να  συναντησω  την  Bella  και  την  Chloe  οποτε  ηταν  μια  καλη  ευκαιρια. Περνουσαμε  πολυ  ωραια ολες  μαζι   και  καταφερα  να  ξεχαστω  λιγο  απο  το  γεγονος  οτι  ο Harry  ξαναεφυγε  για  Γαλλια. Με  πειραξε  αρκετα  γιατι  τον  αγαπαω  ακομα! Ξαναθυμηθηκα  ποσο  δυσκολο  μου  ηταν  να  παραδεχτω  οτι  με  ειχε  αφησει  τοτε. Οταν  δεν  σηκωνε  τις  κλησεις  μου, προσπαθουσα  να  πεισω  τον  εαυτο  μου  οτι  ισως  εχει  παρα  πολη  δουλεια. Δεν  ηθελα  να  πιστεψω  τους  υπολοιπους  που  ελεγαν  οτι  εφυγε. Μετα  απο  δυο  μηνες  ομως,  καταλαβα  οτι  εφυγε  και  τοσο  καιρο  απλα  με  χρησιμοποιουσε  και  εψαχνε  την  καταλληλη  ευκαιρια  για  να  με  πληγωσει! Ακομα  θυμαμαι  ποσο  πολυ  ειχα  κλαψει! Ολοι  οι  αλλοι  μου  ελεγαν  οτι  επρεπε να  συνεχισω  τη  ζωη  μου  και  να  τον  ξεχασω,  αλλα  δεν  μπορουσα! Σκεφτομουν ολα  αυτα  που  ειχαν  συμβει  τοτε  και  ημουν  ετοιμη  να  κλαψω,  αλλα  η  φωνη  της  Sophia  με  διεκοψε. "Ευα????? Ευα?????!!!!!!!  Με  ακους?"  "Ε? Ναι,  απλως κατι  σκεφτομουν!" ειπα  χαμογελωντας  και  το  ιδιο  εκανε  και  αυτη. "Εγω  και  τα  κοριτσια  θα  παμε  σπιτι  μου  να  δουμε  μια  ταινια.  Θελεις  να  ερθεις?" με  ρωτησε. Κοιταξα  τη  Maria  και  μου  εκανε  νοημα  να  δεχτω. "Ναι, δεν  εχω  προβλημα!" απαντησα.  "Θα  ερθει  και  η  Fani, ok?" μου  ειπε  η  Georgia. Η  Fani  ηταν  επισης  κολλητη  μας  απο  την  Ιρλανδια,  αλλα  μετακομισε  σε  μια  αλλη  περιοχη  δυο  χρονια  πριν  μετακομισω  και  εγω  στο  Λονδινο. Δηλαδη  εχω  να  τη  δω  εφτα  χρονια!  Στο  ακουσμα  του  ονοματος  της  τα  ματια  μου  ανοιξαν  διαπλατα  και  ενα  τεραστιο  χαμογελο  εμφανιστηκε  στα  χειλη  μου. "Ειναι  η Fani  εδω?????!!!!!"  ρωτησα   χαμογελωντας  αν  και  φαινοταν  οτι  ημουν  ετοιμη  να  πεταξω   απο  τη  χαρα  μου.  "Δεν  καταλαβες που  πηρε  την  Christina  τηλεφωνο και  της  ειπε  οτι  εχει  ερθει  Λονδινο  για  λιγους  μηνες?"  με  ρωτησε  η  Demi. Αφου  σκεφτομουνα  το  Harry, πως  να  καταλαβω  οτι  την  πηρε  τηλεφωνο? Μαλλον  πρεπει  οντως  να  τον  ξεχασω!  Κουνησα  το  κεφαλι  μου  αρνητικα  και  συνεχισαμε  τη  διαδρομη  μας  για  το  σπιτι  τηε  Sophia  και  του  Liam. Μου  ειπαν  οτι  ειπαν  στη  Fani  τη  διευθυνση  του  σπιτου  του  Liam  και  της  Sophia, οποτε  θα  μας  περιμενε  εκει. Χαιρομαι  που  σχεδον  ολοι  οι  φιλοι  μου απο  την  Ιρλανδια  ειναι  εδω! Μου  ειχαν  λειψει  ολοι  παρα  πολυ. Φτασαμε  μπροστα  απο  το  σπιτι  και  η  Sophia  ανοιξε  την  πορτα  χαμογελωντας,  αλλα  για  καποιο  ανεξηγητο  λογο  το  χαμογελο  της  εξαφανιστηκε  οταν  κοιταξε  στο  εσωτερικο  του  σπιτιου. Ολες  την  κοιταξαμε  περιεργα,  αυτη  πηρε  μια  βαθια  ανασα  και  μπηκε  μεσα. Το  ιδιο  καναμε  και  εμεις,  αλλα  αυτο  που  ειδα  ηταν  οντως  απιστευτο! Ο  Harry,  o  Liam,  o  Zayn, o  Niall,  o  Louis  και  η  Fani  συζητουσαν. Αυτος  υποτιθεται  οτι  επρεπε  να  ειναι στη  Γαλλια  τωρα,  γιατι  ειναι  εδω? Η  Fani  μολις  μας  ειδε  ετρεξε  στην  αγκαλια   μας. Το  ιδιο  εκανα  και  εγω! Φαινοταν  παρα  πολυ  χαρουμενη  που  ξαναειδε  τον  Niall,  εμας  και  γνωρισε  τους  One  Direction. Ο  Niall  φαινοταν  χαρουμενος  επισης. 

"Καλως  ηρθατε!"  ειπε  ο  Liam  κοιτωντας  μας  και  παιζοντας  με  τα  χερια  του  νευρικα. Η  Sophia  του  εκανε  νοημα  σαν  να  τον  ρωτουσε  "τι  γινεται  εδω?". Αυτος  της  εδωσε  ενα  συμπονετικο  βλεμμα  και  μας  ειπε  να  καθισουμε. Εγω,  η  Sophia και  η  Fani  πηγαμε  στην  κουζινα  να  βαλουμε  πατατακια  για  να  τρωμε κατα  τη  διαρκεια  της  ταινιας. Εγω  ειπα  στην  Fani  ποσο  πολυ  μας  ειχε  λειψει. Το  ιδιο  ειπε  και  αυτη  για  εμας,  ενω  η  Sophia  μας  κοιτουσε  χαμογελωντας. Μπορω  να  πω  πως  ημουνα  αρκετα  αγχωμενη! Ανοιγα  τις  συσκευασιες   με  τα  πατατακια  παρα  πολυ  γρηγορα  και τ α  εριχνα  γρηγορα  μεσα  στο  μπολ  επισης!  "Ηρεμησε, τι  εχεις  παθει  σημερα?"  με  ρωτησε  η  Fani  και  επιασε  το  χερι  μου. "Ειναι  μεγαλη  ιστορια! Θα  σου  εξηγησω  αλλη  φορα!" της  απαντησα  και  της  χαμογελασα  ελαφρα. Αυτη  εγνεψε  και  πηγαμε  στο  σαλονι. Αφησαμε  τα  μπολ  στο  τραπεζι  και  καθισαμε  και  εμεις. Ο  Zayn  πηρε  αγκαλια  την  Perrie,  ο  Louis  την  Εleanor,  ο  Niall  την  Holly  και  ο  Liam  τη  Sophia.  Η  ταινια  αρχισε  και  ολοι  μιλουσαν  μεταξυ  τους  εκτος  απο  εμενα  και  τον  Harry!Ηταν  οπως  ηταν  τοτε  στο  σπιτι  της  Holly  και  του  Niall,  με  τη  μονη   διαφορα  οτι  τωρα  ο  Harry  με  κοιτουσε  επιμονα. Υπηρχε  μια  παραξενη  αμηχανια  αναμεσα  μας  και  αυτο  με  εκνευριζε  αρκετα!

You  and  ITahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon