Harry's POV:
Σημερα το βραδυ, πρεπει να παει στα βραβεια British awards. Ολες οι υπολοιπες μερες περασαν αρκετα βαρετα και κουραστικα. Ολη μερα καναμε προβα. Απο την αλλη πλευρα, εγω και η Ευα δεν εχουμε ξανασυναντηθει ουτε εχουμε ξαναμιλησει.Δεν ξερω, ισως αυτο να ειναι καλυτερο. Ο Liam, o Zayn, o Louis και ο Niall μου ειπαν οτι θα παρουν και τις κοπελες τους μαζι τους αποψε. Εγω δεν εχω κανονισει τιποτα με κανεναν. Κανονικα τωρα θα επρεπε να κανω ακομα μια φορα προβα τα τραγουδια, αλλα βαριεμαι αρκετα. Για να λεμε την αληθεια, μου λειπουν οι μερες που πηγαινα σχολειο. Οταν εφυγα απο το Λονδινο, συνεχισα το σχολειο μου στην Γαλλια, αλλα δεν ηταν το ιδιο! Με πηρε αρκετο χρονο για να προσαρμοστω. Μακαρι, να μπορουσα να γυρισω πισω το χρονο, στις μερες που γνωρισα την Ευα. Ημασταν τοσο ευτυχισμενοι! Ξαφνικα, μου ηρθε μια ιδεα! Θα προτεινω στην Ευα να ερθει μαζι μου αποψε! Αλλα, καλυτερα οχι, ισως ειναι νευριασμενη μαζι σου! Αλλα, αν ηταν νευριασμενη, θα μου ειχε βαλει τις φωνες, το βραδυ στο σπιτι της Holly! Ισως, να μην ηθελε να μαλωσετε εκεινη την ωρα, γιατι υπηρχαν και αλλα ατομα! Μεσα μου γινοταν ενας ολοκληρος "διαλογος", μαλωνε η λογικη μου με την ψυχη μου και ημουν τοσο μπερδεμενος! Εγω θα τις το προτεινω κι ας μαλωσουμε!. Σηκωθηκα απο τον καναπε και βγηκα εξω απο το σπιτι! Εικοσι λεπτα αργοτερα, ειχα φτασει εξω απο το σπιτι της Ευας. Χτυπησα δυο φορες την πορτα, αλλα δεν μου ανοιξε κανενας. Χτυπησα το κουδουνι, αλλα και παλι τιποτα. Ετσι, αποφασισα να φυγω! Τωρα, ημουν σιγουρος οτι δεν ηθελε να με ξαναδει στα ματια της. Σκεφτομουν πολλα και διαφορα πραγματα, οταν ακουσα τη φωνη της να μου λεει: "Ηarry? Harry?! Με ακους?" "Ε, ναι... ημουν λιγο αφηρημενος!" της ειπα. Με κοιτουσε περιεργα. Δεν φαινοταν θυμωμενη. "Εγινε κατι?" με ρωτησε με τι ιδιο βλεμμα. "Να απλως ηθελα... να σε ρωτησω... αν θελεις βεβαια το... το βραδυ..να παμε μαζι στα βραβεια!" της ειπα τραυλιζοντας. Ημουνα αρκετα αγχωμενος. "Εμ...δεν εχω προβλημα! Θα ειναι και η Holly, ετσι?" με ρωτησε. Τι? Ειπε οτι δεν εχει προβλημα? "Ναι, θα ειναι και η Holly!" της απαντησα χαμογελωντας. Μου εφυγε ενα βαρος! "Ενταξει! Θα ερθω! Τι ωρα πρεπει να ειμαι ετοιμη?" με ξαναρωτησε και αυτη χαμογελωντας. "Στις 8!" της απαντησα και αφου την χαιρετησα εφυγα. Δεν το πιστευω οτι συμπεριφερομαστε σαν να ειμαστε φιλοι! Αν και αυτο ειναι πολυ καλυτερο απο το να μαλωνουμε! Το βραδυ ηρθε και εγω πηγα μπροστα απο το σπιτι της Ευας. Λιγα λεπτα αργοτερα βγηκε εξω και πραγματικα ηταν πανεμορφη! Μπηκε στο αυτοκινητο χαμογελωντας και ξεκινησαμε. Κατα τη διαρκεια της διαδρομης, δεν μιλουσε κανενας μας, πραγμα το οποιο μπορουσε να με τρελανει. Κοιταξα διακριτικα προς το μερος της και την ειδα να κοιταει εξω απο το παραθυρο. Δεν μιλησα απλως συνεχισα να οδηγαω. λιγα λεπτα αργοτερα, φτασαμε μπροστα απο την αιθουσα που θα πραγματοποιουνταν η τελετη των βραβειων. Πριν μπουμε μεσα, μας εβγαλαν μερικες φωτογραφιες. Ολοι εντυπωσιαστηκαν που ηρθα με την Ευα και μαλιστα φερομασταν μα τοση ανεση ο ενας στο αλλο. Η Ευα, η Holly, η Eleanor, η Perrie και η Sophia, το κοριτσι του Liam καθισανε σε κατι στρογγυλα τραπεζακια, ενω εμεις πηγαμε να ετοιμαστουμε. Βγηκαμε στη σκηνη και αρχισαμε να τραγουδαμε το best song ever. Μου εκανε ιδιαιτερη εντυπωση που η Ευα φαινοταν να απολαμβανει τον τροπο που τραγουδουσαμε. Μαλλον ειναι directioner! Ενας παραπανω λογος για να τη λατρευω!
ESTÁS LEYENDO
You and I
FanficΗ Εύα είναι ένα κοινωνικό και δημοφιλές κορίτσι που ζει στην Ιρλανδία με τους γονεις της. Η μαμά της είναι Ελληνίδα και ο μπαμπάς της Ιρλανδός. Στο σχόλειο της έχει πολλούς φίλους αλλά κ...