Η πρόταση γάμου του Niall

114 11 0
                                    

Demi's  POV:

Εγω,  η  Μaria, η  Georgia,  η  Christina  και  η  Fani  καθομασταν  και  βλεπαμε  τηλεοραση  στο  καινουριο  μας  σπιτι. Πραγματικα  ειναι  τελεια! Εχουν  περασει  δυο  μερες  απο  το  παρτι-εκπληξη  γενεθλιων  της Eva.  Οταν  της  ειπαμε  οτι  θα  μενουμε  ακριβως  απεναντι  της,  ενθουσιαστηκε  παρα  πολυ, το  ιδιο  και  εμεις.  Απο  τοτε  ερχεται  καθε  μερα  και  μας  βλεπει. Συναντιομναστε  τουλαχιστον   μια  φορα  την  ημερα. Οταν  δεν  βγαινει  με  τον  Harry,  περναει  τον  ελευεθερο  της  χρονο  μαζι  μας. Απο  στιγμη  σε  στιγμη,  περιμεναμε  τον  Niall, τον  Harry,  τον  Louis, τον  Zayn, τον  Liam,  τη  Sophia,  την  Perrie,  την  Eleanor, η  Bella  και  η  Chloe για  να  δουμε  ταινια   μαζι.  Το  κανουμε  συχνα  αυτο  γιατι  μας  αρεσει! Και  στην  Ιρλανδια  το  καναμε  με  την  μονη  διαφορα  οτι  δεν  ερχοταν  τα  υπολοιπα  μελη  των  One  Direction,  μονο  ο  Niall  και  επισης  δεν  ερχοταν  η  Perrie,  η  Eleanor, η  Sophia,  η  Holly,  η  Bella  και  η  Chloe. Τωρα  η  παρεα  μεγαλωσε! Η  πορτα  χτυπησε  και  εγω  σηκωθηκα  για  να  την  ανοιξω,  ενω  η  Fani  πηγε  στην  κουζινα  για  να  φερει  την  πιτσα  που  ειχαμε  παραγγειλει  νωριτερα. Οταν  ανοιξα,  ειδα  μπροστα  μου  την  Chloe  και  την  Bella,  ενω  απο  πισω  ηταν  η  Eva  και  ο  Harry.  "Γεια!"  ειπε  η  Chloe  και  μπηκε  μεσα. Εγω  παραμερισα  το  σωμα  μου  για  να  περασουν  και  οι  υπολοιποι.  "Γεια!"  ειπα  και  μπηκαν  και  οι  υπολοιποι  μεσα  αφου  με  φιλησαν  σταυρωτα.  "Τι  κανετε?"  μας  ρωτησε  η  Holly  και  εβγαλε  το  μπουφαν  της. Εγω  το  πηρα  και  το  εβαλα  στο  δωματιο  μου  και  η  Fani  βγηκε  απο  την  κουζινα  με  ενα  μπολ  γεματο  πατατακια  και  ενα  μεγαλο  πιατο  με  πιτσα.  "Καλα,  εσεις?"  απαντησε  η  Christina. "Και  εμεις  καλα!"  ειπε  ο  Niall  χαμογελωντας  και  καθισε  διπλα  απο  την  Maria.  Πολυ  χαρουμενος  ειναι  αυτος  σημερα!  "Τι  τανια  θα  δουμε?" ρωτησε  η  Eva  και  καθισε  και  αυτη  αναμεσα  στην  Georgia  και  τον  Harry. "Tι  λετε  για  το  Taken?"  προτεινα. "ΝΑΙ!!ΝΑΙ!!ΝΑΙ!!"  Η  Eva  αρχισε  να  χοροπηδαει  και  να  ζητωκραυγαζει.Μια φορα στην Ιρλανδια  συναντηθηκαμε  ολοι  στο  σπιτι  μου  και  ειδαμε  αυτη  την  ταινια. Απο  τοτε  εγινε  η  αγαπημενη  μας.  "Σου  αρεσει  αυτη  η  ταινια?"  η  Bella  την  ρωτησε.  "Ναι,  γιατι  εσενα  δεν  σου  αρεσει?"  απαντησε  η  Eva. Ολοι  καθισαμε  και  το  Taken  αρχισε.

Περιπου  στη  μεση  της  ταινιας,  η  πιτσα  και  τα  πατατακια  τελειωσαν  και  εγω  πηγα  στην  κουζινα  για  να  βαλω  κι  αλλα.  Ανοιξα  το  ντουλαπι  και  πηρα  ενα  μπολ.  Οταν  πηγα  να  ανοιξω  τη  συσκευασια  με  τα  πατατακια,  καταλαβα  οτι  ο  Niall  ηταν  μεσα  στην  κουζινα,  επισης.  "Niall? Τι  εγινε?" τον  ρωτησα   γιατι  με  κοιτουσε  πολυ  περιεργα.  "Εμ, Demi,  εγω....θελω  να...."  αρχισε  να  τραυλιζει  και  απο  το  βλεμμα  του  καταλαβα  οτι  ηθελε  να  μου  πει  κατι  πολυ  σοβαρο.  "Τι  συμβαινει??"  ξαναρωτησα  αγχωμενη.  "Μην  ανησυχεις! Απλως  να  θελω  να  κανω  προταση  γαμου  στην  Holly!" μου  απαντησε  πολυ  γρηγορα.  "Αληθεια????!!!!"  του  ειπα  και  τον  αγκαλιασα  απο  χαρα.  Αυτο  ειναι  τελειο!  "Ναι!"  μου ξαναπαντησε  χαμογελωντας. Για  αυτο  ηταν  τοσο  χαρουμενος  πριν! "Και  ποτε  θα  της  το  πεις?"  τον  ρωτησα.  "Εμ,  τωρα!"  μου  ειπε  και  τοτε  χαρηκα  ακομα  πιο  πολυ.  "Τελεια!"  ειπα  και  πηγαμε  στην  κουζινα.

Ο  Niall  καθισε  στον  καναπε  και  εγω  δεν  μπορουσα  να  κρυψω  το  χαμογελο  μου  και  τη  χαρα  μου.  "Γιατι  γελας?"  με  ρωτησε  η  Eleanor  επισης  χαμογελωντας.  "Θα  καταλαβεις  σε  λιγο!"  απαντησα. Μιση  ωρα  αργοτερα,  οταν  τελειωσε  η  ταινια,  ειδα  τον  Niall  να  σηκωνεται  απο  τη  θεση  του.  "Που  πας?"  τον  ρωτησε  η  Holly.  "Πουθενα!"  τηε  ειπε  χαμογελωντας  και  καταλαβα  οτι  η  μεγαλη  στιγμη  εφτασε.  "Holly,  ηθελα  να  σε  ρωτησω  κατι  τωρα  που  ειναι  και  τα  παιδια  εδω."  συνεχισε  και  με  κοιταξε. Εγω  του  εκανα  νοημα  να  συνεχισει  και  αυτος  ξανακοιταξε  τη  Holly  και  εβγαλε  ενα  μικρο,  κοκκινο  κουτακι  απο  την  τσεπη  του  μπουφαν  του.  "Θελεις  να  με  παντρευτεις?"  την  ρωτησε  και  ολοι  "παγωσαν",  το  ιδιο  και  η  Holly.  "Φυ-φυσικα!"  απαντησε,  την  αγκαλιασε  και  ολοι  αρχισαν  να  χειροκροτανε.  Αυτη  η  βραδια  θα  μου  μεινει  αξεχαστη!

You  and  IHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin