Harry's POV:
Ημουνα ξαπλωμενος στο κρεβατι μου και σκεφτομουνα αν αυτο που ακνω στην Ευα ειναι σωστο. Βασικα, ξερω οτι δεν ειναι αλλα αν ειμαστε μαζι συνεχεια θα την πληγωνω. Μου λειπει παρα πολυ! Εχουν περασει πεντε μερες και δεν την εχω δει ουτε ενα δευτερολεπτο. Θα ηθελα να εχω καποιον στο πλευρο μου και να με συμβουλευει, θα ηθελα να μην το περνουσα μονος μου ολο αυτο αλλα επισης δεν θελω να ενοχλω και τους αλλους. Ειδικα τον Niall που τα εφτιαξε με την Holly τωρα προσφατα και ειναι πιο ερωτευμενοι και πιο ευτυχισμενοι απο ποτε. Αλλα, μηπως θελω να το περασω μονος μου ολο αυτο? Καλυτερα, θελω να το περασω αυτο? Φυσικα και οχι, αλλα αν δεν το περασω αυτο, ειπαμε τι θα γινει. Τουλαχιστον, ξερω οτι τωρα η Ευα ειναι καλα, αφου μου εχει κανει 20 αναπαντητες και μου εχει στειλει 10 μηνυματα. Πηρα το κινητο μου απο το κομοδινο για να τα ξαναδιαβασω.
"Harry μου, τι κανεις? Σε πηρα τηλεφωνο αλλα δεν απαντησες. οποτε μπορεσεις σε παρακαλω παρε με!"
" Harry, που εχεις το κινητο σου? Γιατι δεν με παιρνεις?"
" Αγαπη μου, σε παρακαλω, εχω μηνες να σε ακουσω και μου εχεις λειψει. Γιατι δεν μου στελνεις εστω ενα μηνυμα?"
" Ελεος ρε Harry! Παρε με τηλεφωνο, στειλε ενα μηνυμα. Κανε κατι!"
" Δε θα σε ξαναπαρακαλεσω να μου τηλεφωνησεις γιατι ξερω οτι δεν θα το κανεις. Απλα ηθελα να σε ρωτησω που ειναι ο Niall γιατι τον παιρνω και ουτε αυτος απανταει."
" Που εισαι?????!!!!!!!! Το ξερεις οτι με εχεις εκνευρισει αφανταστα, ετσι δεν ειναι?"
" Harry, αυτο ειναι το εβδομο μηνυμα που σου αφηνω. Σε παρακαλω, αν εχει γινει κατι πες το μου!"
" Μου ειπε η Bella οτι ηρθες οταν ημουνα στην εντατικη αλλα εφυγες για να πας σπιτι σου και οτι θα ξαναερθεις! Εχουν περασει πεντε μερες και δεν σε εχω δει ουτε ενα λεπτο! Γιατι δεν ερχεσαι?"
" Ξερω πως εχει τελειωσει η περιοδεια σας! Σε παρακαλω, στειλε μου εστω ενα μηνυμα και πες μου πως εισαι καλα. Οι γονεις μου και η Bella με την Chloe κατι μου κρυβουν για εσενα. Ειμαι σιγουρη για αυτο! Ανησυχω!"
YOU ARE READING
You and I
FanfictionΗ Εύα είναι ένα κοινωνικό και δημοφιλές κορίτσι που ζει στην Ιρλανδία με τους γονεις της. Η μαμά της είναι Ελληνίδα και ο μπαμπάς της Ιρλανδός. Στο σχόλειο της έχει πολλούς φίλους αλλά κ...