Σε μισω!

262 13 0
                                    

Ευας   POV:

Εχουν   περασει   δυο    ολοκληρες    εβδομαδες   χωρις   να    εχω   καμια   επικοινωνια   με    τον   Niall. Ακομα   θυμαμαι   τις   βλακειες   που   καναμε  μαζι   στην   Ιρλανδια  και   ευχομαι  να   μπορουσα   να   γυρισω  πισω   το   χρονο   σε    αυτες   τις   ημερες! Μηπως   μου   εχει   θυμωσει?  Τι   του    εκανα????  Με   τον   Harry   ειμαι    ευτυχισμενη   αλλα   αν   δεν   εχεις   τουλαχιστον   εναν   απο   τους   κολλητους   σου  στο   πλευρο   σου  δεν   παλευεται! Θα   παω   να   τον   δω    αυριο   στο   ξενοδοχειο   που   μενει!!!!!!!

Harry's  POV:

Αλλη   μια   βαρετη   ημερα!  Δεν    ξερω  τι  να   κανω! Το    αποφασισα!   Θα   παρω   την    Ευα   τηλεφωνο   για  να   βγουμε!

Η: Ευα   μου,  τι   κανεις?

Ε:  Καλα  αγαπη  μου,  εσυ?

Η: Kαι   εγω   καλα   ειμαι!   Θελεις   να   βγουμε?

Ε: ναι   φυσικα!  Βαριεμαι   οσο   τιποτα   αλλο    αυτη    τη   στιγμη!

Η:  Και   εγω!  Για   αυτο   σε   πηρα   τηλεφωνο!   Μου   ελλειψες!

Ε: Αν   και   εχουμε   να   τα   πουμε   απο   χθες,  και    εμενα   μου   ελλειψες!

Η: Ok!  σε  μιση   ωρα   ελα   σπιτι  μου!

Ε: Ok!!!!

Ευας  POV:

Ευτυχως   με   πηρε   ο   Harry   τηλεφωνο   και  μου   ειπε  να   βγουμε!  Θελω   να   ξεχαστω    λιγο   απο   ολα   αυτα! Ετοιμαστηκα   και   κατεβηκα   τη   μεγαλη   ξυλινη   σκαλα   του    σπιτιου.  Εκει   ειδα   τους   γονεις   μου   να   καθονται  στο   σαλονι   και   να   συζητανε.

ΜΠ:  Φευγεις??/

Ε:  Ναι. Παω   στο   Harry( αποφασισα   μια   φορα   μετα   απο   τοσο   καιρο  να   τους  πω  την   αληθεια!  Μεχρι   τωρα   τους   ελεγα   πως   παω   στη   Bella!)

Μ: Στον   Harry???

E:  Ναι!  Φιλος   δεν   ειναι?????

ΜΠ:  Ναι  φιλος   σου   ειναι!  Μη   βαρας!

Ε: Καλα,   φευγω!

Μ:  ενταξει,  καλα   να   περασεις!

ΜΠ: Γεια!

Ε:  ευχαριστω!   Γεια!

Ειπα   και   εφυγα.  Περπατησα   περιπου   εικοσι   πεντε  λεπτα   και   εφτασα   μπροστα   απο   το   μεγαλο,  διωροφο   σπιτι   του   Harry!  Μολις   χτυπησα   το   κουδουνι,  μου   ανοιξε   και   με   υποδεχτηκε   με   ενα   φιλι.Τι   καλος   και   γλυκος   που   ειναι!  Πηγα   να   μπω   μεσα   στο   σπιτι   του   αλλα  με   σταματησε!

You  and  IWhere stories live. Discover now