Artık kaç defadır yaptığımı bile kestiremediğim hareketimi zibilyonuncu kez tekrarladım. Derin bir nefesi içime çekip, ofladım.
Akşam vaktiydi ve annemgil dışarıya çıkıp o dükkan senin bu dükkan benim diye dışarıda toz atarken bense lanet proje ödevimi yapmak için evden dışarıya bile çıkamıyordum.
Bilirsiniz gençler, öğrenci kulları bir: her hangi bir ödev teslim tarihi bir yıl sonra bile olsa o ödev yapılmak için son güne bırakılır!
Anlayacağınız ben de o süre içinde ödevi yapmak yerine göt büyütmekle meşgul olunca her zamanki gibi son güne kaldı bu da. Yatakta yan döndüm bakışlarımı boş duvara çevirdim.
Cidden şu duvar bile o lanet ödevden daha ilginç geliyordu gözüme!
Bıkkınca nefesimi dışarı üfleyip yatakta yatmayı bırakıp yarım bıraktığım lanet olasıca ödevi yapmak için masaya oturdum geri. Lanet şey mitozla ürüyordu mübarek, bitmiyordu! Saatlerdir başındaydım ama hala azalmamıştı! Sinirle saçlarımı karıştırıp kenara fırlattığım kalemi geri elime aldım. Artık bitmeliydi!
Derin bir nefes alıp geri verdim. Tam kaldığım yerden geri ödeve odaklanacaktım ki kenara koyduğum telefonumun bildirim ışığı dikkatimi çekince vicdan azabı çekerek kalemi geri kitabın arasına sıkıştırdım.
Az biraz ucundan baksam kimseye zararı olmazdı değil mi ama?
Söz sadece beş dakikacık!
Evet dediğinizi duyar gibi olduğumdan telefonumu elime alıp hemen gelen bildirimlere baktım direk. Ece'den dört mesaj gelmişti, İnstagram'da takip ve mesaj isteği vardı, Twitter'dan da aynı şeyler vardı vesaire vesaire..
İnstagram'dan ve Twitter'dan gelen istekleri silip Ece'nin attığı mesajı açtım direkt.
EcEmbesil : proje yapmaya gidiyorum dedin saatlerdir ses yok (19:02)
EcEmbesil : öldün mü yoksa itin kızı (19:05)
EcEmbesil : Helvan hazır bol çikolatalı afiyetle yiyorum merak etme (19:34)
EcEmbesil : ubrfryıugrvfbrygvbk (19:34)
Attığı saçma salak mesajlara her ne kadar görmüyor da olsa göz devirdim. Bu kız cidden sorunluydu! Mesaj kısmından çıkıp rehbere girdim ve EcEmbesil yazısını görünce adını yana kaydırıp aradım ve arkama yaslanıp Ece'nin açmasını bekledim.
Biraz konuşsak kim ölürdü değil mi? Tamam, tamam sadece beş dakika!
Saniyeler içinde Ece'nin sesini duymak için beklerken bili bakalım ne oldu? Bingo, doğru tahmin!
Bakiyeniz biteyaah diye ince bir kadın sesi duymamla gözlerimi devirmem bir oldu. Homurdana homurdana aramayı sonlandırdım. Daha geçen gün yüklememiş miydim ben bunu? Ne ara bitmişti bu şimdi?
Aklımdan Ece ile iki saatlik konuşmalarımız teker teker geçerken içimden kendi kendime söverek rehberden çıkıp tuşlara girdim. Lanet olası fakirlik sağ olsun mecbur beni ara mesajı gönderecektim.
Aman sakın ödeve dönme illa ara demi diyen iç sesime sen bir sus aq diye gönderme yaparak mesajı göndermek için kodu girip Ece'nin numarasını yazdım ve kontrol etme gereği duymadan aradım numarayı.
Kaç yıllık kankamın numarasını da bilemeyeceksem öleyim o zaman değil mi ama?
Kod saniyeler içinde iletilirken bana da Beni Ara mesajınız alıcıya iletilmiştir mesajı geldi. Yüzümde oluşan çarpık gülüşle beni aramasını bekledim. Hemen dönerdi nasıl olsa! Ki saniyeler içinde telefonumun çalmasıyla arayana bile bakmadan açtım direk!
"Zaaaa ölmedim koduğum ağla şimdi---" diye devam edecekken birden sözüm kesildi.
"Kimsin?" hassiktir!
Kulaklarıma gelen sert ses ile susup kaldım.
Lan!
Erkek miydi o?
Benden çıt çıkmayınca tekrarladı. "Kimsin diyorum duymadın mı?"
"..."
"Konuşsana."
Ben ölüm sessizliğimi itinayla diretirken kulaklarım bu sefer alayla gülme sesi işittiğinde kaşlarım istemsiz çatıldı. Niye gülüyordu şimdi bu?
Tabi ki rezilliğine gülüyor seni geri zekalı başka neyine gülsün diyen iç sesime gözlerimi devirdim. Sussa olmuyordu sanki!
"Ne o yanlış kişiye mi mesaj attın yoksa?"
La-net!
Ol-sun!
Soran olursa öldü dersiniz!
X
Selams yeni kısa hikayemle karşınızdayımmm <3 umarım sevesiniz
Bölümleri boş anımda yazıp atacağım ne zaman geleceği belli olmaz ama fazla arayı açmamaya çalışacağım beklemede kalın
öpt ^^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YANLIŞ NUMARA | TEXTING *Tamamlandı*
Teen FictionMavi Aksoy, arkadaşına atacağı 'Beni Ara' çağrısını yanlışlıkla hiç bilmediği bir kişiye gönderir ve aşka kapılarını aralar. • Ege Adamı : Tek gerçeğim sensin, Mavi. Ege Adamı : Ve benim senden vazgeçmeye hiç niyetim yok. ▪ NOT : Tamamen eğlence am...