4.4

102K 5.5K 3.9K
                                    

Şelam sonunda geldim :)
Çok şükür jcxsnnicsc

Bugün okulun ilk günüüü
Nasıl geçti bakalım?
İyi miydi?

Benim daha haftaya başlayacak
ama şimdiden üzülüyorum :')
çok çabuk bitti yahu

Umarım hoşunuza giden bir bölüm olmuştur.
Hadi iyi okumalar

Öpt<3


Okul vaktinin sonunda bitmesi ile hemen toparlanmış ve çocuklarla okuldan ayrılmıştık. Şükür bugünü de kazasız atlatmıştık. Ayrılma zamanımız geldiğinde ise Ece ve Can başka yoldan ilerlerken Poyraz da benimle gelmişti. İtiraz etmemiştim. Bizim oralarda işi olduğu için hem beni bırakmak adına hem de kendi işini halletmek adına beraber gitmiştik. İrem ise bugün okula annesi geldiği için onunla çoktan yanımızdan ayrılmıştı.

Poyraz ile kısa süren eğlenceli yürüyüşümüzün ardından nihaye benim sokağa gelmemizle bu da son bulmuştu. Ona eve gelmesini teklif etsemde işi olduğunu söylemişti. Fazla ısrar etmeyip yanından ayrıldım. Sonunda eve varmam ile de üzerimi değiştirip direkt annemin yanına gitmiş ve mutfakta ne yardım varsa ona yardım etmiştim. Birkaç saatin sonunda nihayet babamın gelmesi ile de güzelce sofrayı kurmuş ve afiyetle yemeklerimizi yemiştik.

Yemeğin ardından hemen bulaşıkları anneme yığıp odama sıvışmış ve ne kadar istemesem de dersin başına geçmiştim. Yaklaşık üç saatin ardından canım daha fazla çalışmak istemediği için bugünlük buna da son vermiştim böylece. Şimdi ise önümdeki karalanmış test kitabını kapatıp her zamanki yerine şutladım. Bakışlarım duvardaki saate takılı kaldığında saatin 22.01 olduğunu gördüm.

Egemen ile konuşmamıza az kalmıştı. Hatta şimdi bile konuşabilirdik. Yatağımın üzerine attığım telefonumu elime alıp direkt internet bağlandım. Birkaç saniye saniye sonunda uygulamalardan gelen bildirimler seri şekilde akarken umursamayıp Egemen ile yaptığımız sohbete girdim. Bakışlarım ilk son görülmesine gittiğinde daha beş dakika önce çevrim içi olduğunu görmemle gülümsedim. Güzel!

Parmaklarım klavyenin üzerinde kısa süre dolaştı. Mesaj yazıp gönderdim.

M : Hadi yine iyisin bu sefer seni daha fazla bekletmeyeceğim 0:)

M : Geldim ;)

Ege Adamı | Çevrimdışı

Ege Adamı | Çevrim içi

Ege Adamı : yazıyor...

Anında çevrim içi olmuştu. Gülümsedim.

Ege Adamı : Bugün erkenciyiz bakıyorum :)

Ege Adamı : Daha gelmene bir saat vardı oysaki.

Ege Adamı : Neye borçluyuz bunu?

M : Keyfim ve kahyasına ;)

M : Hkhefuofefojvdwo

M : Bugünlük fazla çalışmak istemedim.

M : Kendime küçük bir kıyak geçeyim dedim :)

Ege Adamı : Güzel olmuş :)

YANLIŞ NUMARA | TEXTING *Tamamlandı*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin