Artık kaç defa baktığımı bilemediğim saate tekrar baktım.
23.09.
Neredeyse bir gün olacaktı. Dün geceden beri anonimle konuşmamıştık. Üstelik gecenin bir yarısı ona attığım mesajı da görmemiş onu da geçtim hatta mesajım tek tikte kalmıştı. Oflayarak elimdeki kalemi masanın üzerine koyup, güya çalışmak için açtığım kitabı üzerine çizik bile atmadan geri kapatıp diğerlerinin yanına attım.
Nedensizce bütün gün anonimi düşünüp durmuştum. Dedikleri aşırı kafamı kurcalıyordu. Kendisi zaten garipti... Oflayarak ellerimi dağınık saçlarımın arasından geçirip biraz daha dağıttım. İkide bir bakıp durduğum için yatağıma fırlattığım telefonum görüş açıma girince mesaj atıp atmamış olmasını merak ettiğim için telefonu elime alıp Whatsapp'a girdim.
Üçüncü sıradaki sohbet butonuna basıp en son ki olan mesajlarımın bugün milyonuncu kez önüme gelmesi canımı sıkmıştı.
Pislik!
İçimden söverek telefonu geri yatağa fırlatıp masanın dibinde duran çantamı elime aldım ve yarın için gerekli olan kitapları yerleştirdim. Üzerimi değiştirip ışıkları kapatıp yatağa geçtiğimde her zamanki rutinimi yapıp internette gezinmeye başladım.
Twitter'da gelen takip isteklerine geri takip yapıp İnstagram'a geçtim. Ece'nin beni altına etiketlediği videoları izledim. Yeni atılan fotoğraflara beğeni atıp çıktığımda saat çoktan gece yarısı olmuştu bile. Artık uykumun ağır basmasıyla yatmaya hazırlanırken son bir merakla tekrar Whatsapp'a girip sohbete tıkladım.
Gözlerim direk adının altındaki yazıyı buldu.
Çevrim içi.
Aktif olduğunu görmemle yattığım yerden doğrulup oturur pozisyonda kaldım. Sonunda girmişti. Nedense anlamsızca fazla heyecanlanmıştım.
Kendine gel aq sen Mavi'sin ne bu heyecan diyen iç sesime kulak asmadım. Sana ne be!
Elimde telefon ekrana bakarak dururken anonim çoktan mesaj atmıştı bile.
Ege Adamı : Ben yanlış mı görüyorum yoksa sen konuşalım mı dedin?
Ege Adamı : Daha yeni uyandım rüya da olamaz!
Ege Adamı : Dur bakayım,
Ege Adamı : Vallahi atmışsın!
Attığı mesaja göz devirsem de yüzümde gülümseme oluştu.
M : Hayır dememi mi isterdin yoksa?
Ege Adamı : HAYIR!
Ege Adamı : Yani evet!
Ege Adamı : Hay amına koyayım konuşalım işte.
M : Ouhefvouhfvuohrfouherfouefvouhefouojefvouheouhdfvoudfd
M : Tamam koçum sakin ol ouhrtgoherkgu
Ege Adamı : :)))))
M : Her neyse,
M : O değil de yeni mi kalktın anasını satayım yuh!
M : Saat kaç haberin var mı senin?
M : Erken kalkmışsın kış uykusuna yastaydın!
Ege Adamı : Ouhwrfouherfuoherfouojc
Ege Adamı : Gece geç yatınca anca kalkabildim.
M : Yuh! Yarım günü heba etmişsin.
M : Bende diyorum bu niye daha cevap vermedi bana diye.
M : Götünü devirip uyumakla meşgulmüşsün -'-
Ege Adamı : Ne o beni mi merak ettin yoksa?
Ege Adamı : :))))))
M : *Göz devirdi.*
M : Tabi tabi sorma sensizliğe dayanamadım :(
M : Belki geberip gitmişsindir diye çok sevindim,
M : Ay pardon üzüldüm.
Ege Adamı : Ouherfhouefvuoervohuioeufoervuhervo
Ege Adamı : Fark ettim ouhroefvjojnefco
(Görüldü.)
Tam bir şey yazmak için yelteniyordum ki annemin o mükemmel kulakları sağır eden sesi değil oda da tüm evde yankı buldu. Yüzümü buruşturmadan edemedim.
"MAVİ BAK BENİ ORAYA GETİRME! YAT ARTIK GEÇ OLDU! ŞİMDİ YATMAZSIN SABAH KALKMAZSIN! BİR DAHA DEMEYECEĞİM YAT ARTIK!"
Hasbinallah!
Bu kadının özel güçleri falan mı vardı ya nasıl anlamıştı ayakta olduğumu! Göt korkusuyla telefonu yorganımın altına sakladım. Hani belki gelir görür falan aman aman tövbe!
Sessiz kaldığımda bir kapı sesi duymamla annemin yatak odasına gittiğini anlamamla yatar pozisyona geçip telefonu çıkardım ve tekrar sohbete girdim.
Ege Adamı hala çevrim içiydi. Gülümsedim.
M : Neyse gönül ister ki daha çok konuşalım.(!)
M : Ama benim şimdi yatmam lazım yoksa annem beni çiğ çiğ yer.
Ege Adamı : Can güvenliğim tehlikede diyorsun yani ouhrefohjfvey
Ege Adamı : Tamam korkak tavuk yat bakalım hbeffouhefvojn
M : Bak engel geliyor >:)
Ege Adamı : Tm şka yptm.s.s
M : Salak ouhetgoiherih
M : Neyse tutma beni hadi iyi geceler.
Ege Adamı | çevrim içi
Ege Adamı : yazıyor...
Ege Adamı : Artık iyi geceler :)
(Görüldü.)
X
Hellö nabersiniz?
Aslında wattpadin yaz yarışmasına katıldığım için uzun süre bölüm atmam diyordum ama dayanadım ve gönderdim ouhefvuohfefohh
Nasıl buldunuz bakalım bölümü artık kaynaşsınlar biraz yav demibnefvbouefv
Bir dahaki bölüm ne zaman gelir bilemiyorum ama arayı açmamaya çalışacağım beklemede kalın^^
Bu arada yarın bayram, tüm müslüman aleminin bayramını kutlarım, bol harçlıklı geçer inşaaaaaaaallah
Neyse fazla uzatmayayım yeni bölüm de görüşürük
Öpt bb<3
Ufak bir güncelleme : İthaf isteyen var mı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YANLIŞ NUMARA | TEXTING *Tamamlandı*
Teen FictionMavi Aksoy, arkadaşına atacağı 'Beni Ara' çağrısını yanlışlıkla hiç bilmediği bir kişiye gönderir ve aşka kapılarını aralar. • Ege Adamı : Tek gerçeğim sensin, Mavi. Ege Adamı : Ve benim senden vazgeçmeye hiç niyetim yok. ▪ NOT : Tamamen eğlence am...