ÖZEL BÖLÜM ❤ 2

24.1K 1.3K 1.5K
                                    

Selam selam selaaaaaaaaaam, yüzyıllar öncesinden bizi okuyup rafa kaldıran ve daha az önce finali okuyup özel bölüm bildirimi ile karşılaşan siz şanslı dostlarım!!!

Günler haftalar sonsuzzzzz aylar sonrasında yeniden merhaba diyore!

Ay sizleri ve bizimkileri öyle özlemişim ki burayı yazarken bile içim kıpır kıpır yahu :')

Özel bölümleri hemen paylaşmayacağımı söylemiştim ama arayı bu kadar uzun tutacağımı da hiç düşünmüyordum kjdfhdhdlv yani işte 2541255662245 yıl falan

Neysem, sonuçta geldik bu da bir gelişme bence dkjhsfısl

Bu arada bu bölüm @Kelebek_msx_ bebişe gelsin<3 kendisine taaa 24222865 yıl önce verdiğim bir ithaf sözüm vardı, unuttum sanmadın değil mi bebişşş :*

Öhöm, tabii siz şimdi haklı olarak diyorsunuz ki kısa kes Darkgghost bizimkileri özledik o zaman hemen kenara çekiliyore ve bekliyoreee!

Yorumlarda buluşalımmm!

iyi okumalar

çok öpt<3

[2,5 yıl sonra]

Güneş ışığının rahatsız edici aydınlığından kaynaklı bir şekilde yattığım yerde kıpırdanırken yavaştan ayılan bilincimde yerine geldi. Etraftan gelen sessizlikle beraber bir süre daha yatmaya devam edip bilincimin tam yerine gelmesini bekledim. Uyku sersemliği halen üzerimde olsa da bunu göz ardı edip yattığım yerden ellerimi yukarıya kaldırıp uzun saatlerdir mayışan bedenimi bir nebze olsun açmaya çalıştım. Tabii bu esnada da ağzımı olabildiğince büyük bir şekilde açıp bir kükreme edasıyla esnemeyi de ihmal etmemiştim.

Yavaş yavaş kendime geldiğimde ise bir gözüm usulca açıldı. Esnemem hala devam ederken, bakışlarım ilk önce beni uykumdan eden güneş ışığının geldiği yere yani pencereye yönelirken bunu sırasıyla komodin, tavan ve en sonunda da tam tersi yönümü aldı. Ve tabii ki tam o anda da hemen dibimde yarı yatar pozisyonda sağ dirseğini yastığa dayamış ve elini de başına yaslamış vaziyette durmuş kocaman kocaman gözlerle sevimlice beni izleyen Egemen'i fark etmem bir oldu.

Tabi bu arada dostlarım, benim halen daha bir ayı kükremesi edasıyla esnediğimi söylememe gerek var mıydı? Bence de yoktu. Aynen.

"Ya, Egemen!" dedim, hemen bulunduğum durumu idrak edip hızla kendimi toparlarken. Saçımın ultra süper dağınıklığını, halen üzerimden atamamış olduğum uyku sersemliği ve tabi ki olmazsa olmazım olan salyalarımı şöyle bir aklımdan geçirirken bu görüntüyü düşünmemiş olmayı diliyordum, dostlarım. Çok kötüyü çok.

Tabii bundan daha kötüsü ise yarimin bu görüntüyü ultra hd şekilde izlemiş olmasıydı. Eh, geçen iki buçuk yıl boyunca her sabah aynen bu haldeydim tabii ki ama ne yaparsınız işte. Gönlümün yakışıklı prensine güzel görünme çabası hiç gitmiyordu içimden. Ve şu an o hissi bayağı derinden duyuyordum.

"İnsan bir ses eder." dedim yataktan doğrulurken. Bir yandan da aslan yelesi gibi olduğuna imzamı atacağım saçlarımı düzenlemeye çalışıyordum. "Ben de hala uyuyorsun sanıyorum." Bir yandan da çaktırmamaya çalışarak çenemdeki salyaları sildim ama tabi iş işten çoktan geçmişti orası ayrıydı.

YANLIŞ NUMARA | TEXTING *Tamamlandı*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin