6.7

66.1K 3.1K 886
                                    

Selam cınım naberr?

İyi okumalar

Çok öpt<3


Elimdeki kalemi çevirirken soruya kenetlenmiş, nasıl çözebileceğimi düşünüyordum. Fakat ne yaparsam yapayım lanet sorunun cevabını bir türlü bulamamıştım. Üstelik enediğim tüm formüller de sonucu vermediği için artık sabrım da taşmak üzereydi. Bıkkınca nefesimi dışarı verip, sandalyede arkama yaslandım. Saat kaçtı emin değildim fakat uzun zamandır ders başında olduğum için artık beynim fazla mesaiden iflas vermişti.

Bir süre daha soruyu çözebilmek adına uğraş versem de yine de cevabı bulamamış olmam, bugünlük ders kotamı doldurduğuma kanaat getirmemi sağladı. Uğraşacak olsam saçma sapan yollardan cevabı bulacağım için en iyisi mi burada durmaktı. Sonuçta günler çuvala girmemişti değil mi? Yarın kaldığım yerdem devam ederdim artık.

Dersi bitirmemin getirisi ile derince nefeslenirken aynı zamanda da tutulan yerlerimi, gerinerek, açtım. Uzun zamandır aynı pozisyonda durmam her zamanki gibi yine bedenimin tutulmasına yol açmıştı. Bir süre bu şekilde oyalandıktan sonra nihayet masayı toparlamamla direkt yatağımın üzerinde beni bekleyen telefona sarıldım.

Ders çalışırken gelen bildirimler sayesinde dikkatim dağılmasın diye interneti kapatmıştım. İlk işim onu açmak olurken, aynı zamanda da yatağın üzerine iyice kuruldum. Saniyeler içinde internete bağlanmamla ise gelen bildirimler seri şekilde üstten akmaya başlamıştı. Hepsine kısa bir süre baktıktan sonra asıl kişiye, yani yarime, odaklandım. Tabii ki her zaman olduğu gibi ondan da bir adet mesaj vardı.

Ege Adamı.

İsmini ekranda görmemle yüzümde oluşan gülümsemeye engel olmadım.

Bugünün haftasonu olması nedeni ve derslerin üzerine biraz daha düşmek istememden dolayı, Egemen ile bugün hiç görüşememiştik. Normalde olsa okul zamanları sabah giderken ve akşam çıkışta onunla beraber gidip geliyor olduğum için gün içinde onu görebilme ihtimalim vardı. Ama şimdi o da olmadığı için şu an tam anlamıyla yâr hasreti ile yanıp tutuşuyordum, dostlatım! Çok acı bir durumdu! Onu özlemiştim. Hem de çok!

Mesajını görmemle direkt üzerine basıp onunla olan sohbete girdim. Bakışlarım her zamanki gibi direkt son görülmesine gittiğinde, çevrim içi olduğunu görmemle mutluluğm ikiye katlandı. Zaten saate bakılırsa mesajı da yakın atmıştı. Okudum.

Ege Adamı : Bugün fazlasıyla zordu.

Ege Adamı : Çünkü seni hiç göremedim.

Ege Adamı : Şu an nasıl özlediğimi kelimelere dökemem.

Ege Adamı : Bu çocuk sensizliğe dayanamıyor.

Mesajlarını okumamla gülümsemem yüzümde daha da yayıldı. Kalp kalbe karşıydı be yarim! Parmaklarım hareketlendi.

M : Ben de seni çok özledim :(

M : Sanırım haftasonlarından nefret etme sebebim olabilir :(

Ege Adamı : Yarının da böyle olacağı aklıma geldikçe üzülüyorum.

YANLIŞ NUMARA | TEXTING *Tamamlandı*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin