Selam :)
Ve iyi okumalar
Çok öpt<3
"Hadi çocuklar! Hadi!"
"Koş, Can! Koş!"
"Bu sefer olacak işte!"
"Evet! Oldu, az kaldı! Evet! Hadi çocuklar had-- E yuh ama ya!"
Can'ın güzelce atmış olduğu top havada son süratle potaya doğru yol alırken hepimiz adete nefeslerimizi tutmuş ve heyecanla gerçekleşecek olan atışı izliyorduk. Topun çizdiği yol saniyeler içinde azalıp potaya değdiğinde tam sevinçle nida atacaktım ki topun son anda beklediğimizin aksine fileden geçmek yerine yuvarlak bir yol izleyip dışarı savrulmasıyla sevincim kursağımda kalmıştı.
E ama yani bu kadarı da fazlaydı şimdi!
Hüzünle ve bu durumdan hoşlanmadığımı belirterek homurdandığımda derince nefes alarak tribünde biraz geriye kayıp boş olan yerlerden birisine oturdum. Heyecanın doruk olduğu noktadaydık ve ben kendimi aşırı derecede oyuna kaptırmıştım! Azıcık dinlenmek adına beklerken kenara koyduğum çantama uzandım. Tezahürat yapmak adına bağırdığım için boğazım fazla kurumuştu. Acıyla yüzümü buruşturup çantamdan yarım kalan su şişemi çıkardığımda saniyeler içinde içip bitirdim.
Bir solukta hepsini kafama diktiğim için derince nefeslenirken aynı zamanda acının hafiflemesi ile de rahatlamıştım. Boş şişeyi geri çantama yollarken zaman kaybetmeyip ayaklandım ve bizim ile sahayı ayıran demir tellere biraz daha yaklaştım.
Ece parmaklarını tellerin arasına geçirmiş şekilde sahada topun peşinden koşuşturan bizimkilere söylenmekle meşguldü. Onun hemen yanındaki İrem'in ise aynı şekilde Ece'den geri kalır yanı yoktu. Her ikiside oyuna deli gibi kendilerini kaptırmışlardı! Onların bu haline alayla gülerken az önce bende mi böyleydim acaba diye düşünmeden edemedim. Eğer öyleysem halim baya bir komikti!
Şimdilik bu duruma aldırış etmeyip geri bizimkilere odaklandım. Hepsi uzun süredir oynamanın getirisi ile kan ter içinde birbiri ardından koşup topu almaya çalışıyordu.
Geçen gün Can'ın maç konusunu açması ile gündeme gelen konu kapanmamış ve bir an önce yapmak adına sözleşilmişti. Takımlar, gün ve zaman kısa süre içinde halledilince ise geriye kalan sadece oynamak olmuştu. Ve o beklenen gün ise bugündü! Şimdi ise hep beraber okulun biraz ilerisinde olan sahaya gelmiş, çocuklar oyunu oynarken biz ise oynanan oyunu izliyorduk.
Dikkatim, Poyraz'ın karşı takımın oyuncusundan çevik bir atakla alıp eline geçirdiği topu görmemle geri oyuna kayarken biraz dizginlediğim heyecanım da tekrar yüzeye çıkmıştı.
"Hadi Poyraz! Hadi!"
İrem'in sevinçle tezahürat yapmasıyla ona katıldım.
"Yapabilirsin hadi!"
Poyraz kendisine hücum eden karşı takım oyuncularını birer birer atlatırken bizdeki heyecanda git gide yükseliyordu. Anın getirisi ile nefeslerimizi tutumuş pür dikkat gelecek skoru bekliyorduk! Nitekim Poyraz'ın potaya varmasına az kala bir andan karşısında duran üç oyuncu ile gerilim daha da artmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YANLIŞ NUMARA | TEXTING *Tamamlandı*
Teen FictionMavi Aksoy, arkadaşına atacağı 'Beni Ara' çağrısını yanlışlıkla hiç bilmediği bir kişiye gönderir ve aşka kapılarını aralar. • Ege Adamı : Tek gerçeğim sensin, Mavi. Ege Adamı : Ve benim senden vazgeçmeye hiç niyetim yok. ▪ NOT : Tamamen eğlence am...