Geçen bölüm o kadar güzel yorumlar geldi ki aşşşşşırı mutlu oldum, bu yüzden teşekkür etmek istedim sizlere<3
ve dedim ki okullar açılmadan bir bölüm daha yolla gitsin, Darkgghost
uzun tutmaya çalıştım umarım seversiniz
birde yorum yaparsanız bu user nirvanaya ulaşır artık
çok öptüm<3
M : Dün cevap veremedim üzgünüm.
M : Ece ileydim lanet fizik sınavı için çalıştık gece boyu.
M : Gündüz de okul, o, bu derken kaynadı anca şimdi yazabildim sorry :')
Son mesajı da yazıp göndermem ile yazdıklarımı tekrar okudum içimden.
Bir dakika ya... İstemsiz kaşlarım çatıldı. Ben niye ona açıklama yapmıştım ki şimdi? Hayır birde üzgünüm de demiştim... Ah, kahretsin! Bir anlık sinirle telefonu yatağın üzerine fırlatıp zaten dağınık olan saçlarımı iyice karıştırıp daha da berbat ettim. Lanet olsundu!
Çatık kaşlarım önümde duran telefonda takılı kalırken derince birkaç kez soluklandım ve yaptığım hatayı fark etmemle hızlı davranıp telefonu geri elime aldım. Şükür ki attığımız mesajları geri silebiliyorduk. Yüzüme yerleştirdiğim şeytani sırıtışla, Ege Adamı ona attığım mesajı daha göremeden silmek için tekrar ekranı açtım. Aceleci hareketlerle parmaklarımı oynattım ve uygulamaya girdim.
Ama daha Ege Adamı yazısının üzerine tıklamam ve sohbete geri dönmemle, Ege Adamı'nın da saniyesinde çevrim içi olmasıyla, daha hamle yapamadan yazdıklarımı görmüştü bile.
Bildiğiniz iki mavi çizgi önümde gülümsüyordu bana.
Lanet olsundu!
Bu çocuk niye mesaj attığımda hep dakikasında görüyordu ya! İşin gücünde mi yoktu yavrum senin. Git onlarla ilgilen asabımı bozma benim! Ya sabır! Derince soluklandım.
Çok geçmedi ki mesajı da geldi! Geç bile kalmıştı!
Ege Adamı : Açıklama yapmana gerek yoktu :)
M : Açıklama yapmadım sadece yanlış anlaşılmak istemem.
M : Ondan yazdım yani,
M : Fazla üstüne düşme.
Ege Adamı : Düşmedim zaten :)
M | Çevrim içi
M : yazıyor...
M : Her neyse işte.
M : Kapatalım bu konuyu!
M : Ne yapıyorsun?
Evet gençler görüldüğü gibi en iyisi konuyu değiştirmekti. Buradan yürü Mavi, hadi koçum!
Ege Adamı : Pekala kapatalım :)
Ege Adamı : Odam da öylece oturmuş internetten bulduğum bir filmi izliyordum.
Ege Adamı : Güzele benziyor.
Ege Adamı : Sen ne yapıyorsun?
Yazdığı şeyin yüzümde koca bir gülümseme oluşturması mantıklı mıydı sizce? Oradan bakılınca cevabınız hayır olsa da bence, evet!
Ben film izlerken rahatsız edilmekten asla ama asla hoşlanmazdım. Hatta mümkün olduğunca yalnız olmaya özen gösterirdim. Öyle ki çoğu zaman ya telefonumu kapatırdım ya da sessize alırdım ki bir lüzumsuz-ki bu çoğu zaman Ece olurdu, bana mesaj atıp dikkatimi dağıtmasın diye. Ama şimdi Ege Adamı'nın böyle yazması yüzümde koca bir gülümseme oluşturmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YANLIŞ NUMARA | TEXTING *Tamamlandı*
Подростковая литератураMavi Aksoy, arkadaşına atacağı 'Beni Ara' çağrısını yanlışlıkla hiç bilmediği bir kişiye gönderir ve aşka kapılarını aralar. • Ege Adamı : Tek gerçeğim sensin, Mavi. Ege Adamı : Ve benim senden vazgeçmeye hiç niyetim yok. ▪ NOT : Tamamen eğlence am...