8.2

49.8K 2.5K 1.1K
                                    

Selam dostlarım:)
Evet bildirimi görünce bi' şaşırdınız bi' şok oldunuz
'Aman yarabbi ' dediniz 'bu ne hız Darkgghost'

Şşş biliyorum ben khbbhcssfvbh

Neysem, nasılsınız bakalım dostlarım?
Hayat nasıl?
Yeni yıla girdik sizdeki durumlar ne alemde?

Umarım mutlusunuzdur aman mutlu olun :)

Bu bölümü Helinzdemir093 canımcıma ithaf ediyore ❤

Ve fazla uzatmadan gidiyore

İyi okumalar 

Çok öpt<3



"Beş yaşındaki çocuk musun sen ya?"

Hiçbir şekilde tanımadığım ve daha önce de hiçbir yerde de görmediğimi düşündüğüm sarışın kız, öfkeli olduğunu bariz belli eder bir halde, karşısında yaramazlık yaptığını bildiği için susup kalan çocuklar gibi duran Can'a sinirle avazı çıktığı gibi bağırıyordu. Egemen ile kendi halimizde halen suda yüzerken bir anda kulaklarımıza değinen bu ses ile ikimizin de dikkati o yöne kaymıştı.

Bu durum Poyraz ve İrem'in de dikkatini çekmiş olmalı ki, onlar bizden önce hareketlenip hızla Can'ın yanına doğru yönelmişlerdi bile. Bakışlarım bir an için Egemen'e kaydığında istemsiz kaşlarım çatıldı.

"Ne oluyor?" dedim, onun da konudan bir haber olduğunu bildiğim halde. Bakışları kısa bir an bana kaydığında bir fikrim yok dercesine kafasını sallayıp dudak büzdü. Merakım kabardığı için, maalesef eğlenceli dakikalarımıza kısa bir ara vererek, usulca sudan çıkmak adına hareketlendiğimde de Egemen de bir şey demeden beni takip etti.

"Ah Can," dedim bıkkınca. Yine başına bir işler açtığını tahmin edebiliyordum! Gerçi yerinde bir rahat dursaydı şaşardım zaten! "Yine ne yaptın acaba?" Kendi kendime mırıldanarak saniyeler içinde sudan yüzeye çıktığımda Egemen de hızla peşimden geldi. Aceleyle bizimkilere doğru ilerlediğim esnada oluşan tartışma kısa süre içinde daha da alevlenmişe benziyordu.

Adım adım bizimkilere yaklaştıkça konuşulanlar daha da anlaşılır oldu. Gerçi sinirli olan sarışın kızın avaz avaz çıkan sesinden dolayı, bizi geçmiştim, muhtemelen havuzdaki tüm insanlar bile durumdan haberdar olmuştu. Bu durum hoşuma gitmediğinden bıkkınca nefeslenip omzumun üzerinden Egemen'e baktım.

"Bakalım dertleri neymiş."

Bakışları kısa bir an Can ve sarışın kıza kaydı. Fazla durmadan geri bana döndüğünde, "Can her ne yaptıysa baya sinirlendirmiş anlaşılan." dedi gülümseyerek. Ben de gülmeden edemedim.

"Orası tartışılmaz. Kesin yine bir aksilik yapmıştır." bakışlarım bizimkilere yöneldiğinde ekledim. "Ve hemen el atmazsak olay büyüyecek gibi, koş yarim."

Cümlem ile beraber adımlarımı büyüttüğümde ise kısa saniyeler içinde çoktan bizimkilerin oluşturduğu küçük topluluğun yanına varmıştım. Bakışlarım hemen yanında durduğum İrem'e kaydığında ne oldu dercesine kafamı salladım. Ardından ise ekledim.

YANLIŞ NUMARA | TEXTING *Tamamlandı*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin