1.4

143K 6.9K 1.2K
                                    

Doğum günün kutlu olsun len kerata, Darkgghost

Hem 1k olmamızın şerefine hem de bugün doğum günüm olmasında dolayı bekletmeyip size bir bölüm atmak istedim ehhehe

iyi okumalar, yorum yapın pliiis böyle güzel yorumlar alınca çok mutlu oluyorum :*

Gününüz çok güzel geçsin.

öpt<3

"Duygu karmaşası mı yaşıyorsun kızım sen? Az önce kaşların çatılmış ekranı parçalamak ister gibi telefona bakıyorken şimdi de deli gibi sırıtıyorsun. Dur bir dakika... Yoksa delirdin mi?"

Ece, karşımda bağdaş kurmuş elinde sıcak kahvesi ve çatılmış kaşlarla bana bakarken ne ara yüzüme yerleştiğini kestiremediğim gülümsemem, dedikleri ile geldiği gibi kayboldu birden. Şaşkın ve anlamaz bakışlarımı telefondan ayırıp ona çevirdiğimde bu sefer gözleri kısılmış bir kaşı havaya kalkmış bana bakıyordu. Kısaca anlat bakayım bana bakışıydı da denebilirdi buna. Telefonun açık ekranını yan tarafındaki tuş kilidine basıp kararttığım da ters çevirip parkeye koydum.

"Kim o?" dedi, ben sessizliğimi korurken. Gözleri yere koyduğum telefonuma kaydığında onu işaret etti bana. 

Omuz silkip, "kim, kim?" diye saçma bir soru yönelttiğimde gözlerini devirdi ve bu sefer de sen geri zekalı mısın bakışını bana fırlattı.

"Hiç boşuna uğraşma ve geyik yapmayı kes, anlat!"

Tam ağzımı itiraz etmek için açmıştım ki kaşları aşağı yukarı hareket edince vazgeçtim ve oflayarak göz devirdim.

"Of, iyi be!" 

Bakışlarım bir an ters duran telefonuma gittiğinde Ege Adamı'nın mesaj atıp atmamış olmamasını merak ettim. Telefon sessiz de olduğu için duyamıyor ve ters çevrili şekilde parkede durduğu için de bildirim ışığının yanıp yanmadığını göremiyordum. Üstelik son mesajına da görüldü atmıştım. Umarım bilerek yaptığımı düşünüp yanlış anlamazdı... Ya da bir dakika anlasındı. Bana neydi ki? 

Telefona bakmayı kesip Ece'ye döndüm. Ona bakmamla hadi anlat artık dercesine hareket yaptı. Göz devirdim.

"Ege Adamı ile konuşuyordum, oldu mu?"

Az öncekinin aksine bu sefer yüzünde gülümseme oluştuğunda kafa salladı. "Evet, beni rahatlattığın için teşekkürler." ona bakıp yüzümü buruşturduğumda ekledi. "Ne konuşuyordunuz da gülümsetti seni?"

Umursamazca omuz silktim. "Havadan sudan."

"Buradan hiç de öyle gözükmüyordu ama neyse..." deyip muzırca güldüğünde tekrar gözlerimi devirdim.

Onu umursamayıp parkeye koyduğum telefonumu elime alıp kilidi açtım ve Whatsapp'a girip mesaj atmış mı atmamış mı diye kontrol ettim. Ama ona son görüldü yapmamın üzerine hiç girmemişti. Acaba ne yapıyordu şimdi? Yine benden mesaj bekliyor olabilir miydi? Ya da eve gitmiştir? Belki de -kaldı ki bunu hiç istemiyordum yine arkadaşlarının yanına gidiyordur. Bu düşünceler aklımda fink atarken Ece geri beni kendine odakladı.

"Öylesine konuştuğunuzu bilmesem sevgilin sanacağım sizi. Resmen çılgın aşıklar gibi mesaj bekliyorsun ondan." deyip ardından kahkaha attı.

YANLIŞ NUMARA | TEXTING *Tamamlandı*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin