1.0

143K 7.3K 2.9K
                                    

İççik yorum yapmayı unutmayın <3

Hikayeyi sevdiyseniz arkadaşlarınızı etiketleyerek onlarında görmesini sağlayabilirsiniz

iyi okumalar ....... 




Sabahın köründe telefonuma art arda gelen bildirim sesleriyle ne yazık ki güne gözlerimi aşmış bulunmaktaydım. Ama dikkat çekerim uyandım demedim, bizi ayırmak o kadar kolay değildi. Bu yüzden gelen bildirime aldırış etmeyip uyku sersemi götümü yan devirdim ve diğer tarafa döndüm. Bacaklarımla yorganımı kucaklayarak zaten bölünmüş uykuma kaldığım yerden devam ettim.

Tabi buna ne kadar uyumak denirse. Çünkü daha uykuma dalalı bir dakika bile olmamıştı ki annemin gür sesi evi titretirken uykumun o son demi de toz olup gitti. Şu an kan ağlıyordum resmen bu nasıl acı.

İçimden söve söve az önce sarıldığım yorganıma tekme atıp yere düşürdüm ve yüzümü buruşturarak doğruldum.

Bilirsiniz gençler öğrenci kuralları üç: güne boktan bir bildirim sesiyle gözlerinizi açtıysanız, tam uykuya dalıp yine uyandırılsanız ve birde okula gidecekseniz o güne eksilerde  başlamışsınız demektir!

Sinirle zaten dağınık olan saçlarımı daha da dağıttığımda homurdanarak ayağa kalktım. Tabi bir anda annemin fuhuş yapar gibi odama dalmasıyla bir an korksam da hemen toparladım kendimi. Yavaş ol be anne! Bayık bakışlarım onu buldu.

"KIZ BEN SANA KALK DEMEDİM Mİ DAHA YENİ? GECE YATMAZ SABAH KALKMAZ SONRA DA OKULA GEÇ GİDİYORSUN BİR TON AZAR İŞİTİYORSUN! KALK ARTIK M---" diye kükreyerek odama dalan annem karşısında uyanık bir ben görmesiyle aslanlıktan kediliğe terfi ederek sevimlice gülümsedi. "Ah kalktın mı kızım? Hadi sofra hazır çayını soğutma çabuk hazırlan da gel."

Ona gözlerimi devirdim. "Allah aşkına ben ne yapıyorum anne?"

"Sus anneye cevap verilmez!" 

"Of, sabah sabah hiç çekilmiyorsun anne!" Bıkkınca ofladım. "Tamam, çık da hazırlanayım o zaman!" 

"Aman sanki özelin var. Küçükken az görmedik cıbıldak halini." diye keyifle güldü. Sinirle, "ya anne bir çık odamdan!" diye kızdığımda, kahkaha atarak çoktan odadan çıkmıştı bile annem.

"Allah'ım bu kadının kafasından bana da var yarabbim. Hayat ona güzel anasını satayım!"

Kendi kendime mırıldanarak boş boş ayakta durmayı bırakıp beni sabah sabah güzel uykumdan men eden telefonuma bakış attım. Bildirim ışığı yanıp sönünce Ece'nin mesaj attığını düşünerek elime alıp bildirime baktım ama ekranda yazan Ege Adamı yazısı ile gözlerimi tekrar devirdim.

Bu çocuk benle yatıp benle kalkıyordu herhalde.

Bildirime tıklayıp sohbete girdim.




Ege Adamı : Sabah oldu uykucu kalk artık.

Ege Adamı : Saat kaç haberin var mı senin?

Ege Adamı : Bu sefer de annen kalkmadın diye çiğ çiğ yer seni bak.

Ege Adamı : Canın tehlikede yani.

Ege Adamı : Jdlsmspsmswpkewpwkwowkek

Ege Adamı : Neyse ciddiyim kalk artık okula geç kalacaksın.

YANLIŞ NUMARA | TEXTING *Tamamlandı*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin