🌼Bölüm 10🌼

9.2K 557 10
                                    

Bölüm 10"Oğlum"

Erva ENER;

"Ne hakla hesap soruyorsun? ne babam ne abim ne de başka bir şeyimsin. Hoş bana hesap sorma için önce senin o konuda iyi olman gerekir. Ah pardon tabikide o konuda en iyisi sensin. Ben iki saat geç gelmişim diye bana hesap sorabiliyorsun qma ben iki gündür evde olmadığının ve o kızla yattığının hesabını soramıyorum!"

Onu onun sözleriyle yargıladım çünkü çok sinirlendim. İki gün boyunca gelmemiş sonra gelmiş bana iki saatin hesabını soruyor. Bir de yalan soylediğimi ima ediyordu. Ne hakla?

Dediklerimle bir an afalladı. Haklı sessiz sakin kızı da çıldırtt ısonunda.benden böyle bir çıkış beklemiyordu.

"Benim gittiğim yer belli. Evde beni dert edende yok ama sen yokken burada az kalsın annem polise gidecekti ve babam beni tehdit edip durdu. Ayrıca yattığım kızlardan sanane. Eğer benimle yatacaksan gitmem gerçi seninle yatmam ben tipim değilsin. "

Sinirle söylediği sözlerine muzhip bir bakışla devam etti. Sözlerini bitirdiğinde sonradan pişman olacağım şeyi yaptım.Tokat attım. Dediği şeyi aklım almıyor resmen. Elini yanağına koyarak bana baktı.kolumu sıkıca tutarak kendine çekti aramızda çok az mesafe vardı ve o keskin gözleri sanki beni öldürecekmiş gibiydi.

"Sana çok yüz verdim bana tokat atacak kadar kimden cesaret alıyorsun merak ediyorum! Bu işler böyle yürüyor sen ne sanıyordun?! Seninle evlenince dizinin dibinde oturacağımı mı sandın?!"

Gözlerimi kaçırarak ondan ayrılıp kıyafetlerimi alıp banyoya gittim. Üzerimi değiştirdikten sonra abdestimi alıp misafir odasına indim.

Biraz dertleşmeye huzur bulmaya ihtiyacım var.

Ben Batın'ın eve dönmesini bekliyordum ama bu haliyle bir şeyler anlatmayı bırak konuşulmaz bile. Ben allah'ın bana verdiği görevi yerine getiremeyeceğim galiba. Onun için en iyisi bir an önce ayrılmak.

🎈🎈🎈🎈🎈

Masada oturmuş akşam yemeğini yiyorduk.

"Yarın alışverişe çıkacağız ve siz ev bakacaksınız " Meryem teyze gözlerini ben ve Batın'ın üzerinde gezdirdi.

Yarın hafta sonuydu ve bu alışveriş önceden planlanmış bir şeydi. Planlarında olmayan bir şey varsa ise oda biran önce ayrılmak istediğimiz.

"Ayrı eve boşuna masraf yapmayalım. Burda güzel güzel yaşıyoruz" bu sözlerinin üstüne gözlerimi devirdim. Tabi para kendinden gidecek ya.

"Oğlum bu ev her halükarda yapılacak. "

"Yok gerek yok"

"Senin için olmayabilir. Bu eve günde çok kez gelip giden oluyor. Erva kızım sürekli üzerinde ferace ile mi gezecek?"Meryem Teyzem.

Bir kaç ay dayanabilirim sanırım.

"Benim için önemi yok. Ben rahatım bunlarla. Bencede haklı Batın, boşuna masraf gerek yok" ters ters Batın'a baktım.

"Ben onları ikna ederim" Meryem teyze Agah amcaya bunu dediğinde konu kapandı.

Yemekler yedikten sonra herkes odasına çıktı. Hayret! Batın bu geceyi evde geçirecek!odaya girdiğimiz anda kapı tıklatıldı. Kapıya baktığımızda Meryem teyze içeri girdi.

"Erva kızım. Bu hayırsız seni de mi kendine benzetti?"

"Allah korusun Meryem teyze. Neden öyle dediniz? "

"Bu teyze konusunu sonra konuşacağız . Bu batın bir kaç ay sonra boşanmaktan bahsediyor " gözlerimi kaçırdım ne diyebilirdim ki?

"Yani doğru. Benzetmiş işte sen bilmez misin? Allah kalpleri birbirine bağlar. Senden bunu beklemezdim kızım "

İMTİHANIM~TAMAMLANDI~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin