🌼 Bölüm 41🌼

7.4K 459 91
                                    

Bölüm 41"

Bu bölüm ZeynepsudeTaskin5 'a ithafen. Ona söz verdiğim için bu kadar erken attım. Affetsin beni 2 oldu söz verdim tutamadım.



Erva DİNÇER;

Tatil yerine geleli bir hafta olmuştu. Bu bir hafta içerisinde bizim ilişkimiz çok değişmişti. Artık tamamen ona aittim,Onun karısıydım. Ruhum gibi bedenimi de ele geçirmişti.  

Gözlerimi araladığımda yanım boştu. Biraz tavanı boş boş seyredip ayılmaya çalıştım. Yataktan yavaşça çıkıp banyoya ilerledim. Rutin işlerim halledip aşağı indim. Merdivenlerden inerken Batın'ın yemek yemek kadar yapma işinde de usta olduğunu anladım. Güzel kokuları takip ederek mutfağa ulaştığımda bir oraya bir buraya telaş içinde koşturan Batın'ı  gördüm. Beni gördüğünde gülümseyerek yanıma geldi alnıma ufak bir buse kondurup konuştu.

"Hayırlı sabahlar." o güzel gülüşünü gösterip alnındaki terleri silerek geri işine başına döndü. Ben mi? ben ise hala gülüşünün etkisindeyim. Bir müddet gelmeyin çıkamam. Bir gülüşü var... aklım şaşıyor, ismimi unutuyorum. Size bir şartla anlatabilirim; yan gözle bakmayın benim batın'ıma.

Gülünce kısılan gözleri;yanağında çıkan gamzesi,inci gibi dişleri, pürüzsüz yanakları, düz simsiyah saçları.... daha ne diyeyim be?bu gülüşe aşık olmayayım da ne yapayım? korkmadan da dile getiririm ama içimden.

Aşığım ona.
Gülüşüne,
Kokusuna,
İçindeki saf niyete,
Kalbine,
Bana olan sevgisine,ilgisine.

Kafamı iki yana sallayarak Batın'ın etkisinden kurtulmaya çalıştım. Tabi ki de çalıştım sadece Batın 2 metre uzağımdayken nasıl etkisinden kurtulurum?öyle bir şey mümkün değil.

Şuan aptal aşıklar gibi olduğumu fark ettim. Ne çok anlattım öyle Batın'ı. Sakın aşık olayım falan demeyin de.

"Hadi gel." ben derin düşüncelerimde boğuşurken, o çoktan kahvaltı masasını kurmuş, çayları doldurmuştu. Karşısındaki sandalyeye yerleştiğimde yemeye başladı. Tabi önce besmele çekti. Ben onu öylece izlerken elindeki ucunda zeytin bulunan çatalı , yüzümün önünde salladı.

Hayırlı sabahlar dedi,besmele çekti ya ben bunu sanırım yerim. Şuan karşımda başka Batın var. Hemde bambaşka. Aşık olduğum Batın var.

" Yani niye bu kadar daldın? tamam izlemeye doyamacak bir yüzüm olabilir, herkes bana bayılıyor olabilir ama şu an kahvaltı edeceğim karıcım ve sen beni böyle izleyince benim çok başka şeyler yapasım geliyor."

Öküz!odun!kütük! 

Ne demiştim ben?başka Batın mı? başka Batın falan yok,aynı egolu Batın burada işte. Ha birde sapık olan!

"Kimse bayılamaz sana! hem sen onlara pas veriyorsun ki onlar sen yüz buluyor. Gözlerine sahip çık Batın. Ha bir de gülüşüne,  olur olmadık yerde gülme!" kalbimi hızlandıran bir gülüş daha sonra çatılan kaşlar.

"Bu söylediklerin senin için de geçerli. Ne kadar güzel olduğunun veya o gamzelerin ne kadar tatlı durduğunun farkında değilsin sanırım?"dediğinde ister istemez gülümsediğimde o da gülümsedi.

" Tamam daha fazla dikkatimi dağıtma ,kahvaltımı edeceğim." diyerek yemeğini yemeye devam etti, arkasında şaşkın bir ben bırakarak.

Böyle geçti günlerimiz  buraya geldiğimden beri ufacık güzel bir sözüne şapşal aşıklar gibi sırıtmaya başlıyordum. 

Mutluyum, hemde çok çok mutluydum elhamdülillah.

🎈🎈🎈🎈🎈

"Hadi nerede kaldın?" merdivenlerden inerken kapıdaki Batın'ı cevapladım.

İMTİHANIM~TAMAMLANDI~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin