Bölüm 23"Onu sev"
Batın DİNÇER;
"Giy tabi, zaten giy diye aldım ama bu düğüne erkekleri girdirmesek mi?"
Sizce de haklı değil miyim? Şimdi bu kız bu gelinliğin içinde melekleri andırırken ben bunu nasıl kalabalık bir ortama sokayım? Olmaz, olmaz çünkü.. galiba birazcık kıskanıyorum. Sonuçta benimle evli, hem benden başkası ona haram başka bir erkeğin görmesine gerek yok.
"Batın giymemi istemiyorsan giymem. Orada olay çıkartma sonra"
"Tamam giy ama sakın başka bir erkeğe bakma!"
"Tamam"
"Ortalık yerde de gülme sonra gamzelerin çıkıyor"
"Tamam"
"Yanımdan ayrılmayacaksın zaten"
"Tamam"
"Bir de -"
"Bunlar zaten benim görevim Batın. Senden önce de böyleydim ve senden sonrada öyle olacağım"
"Hım iyi, aferin benim karıma" diyerek yanaklarını sıktım bir yandan da gülüyordum. Bu söyledikleri beni mutlu etti. Nedensizce sevindim.
"Ya bıraksana! Ne yapıyorsun Batın? !" Ellerimi yanaklarından ittirdi.
"Ya karımı sevemez miyim?"
"Sevebilir misin?"
"Sevebilir miyim? " ondan çok kendime sorduğum bir soruydu. Gerçekten yobazı Sevebilir miyim?
"Sevemezsin."
" o niyeymiş? "
"Ömrün boyunca sevebileceğin garantisini vermediğin sürece sevemezsin"
"Ömrüm boyunca?yapma daha çok gencim " şaşkınlıkla ona baktım.
"Evet ömrün boyunca. Bir kaç ayda bir eş değiştirecek değilim. Seviyorsan tam sevip arkasında duracaksın ya da sevmiyorsan hiç yaklaşmayıp şu 6 ayı birbirimizden uzak geçireceğiz. Kararını ver Batın. Zaten son günlerde birbirimize çok yaklaştık, hem ruhen ,hem de bedenen. Biz ayrılacağız,bu kadar samimi olmak iyi değil"
Niye şimdi bu konuya girdi ki? Benim onu sevmediğimi bilmiyor mu? Neden aramıza mesafe koyuyor?
"Seni sevdiğim falan yok. Senden ayrı da geçirebilirim şu 6 ayı. Hem daha yaklaşmadık birbirimize, abartma"
"Senin için sıradan bir şey olabilir ama benim için yeterince büyük bir şey"
Hım onu anladım. Bu kız hiç mi bir erkeğe yaklaşmadı, sarılmadı? Bu kadar da... bir dakika ya niye başka bir erkeğe sarılıyor?
"Tamam bundan sonra uzak oluruz, gerçi önce birbirimize yaklaşmamız lazım ama neyse"
"Uzatma Batın " dediğinde uzatmayıp çıktım evden. Arabama binip bara gittim. Bir haftaya yakın bir süredir gitmiyordum. İçeri girdiğimde her zamanki görüntü karşıladı beni. Barmenin karşısındaki sandalyelere oturdum. İçki istediğimde bir kızın bana gülümseyerek doğru geldiğini gördüm. aklıma neden yobaz geldi? Onun dediğine göre şimdi bu kızın yaptığı haram gerçi bende bakmamalıyım diyerek gözlerimi barmene çevirdim. İçkiyi verdiğinde bir dikişte içtikten sonra yüzümü buruşturdum.
" bu nasıl ya? Ne yaptınız buna?"
"Her zamanki içitiğinden Batın. Nesini beğenmedim? " beni sosyal medyadan tanıyordu sanırım veya her zaman geldiğim için biliyordu, bilmiyorum tanımıyorum bunu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İMTİHANIM~TAMAMLANDI~
SpiritualitéHer insanın hayatı farklıdır; dertleri, hüzünleri, imtihanları... Benim imtihanım farklı değil aslında, daha önce çok kez girilmiş bu sınava. Kimisi geçmiş kimisi kalmış... Peki ya ben ne yapacağım? Dayanabilecek miyim, bana tamamen zıt olan birine...