✔Bölüm 16✔

8.7K 567 10
                                    

Bölüm 16" Babaanne"

Erva ENER;

"İman" Batın'ın kalbinde iman yoktu.

"Yani zengin ,yakışıklı ve zeki olduğumu kabul ediyorsun. " muzip bir şekilde gülüyordu.

"Şuan onu umursayamam. Babaannem eğer seni bana uygun görmezse bu evliliğe müsade etmez"

Biraz düşündü. Sonra gözleri irileşti

"Yani evlenemeyiz?"

"Yani bütün paran gider" dedim. Evlemezsek bendeki paralarını alamazdı.

"Hıh! Olamaz. Ne yapacağız? Gidelim hadi, başka şehre hatta başka ülkeye de gidebiliriz. Kalk hadi" ayağa kalkmış ceketini arıyordu. Hare ile ona kahkalarla güldük. Paralarına hala değer veriyordu. Anlaşılan Ahmet amcanın anlattıklarından etkilenmemiş.

"Ya ne gülüyorsun? Kalksana. Hayat memat meselesi "

"Batın babaannem seni yemez veya paralarını almaz. Buraya gel" hala gülüyordum.

"Batın abi sen de mibabaannemden korktun?"

"Korkmalı mıyım?"batın Hare'ye tedirginlikle sordu. Hare başını salladı.

"Korkmalısın çünkü bende korkuyorum"
Babaannem aslında çok iyi biridir ama sevdiklerine karşı. İstediği şeyi gerçekleştirene kadar da inat eder pes etmez.
Hare ile de bazen atışırlar.

Batın korkuyla bana baktı. Onun bu haline güldüm.

"Yok istediğini yaparsan bir şey olmaz."

"Yapmazsam? "

"Orasını pek kestiremiyorum."

"ya benim uykum geldi" dedi Hare. Onun yanına uzandım.

"Bana sarılır mısınız? Birilerinin bana sarılmasını seviyorum"

Hare'ye sarılmak istemesem de sarıldım. Batın'la aramızda çok az mesafe vardı. Kokusunu soluyabiliyorum. Çok hoş bir kokusu var. Kendimi ister istemez güvende hissediyorum, iyi hissettiriyor. Kokusuyla mayıştım.

🎈🎈🎈🎈🎈

Vücudumu sıkan şeyle gözlerimi araladım . Karşımda yeni çıkmış sakallarıyla Batın'ın çenesi vardı. Ne?! Ben buraya nasıl geldim? Kollarından çıkmak istedim ama sıkıca sarılmıştı.

"Batın! " sesimi çok yükseltmedim. Bir kaç seslenmemden sonra gözlerini açtı.

"Uyuyoruz şurda " deyip gözlerini geri kapattı.

"Kollarını çek!" Ben deyince farketmiş gibi duruyordu. Kollarını hemen çözdü. Ben ona sinirle bakıyordum.

"Bak yanlış anlama nasıl oldu bilmiyorum. Sen bana yaklaşınca sarılmış olmalıyım. Hep yastığıma sarılırım o yüzden." Bana açıklama yapmasına içten içe sevindim. Cevap verecekken tekrar konuştu.

"Ben sana niye açıklama yapıyorum ya? Aynı yatakta yatıyoruz. Sarıldığıma dua et" diyerek banyoya gitti. Haliyle benim de sevincim kursağımda kaldı. Şuna bak ya! Sanki isteyerek yanında yattım. Terbiyesiz!

Odadan çıkıp aşağı indim. Sabah namazından sonra başım ağrıdığı için geri yatmıştım. ama o zaman Hare vardı aramızda.

Mutfakta gördüğüm koşuşturmayla aklıma babaannem geldi. Ah tontişim. Aslında iyi kadındır. Dinine düşkündur. Ama inatçı biraz.

"Kızım hayırlı sabahlar gerçi öğlen oldu. Siz uyanmayınca biz kahvaltı ettik. Baban işe gitti. Kahvaltılıkları tepsiye koy. Odada yapın kahvaltınızı " annem öğle yemeğini hazırlıyordu bir kaç tane de abla yardım ediyordu.

İMTİHANIM~TAMAMLANDI~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin