Bölüm 4"Nikah Şahidi"
Batın DİNÇER;
Gözlerimi şu birkaç günde rutin haline gelen,bağrışlarla uyandım. Sırtımı yataktan kaldırarak oturur hale geldim ve babama bakmaya başladım.
"Bu rezilliğe son vermen gerek!sen artık evli sayılırsın bara gitmeyi bırak artık! Sabah Atıf aradığında bana bunların doğruluğunu sordu!Ne kadar utandım haberin var mı?! Her şey ortadayken o gelip bana sordu! Bir daha böyle bir şey yaşarsak eğer ,miras yapacaklarımın yanında az kalır! "
"Bitti mi?"
"Özür dilemeye mi gideceksin?aferin oğlum. Ben gerçekten bu kadar paragöz olduğunu düşünmüyorum zaten. Eminim bir açıklaması vardır. "
"Baba ne Özür dilemesi ya?bir açıklaması yok canım gitmek istedi gittim,kız yanıma gelince de bir şey demedim. Kovsa mıydım yani güzelim kızı? Ayrıca tabikide o kadar paragözüm . Para candır.Bu hayatta paran yoksa bir değerinde yoktur"
Babam derin bir nefes alarak yanıma oturdu. Gözlerimin derinine bakıyordu.
"Ben diyecek bir şey bulamıyorum."
"Baba dademin dedin ya. Aferin oğlum dedin bir daha diyebilirsin. Sonuçta yakışıklıyım zekiyim ayrıca zenginim "
"Onu yanlışlıkla dedim serseri herif!"
"Ya baba şu hayatta yaptığımız şeylerin kaçı doğru ki?"
Babam şaşkınlıkla bana baktı. Ufaktan sevinç var gibiydi.
"Kabul ediyorsun yani? Hayatı yanlış yaşıyorsun? "Benim bir şey dememi bekliyordu sanki.
"Tabikide kabul ediyorum. Bana daha çok para vermen gerek. Şöyle yurt dışına çıkayım,mis gibi tatil yapayım.oh mis mis"
Babam umutları yıkılmış gibi bana baktı. Ne bekliyordu ki bu adam?
"Oğlum sen her şeyi dedin. Bana bir şey bırakmadın ki!?sana sadece şunu söylüyorum OĞLUM şu hayatta yaptığım tek hatam, tek pişmanlığım sensin!"
Bunun bende bir şey cağrıştırması veya üzülmem mi gerekiyor?şahsen pek takmadım. takmamaya çalıştım. Bu aralar çok ağır konuşuyor bizimki.
🎈🎈🎈🎈🎈
Erva ENER;
Sabahki haberlerden sonra babam onları aramıştı ama değiştireceği bir şey olmayacak sonuç yine aynı olacaktı. Oldu da ama babam bana haberlerin yanlış olduğunu söyleyerek evlilikten vazgeçmememi söyledi .ben yine tamam dedim ve huzurumun yanına gittim. Seccademin başında saatlerce ağlayarak dua ettim.
Hastalara şifa,
Yoksullara para,
Hayvanlara sığınacak yer,karınlarını doyuracak yemek,
Kalbi kötü olanlara iyilik,
Dertleri olanlara derman versin diye.
Sonra sevdiklerim için ettim,ailem için ettim ve sonra kendim için.Rabbim sen bizleri hayırlısına vesile eyle.
Boynuma sarılan küçük kollarla gerçek dünyaya döndüm.
"Abla parka gitmek istiyorum"hafta sonu olduğu için okula gitmiyordum.
"Tamam hadi hazırlan" hare'yi hazırladıktan sonra dışarı çıktık. Park yakın olduğu için yürüyerek gitmeyi tercih ettik. Hare parkı görünce elimi bırakarak salıncaklara koştu. Öğle saatleri olduğu için kimse yoktu bir kaç çocuktan başka. Bu fırsatı değerlendirerek Hare'yi salladıktan sonra yanındakine de ben bindim. Hafifçe sallanmaya başladım.
"Abla ben senden hızlıyım" Hare'nin bu mutlu haline hafifçe gülümsedim.
"Kaydırağa binmek istiyorum. "Salıncağını durdurarak indirdim. Koşarak kaydırağın başına geçti. O kayarken bende onu karşılıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İMTİHANIM~TAMAMLANDI~
SpiritualHer insanın hayatı farklıdır; dertleri, hüzünleri, imtihanları... Benim imtihanım farklı değil aslında, daha önce çok kez girilmiş bu sınava. Kimisi geçmiş kimisi kalmış... Peki ya ben ne yapacağım? Dayanabilecek miyim, bana tamamen zıt olan birine...