🌿Bölüm 19🌿

8.5K 578 19
                                    

Bölüm 19"Yasin"

Batın DİNÇER;

"Yanisi şu karıcım. Seni kaçırıyorum" bana biraz baktı.

"Ya saçmalama Batın ! Geri dön " onu tınlamadan radyoyu açtım. Önüme çıkan ilk şarkıyı dinlerken sesini yükseltmiştim.

"Kiminle konuşuyorum acaba?! Batın okulum var benim" omuz silktim.

"Sabah uykusu için beni kaçırıyorsun ama sabah namazına kalkacaksın Batın "

"Hı hı" onu takmıyordum. Onların evinde yönetilmekten bıktım. Ya ben sabah uykumla ayrıyız diyorum kaç gündür beni takmıyorsunuz.

"Neyse ben seni kaldırmasını çok iyi biliyorum "

"Sakın yobaz,sakın! Bir daha paralarımla ilgili ne şaka ne de tehdit yapayım deme! Bu sefer bu kadar sakin karşılamam "

"Allahtan sakindin. Az kalsın beni dövecektin "

"Haddini aşmaman gerektiğini bil yeter. Eğer devam edersen o da olur" şaşkınlıkla bana baktı. Tabikide dövmezdim ama biraz gözü korksun.

"Beni şaşırtıyorsun sabah bir bu iki. Senden bunları beklemezdim. "

"Ben senin gözünde iyilik meleğiyim heralde. Ben böyleydim hala da böyleyim beni değiştiremezsin. Sadece bu aralar ben bile kendimi tanıyamıyorum. En kısa zamanda özüme döneceğim. Değiştirdiğini sanma" alaycı bir şekilde güldüm.

"Senin Özün bu değil Batın. Çünkü içindeki
Küçük çocuk dinimizi benimsiyor ve o mutlu bu halde olduğu için "

"Ne sacmalıyorsun sen ya? Ne benim içimde bir çocuk var ne de ben senin dinini benimsiyorum. Boş konuşma "

"O küçük çocuğu gün yüzüne çıkardığımda bunu sana hatırlatırım"

'Yav he he' gibisinden bir bakış attım. Küçük çocukmuş da mutluymuş da.

"Nereye gidiyoruz?" Benim dağ evime.

"Uyu birkaç saatlik yolumuz var. Senin boş konuşmalarını dinleyemem. Kafa dinleyeceğim"

"Hıh. Kendine bak önce."

"Baktım ve mükemmel bir yaratık gördüm. Ben aslında uzayda gök parçasıydım. Sonra ben yanlışlıkla buraya gelince dünyanıza bir meteor düşmüş oldu. Sanşlısın ki o meteor senin yanında"

"Seni mütevazi çocuk"hafifçe güldü.

"Ne çocuğu ya ?!Küçük çocuk mu seviyorsun sen? Karşında koskocaman Batın Dinçer var ve sen ona çocuk diye hitap ediyorsun öyle mi? "

"Sen çok haklısın. Ben boş konuşuyorum ve şimdi uyuyacağım sende kafanı dinleyeceksin " sağ elini yanağına koydu ve kafasını cama yasladı.

🎈🎈🎈🎈🎈

Dağ evine geldiğimizde yobaz hala uyuyordu. Şuan onu uyandırmak için aklımdan hain planlar geçse de onun beni sabah kaldırması aklıma gelince saçma düşüncelerimi kovdum. Onu birkaç kez dürttüm. Kafasını camdan kaldırıp benim tarafıma döndü ve uyumaya devam etti. Bu gün insan gibi olmaya karar verdiğim için onun kapısına gittim. Bir kolumu sırtına bir kolumu da bacaklarına koyup kucağıma aldım.

Bu kız niye bu kadar hafif? Birkaç şey mırıldandı ve kafasını omzuma koydu. Elleri kucağındaydı. Dağ evine ilerledim.

Burayı kendi paramla aldıgım için ve her seferinde tek geldiğim için küçük bir ev almıştım. Yatak Odası içinde banyo, mutfakla birleşik oturma odası. Yani iki oda varmış. Baya küçükmüs. Hayır ben pinti değilim sadece bu ev daha güzeldi. Tamam küçük evin neresi güzel diye soruyorsunuz ama güzel işte ya.

İMTİHANIM~TAMAMLANDI~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin