Bölüm 18 "Kaçırıyorum "Batın DİNÇER;
"Emin ol sana bayılmıyorum. Dinimizi öğreniyorsun ya ,evliliğimden çok memnunum beni çok mutlu ediyorsun "
ister istemez dudaklarımı bir gülümseme esir aldı. Onu mutlu etmek neden beni de mutlu etti?
"Bir hafta sonra benim kocam olacaksın. Ne hissediyorsun? Nasıl bir duygu benim gibi yobaz biriyle evlenmek ?"
"Yani ben de sana bayılmıyorum. Bende dinini öğreniyorum ya, sana benzerim diye korkuyorum "
Evliliğim neden bilmiyorum ama bana da mutluluk veriyordu ama yobazın bunu bilmesi gerek yok.
Arabayı emlakçının önünde durdurdum
"Sen arabada kal" deyip arabadan indim
Arabaya geri bindiğimde öndeki emlakçıyı takip etmeye başladım. Büyük bir evin önünde durduğunda indik. Emlakçı önden yürürken yobaz etrafa bakınıyordu.
Evin içinde çokça oda vardı. Duvarların bazıları taş duvardı. Salonda etrafa bakınırken emlakçı evin özelliklerini anlatıyordu. Yobaza baktım. Baktığımı hissetmiş gibi bana baktı. 'Nasıl ?' Gibisinden göz kırptım. Kaşlarını havaya kaldırıp indirdi. Ona yaklaşarak kolumu omzuna attım biraz kıpırdandı. Onu kollarımın altında hissetmek hoşuma gidiyordu.
"Pek beğenemedik. " emlakçı kafasını salladı ve Başka bir ev için arabaya bindik.
"Neresini beğenmedin? gayet güzeldi ev"
"Güzeldi ama çok büyük. Kayboluruz "
"Daha iyi ya birbirimizi görmeyiz"dedim. Ona baktığımda gözlerimiz kesişti. Önüme
döndüm.🎈🎈🎈🎈🎈
Bu kaçıncı ev bilmiyorum çünkü matematiğim yetmiyor.
Eve girdiğimizde bir ümit yobaza baktım belki bunu beğenmiştir diye. Gözleri fıldır fıldır dönüyordu . Galiba bunu beğendi. Bana baktığında onaylar biçimde kafa sallayınca derin bir nefes aldım. Kararını değiştirmeden emlakçı ile el sıkıştım. Fiyat şu an önemli değil.
Nasıl önemli değil ya? Bunu ben nasıl içtenlikle söyledim? Benim pazarlık yapmam gerekiyordu. Galiba Mehmet haklı .
Değişiyorum.
🎈🎈🎈🎈🎈
Erva ENER;
Batın eve gitmek istesede babaannem izin vermemişti. Yatsı namazından sonra da herkes odasına dağılmıştı. Şuan ise Batın'la cüz okuyoruz ,cezm ve şedde ye kadar gelmiştik. Bir şeyler anlatırken beni pür dikkat dinliyor, çabucak öğreniyordu.
"Yeter artık " diyerek kendini arkaya attı. Yatakta bağdaş kurmuş oturuyorduk. Onu çok zorlamamak için cüzü yerine koydum. Hare gelmediğine göre annem yine onu bırakmamış.
Ortaya yastıkları dizdikten sonra giysilerimi alıp banyoya girdim. Altıma bol pijama üstüne dizlerimin üstünde biten salaş bir tunik.Yazma biraz daha küçük olduğu için evde onu kullanıyorum.
Yatağa girip Batından uzağa yattım. 6 aylık bir anlaşmamız olduğu için mesafemiz hala geçerliydi.
Batın günden güne değişiyordu. Onun dediği gibi bana benziyordu. Şükür Rabbime.
"Yarın da var mı namaz?"
"Günde 5 vakit farz o namaz"
"Kaçırayım mi seni? "Dirseğine yaslanıp bana baktı. Gözlerimi devirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İMTİHANIM~TAMAMLANDI~
EspiritualHer insanın hayatı farklıdır; dertleri, hüzünleri, imtihanları... Benim imtihanım farklı değil aslında, daha önce çok kez girilmiş bu sınava. Kimisi geçmiş kimisi kalmış... Peki ya ben ne yapacağım? Dayanabilecek miyim, bana tamamen zıt olan birine...