Bölüm 28"Kıskanç"
Batın DİNÇER;
"Hayır ayrılmayacaksınız. Ayrılamazsınız çünkü Allah sizin kalplerinizi birbirine bağladı."
"Anne ne saçmalıyorsun?"
"Dediğimi gayet iyi anladın Batın."gözlerimi kaçırdım. Bu kadın niye beni bu kadar iyi tanıyor?
"Bundan sonra Erva kızımın arkasında ben varım. Ayağını denk al" dedikten sonra odadan çıktı.
Kafamı geri yastığa koydum. Ne? Uykuya doymadım tabikide. Kaç saat uyudum sanki? Bir sayayım 1 3 5 6 8 10 matematiğim bu kadar. Ya da burdan sonrasını saymayı üşeniyorum.
🎈🎈🎈🎈🎈
"Batın" omzumu dürtükleyen elle gözlerimi aralamak zorunda kaldım. Yobaz yatağın kenarında ayakta dikilmiş bekliyordu.
"Hım? " gözlerimi yarısına kadar aralamıştım çünkü niyetim uykuma geri dönmekti.
"Lütfen bana sabah kalktığını ve daha yeni uyduğunu söyle " dediğinde ona boş boş baktım. Sabah kalmıştım annem bir şeyler zırvalamıştı ve geri mışıl mışıl uyumuştum.
"Batın bu kadar uykuyu seviyor olamazsın! Bu artık sevmekten çıkar sana söyleyeyim" gözlerimi açtım ve ona baktım.
"Ne yani onu aşırı sevmez miyim? Ben onu sevmiyorum ki zaten aşığım hastayım ben ona"
"Senin aşık olduğun şey de ancak bu olurdu zaten. Uykuya mı aşıksın yani? Sana ne veriyor ki o? Normal bir uyku çeksen tamam da, sen abartıyorsun"
"Aşık olduğum şeyi mi küçümsüyorsun sen şimdi? " yatakta doğrulup sırtımı başlığa yaşadım. Okuldan yeni gelmiş galiba.
"Yani tam olarak öyle demek istemedim ama-"
"Baya baya küçümsedin. Hatta aşık olduğum şeyi değil direk beni küçümsedin"
"Ben aşık olduğun şeyleri değiştir diye uğraşıyorum"
"Öyle bir anda değişir mi? Ben şıpsevdi değilim. Sevdiğim kişiyi ya da sevdiğim bir şeyi asla bırakmam. "
Delikanlı adamız ha! Siz ne sandınız?
"Ama bazen bırakmak zorunda kalırsın "
"Yok ben bırakmam"
"Bırakacaksın "
"Bırakmayacağım"dedim
"Bırakmak zorundasın "
"Değilim "dedim.
"Bırakmalısın" özgüveni gitgide düşüyordu birazdan rica eder artık.
"Neyi bırakıyorum? " birden sorunca öyle kaldı tabi.
"Şeyi işte ya neydi? Aynen Batın neyi bırakacaksın bende de akıl bırakmadın "
"Aklını aldığımı itiraf ediyorsun yani?"
"Ya konuyu nasıl kendine çekiyorsun sen ya? Kalk öğlen yemeği yiyeceğiz "
"O kadarcık mı uyumuşum ya?"
"İkindiyi kılacağım birazdan. Sen hala o kadarcık mı diyorsun?" Yataktan çıktım ve banyoya ilerlerken konuştum.
"Uykumla arama girme sevgili karıcım."
🎈🎈🎈🎈🎈
Onların öğlen yemeği benim kahvaltımı yaptıktan sonra yobazla yukarı çıkmıştık ve yine surelere çalışıyorduk. Bir bitmedi arkadaş!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İMTİHANIM~TAMAMLANDI~
SpiritualHer insanın hayatı farklıdır; dertleri, hüzünleri, imtihanları... Benim imtihanım farklı değil aslında, daha önce çok kez girilmiş bu sınava. Kimisi geçmiş kimisi kalmış... Peki ya ben ne yapacağım? Dayanabilecek miyim, bana tamamen zıt olan birine...