Bölüm 30 "Hayal."
Batın DİNÇER;
"Kaza size zarar vermemiş fakat..."Dedikten sonra durdu. Yani bakışlarından ben bile bebek olduğundan şüphelendim. Halbuki bizim aynı yatakta uyuduğumuz geceleri saysak bir elin parmağını geçmez. Temas olarak da sadece arada ellerimiz buluşuyor bir kere de sarılmıştık.
Şu doktor devamını getirse artık.
"Konuşacak mısın bugün yoksa biz gidip yarın mı gelelim?" Dediğimde yobaz ters ters baktı.
"Fakat vücudu çok zayıf. Kilosu da pek yok. Bu size sorun yaratabilir." Ah,çıldıracağım!
"Bu muydu iki saat gevelediğin? Benim gözüm yok mu? Görmüyor muyum onun zayıf olduğunu?" Ayağa kalkıp çıkışa ilerledim.
Bu kadın ne iki saat gerilim yapıyor? Telaşlanmış olabilirim belki. Arabaya bindiğimde yobazı bekledim. O da arabaya bindiğinde gaza yüklendim.
"Ya biraz sakin olsana. Ne kadına kızıyorsun ki? Onun işi bu."
"Bu mu iş? İnsanlara gerilim yapmak. Eğer buysa bende oturayım o koltuğa çok pis gerilim yaparım valla. Zaten bir şey bildiği yok!"
"O koltuğa boşuna mı oturmuş yani? Kadın okuyup gelmiş. Saygı duy biraz."
"'Vücudu zayıf, kilosu da yok' İnsanların kilolu veya zayıf olduğunu ayırt etmek için mi okumuş?" Kadını taklidi ederek söylediğimde kıkırdadı. Ona dönüp baktığımda dudaklarım güldü. Ben değil yanlış anlamayın o benden bağımsız bir organ.
"Neyse bugün çok adrenalin yaşadık. Ne yemek istersin?" Gözlerinden kısa bir anlık şaşkınlık geçse de cevapladı.
"Fark etmez."
"Çiğ köfte gömelim mi?"Ona baktığımda gülümsediğini gördüm.
"Gömelim de sen öğle namazını kıldın mı?"
"Evet." yalan, tabi kide kılmadım.
"Nerede kıldın? Seni okulun mescidinde görmedim." Gözlerine baktığımda gözlerini kıstı.
"Yalan söylemiyorsun değil mi?"
"Aa sevgili karıcım yoksa kocana güvenmiyor musun?"
"Hayır." Haklı kız. Tabi güvenmez. Güvenilecek adam mıyım?
"Aha! Şu caminin önünde dur." Dediğinde arabayı kenara park ettim.
🎈🎈🎈🎈🎈
Namazı kıldıktan sonra Çiğ köfteciye gittik.Alıştım sanırım namaz kılmaya. Yobazın dediği gibi huzuru da hissediyorum sanki biraz. Değişik bir his ama güzel. Bu dediğim aramızda kalsın lütfen Yobaz bunu duymasın.
Yobaz da yemeğini bitirdiğinde kalktık. Dışarı çıktığımızda arabaya doğru ilerlerken bir kız yolumuzu kesti. Yobazın arkadaşı mı desem de böyle arkadaşı yoktur herhalde. Kız bardan çıkmış gibi.
" Batın Naber? " Elini koluma koyduğunda ona baktım. Kim lan bu?
"Tanıyamadım?" dediğimde bozulsa da bir şey demedi.
"Beni nasıl unutursun. Seninle barda -"Cümlenin geri kalanını biliyordum. Kolumu ondan kurtardım ve yobazın omzuna attım.
"Tanıştırayım, karım." Yüzü öyle bir hal aldı ki gülmemek için yanaklarımı dişledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İMTİHANIM~TAMAMLANDI~
SpiritüelHer insanın hayatı farklıdır; dertleri, hüzünleri, imtihanları... Benim imtihanım farklı değil aslında, daha önce çok kez girilmiş bu sınava. Kimisi geçmiş kimisi kalmış... Peki ya ben ne yapacağım? Dayanabilecek miyim, bana tamamen zıt olan birine...