Bölüm 14 "Namaz"
Batın DİNÇER;
"Sana dinimi benimseteceğim "
bu kız ne dediğinin farkında mı acaba?anlatacağım neyse de benimseteceğim ne ya?
"Benim yardımım nasıl olacak?"
"Dediklerimi uygulasan yeter " ah. Keşke kabul etmeden önce bir yardımı sorsaydım. Tabi parayı duyunca atladım. Oh olsun bana .
"Tamam ne yapayım? "
"Dedim ya yarın cumaya gideceksin"
"Gidip gitmediğimi nasıl bileceksin? Ya başka yere gidersem? "
"Babamla gideceksin"
"Tamam sen yat . Ben kendime biraz söveyim "
Gülerek gözlerini kapattı.
🎈🎈🎈🎈🎈
Erva ENER;
Karnımın üzerinde bir ağırlık hissedince gözlerimi araladım. Biraz bakınınca bu ağırlığın Batın'ın koluna ait olduğunu gördüm. Kolunu yavaşça üzerimden çektim. Bedeni uzaktaydı ama kolu uzanmıştı.
Ona baktığımda çok masum duruyordu. Açılmış örtüsünü düzelttikten sonra abdest alıp aşağı indim.
Annemle babam namaza baslayacakken yetiştim. Namazımızı kıldıktan sonra geri odaya çıkmadım sohbet ettik sonra annemle kahvaltı hazırladık. Annem Hare'yi kaldırmaya gidince bende Batın'ı uyandırmaya gittim.
En son örttüğüm örtü yerlerde iken yastığıma sarılmış ayaklarını açmıştı ve yüz üstü uzanıyordu. Yanına gittim. Omzunu dürterken bir yanda da sesleniyordum.
"Batın uyan"
Biraz homurdanıp benden uzaklaştı. Sesimi yükselttim.
"Batın uyansana! "
"Ya ne var ya?!git başımdan " dedi boğuk sesiyle.
"Uyanman gerekiyor. Okula gideceğiz
"Gitmeme gerek yok" diye mırıldandı
"Annemler bizi bekliyor " gözlerini açtı ve bana sinirle baktı.
"Şu bizim evi halledelim bir an önce. Uyumak istiyorum "
"Hadi Batın ya. Amma mızmızlandın. " diyerek kapıya yöneldim.
"Çabuk ol!" Diye de ekledim.
Aşağı indigimde Hare kucağıma atladı.
"Abla annem dün gece yanına gelmeme izin vermedi. Bu gece geleyim mi? Ben seninle uyumayı özledim" gülümseyerek kafa salladım. Anneme de kısa bir bakış attım.
Batın da geldiğinde sofraya oturduk.
Sonunda sorumluluğumu yerine getireceğim. Batın'a dinimi anlatacağım benimsemesi için de her şeyi yapacağım.
"Baba?" Babam gözlerini bana çevirdiğinde Batın'a hafifçe baktım.
"Batın bu gün seninle cuma namazına gelecek"
Babama bunu söylediğimde bana gururla baktı. Gülümseyerek kafasını salladı.
Kahvaltıdan sonra ben anneme sofrayı toplamaya yardım ederken Batın yukarı çıktı. İşim bittiğinde bende çıktım. Kapıyı tıklatacaktım ki babamı görünce tıklamadan girdim ama gözlerimi de elimle kapattım.
"Müsait misin?"
"Evet" ellerimi gözlerimden çektiğimde Batın'ı yatakta uzanır bir şekilde bulmuştum. Altında siyah pantolon üstünde beyaz gömlek vardı. Giysilerimi alıp banyoya gidip giyindim. Banyodan çıkıp çantamı aldım ve kapıya ilerledim. Batın da peşimden geliyordu. Aşağı indiğimizde dayımla karşılaştım. Hare ona heyecanla bir şey anlatırken kuzey onu dinlemiyormuş gibiydi. Hafifçe boğazımı temizlediğimde kuzey bana döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İMTİHANIM~TAMAMLANDI~
SpiritualHer insanın hayatı farklıdır; dertleri, hüzünleri, imtihanları... Benim imtihanım farklı değil aslında, daha önce çok kez girilmiş bu sınava. Kimisi geçmiş kimisi kalmış... Peki ya ben ne yapacağım? Dayanabilecek miyim, bana tamamen zıt olan birine...