🍭Bölüm 21🍭

8.4K 574 37
                                    


Bölüm 21 " Kıskanç "

Batın DİNÇER;

Sureyi ezberlemeye çalışırken yobazın sesi çıkmayınca kafamı kaldırıp ona baktım. Gözlerini üzerimde yakalayınca gülümsedim. Gözlerini kaçırdı.

Bana alışıyordu. Bende ona alışıyordum. İlk evlendiğimizde, gerçi çok olmadı ama, birbirimize alıştık. Bu duygunun ismi belkide alışmak değildir biz öyle olsun istiyoruzdur.

🎈🎈🎈🎈🎈

"Hadi be!" Bağırarak ayağa kalktım. Penaltı vuruşu atarken direğe vurdu. Tam yabancı rekoru kıracakken atamamasıyla ağır bir küfür savurdum.  Aslında Gomis iyi oyuncudur ama arada oluyor böyle şeyler.

İçeriden koşturarak gelen yobaza baktım. Telaşla etrafına bakınıyordu, galiba benim için endişelendi. Gözleri beni bulduğunda derin bir nefes verdi ve kızgın gözleri beni buldu. Yerime oturup ayaklarımı ortadaki küçük masaya uzattım.

"Niye bağırıyorsun?" Dedi karşımdaki koltuğa otururken.

"Dikkatimi dağıtma! " gözlerimi tekrar maça odakladım. Hala yeniliyorduk.

"Bu ne şimdi? Bunun için mi bağırdın?  Ben de...." devamını getiremeyince sustu.

"Sizi tanıştırayım. Kendisi benim değerlilerim arasında 3. Sırada. Para, sabah uykusu bir de galatasaray. Bence onun hakkında konuşurken dikkat et. O senden kıymetli " hızlıca konuşmuştum çünkü şuan maç izliyorum zaten bitmek üzere.

"Ne yani bu mu en değerlilerin arasında? Yani sana bir şey katmıyor sonuçta,nasıl beğeniyorsun anlamadım. "

"Bana çok şey katıyor. Eğlence, sevinç, huzur, bazen de üzüntü. İzlerken içim kıpır kıpır oluyor. Hakem düdüğü çaldığı anda kalbim sanki çıkacakmış gibi atıyor. "

Yobaz bana üzüntüyle bakıyordu. Gözlerini ellerine indirip konuşmaya başladı.

"Bu tarif ettiğin şey başka bir şeyde olmalıydı,böyle boş bir şey için değil.  Demekki görevimi iyi yerine getiremiyorum. "

"Sana düzgün konuş dedim! Ayrıca bu görev saçmalığı da ney ben hala anlamış değilim."

Gözlerini gözlerimle bulusturup konuşmaya başladı.

"Ben senin eşin olarak doğru yolu göstermek benim görevim. Daha doğrusu öyleymiş ve ben bu görevi galiba yapamıyorum. Baksana hala tık yok. Saçma bir şey yüzünden kalp kırmaktan, birini üzmekten kaçınmıyorsun. " diyerek yatak odasına gitti.

"Tüh be!" Tekrar bağırarak ayağa kalktım. Ya bu adamın ayağı niye yamuk atıyor ki?kaç oldu kaçırıyor golü.

🎈🎈🎈🎈🎈

Maç bitince saat geç olduğu için yatak odasına yöneldim. Kapıyı çaldıktan sonra ses gelmeyince içeri girdim belki uyuyordur.

Kapının önünde durup ona baktım. Yine çarşafın üstüne oturmuş gözleri kapalı büyük ihtimalle Yasin suresini oluyordu. Bir melek gibi duruyordu. Duvara yaslanıp gözlerimi kapattım. Kulaklarım yobazı dinlerken kalbim....

Kalbime ne oluyor lan? Peki ya içimdeki his? Hissettiğim duygu ne? Neden yobazın sesi huzur gibi? Dertlerim neden tek tek yok oluyor? Kalbimdeki sevgi de neyin nesi?

Sormaya korkuyorum ama bu yobazın bahsettiği huzur olabilir mi?

Yok yok olamaz. Benim huzur bulduğum yerler belli. Bunlarla huzur bulamam ben, saçmalık.

Yoksa gerçekten doğru mu Bu sure hakkında anlattığı şeyler?

Kirlenmiş ruhum temizlenir mi? Benim de kalbim dünyaya tertemiz mi bakar? Yobazın ki gibi?

İMTİHANIM~TAMAMLANDI~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin