Bölüm 17" Memnunum "
Erva ENER;
"Oğlum neresi senin hatan? Bunlar bana daha önce söyleselerdi eğer, sizi daha erken evlendirirdim " derin bir nefes aldım.
Demekki Rabbim bana bunu hayırlı gördüğü için böyle oldu. Sana şükürler olsun yüce Rabbim. Sen her şeye kâdirsin. Batın da sevinçle bana bakarak gülümsedi. Şuan salonda bir kaç tane genç kızla birlikte ona haram olan kişiler var ve o gamzelerini göstermek zorunda mı? kaşlarımı çattım oda anlamaya çalışır gibi kaşlarını çattı. Çaktırmadan Parmak uçlarımla dudaklarımının kenarlarıyla oynadım. Batın'ın kaşları havaya kalkınca anladığını anladım. Dudaklarını sıkıca birbirine bastırdı.
Babaannem Batın'a erkeklerin yanına gidebileceğini söyleyince bana üzgün baktı.
O gidince sohbete daldılar.🎈🎈🎈🎈🎈
Yorucu bir gün sonunda Babaannem halamları gönderdi ve kendisinin burada kalacağını söyledi. Yani işimiz zor. O odasına gidince biz de gittik. Batın odaya girince yatağa atladı. Baya baya atladı utanmasa balıklama dalacak.
"Ah! Bugünkü korkum en korkunç korku filminden bile daha korkunçtu " tabi işin ucunda paran var. Feracemı çıkardıktan sonra yatağa oturup bağdaş kurdum. Yatsı namazını ezan okunduktan hemen sonra kılmıştım.
"Sen bugün baya baya hayallerimdeki eş gibiydin" dedim gözlerimi kaçırarak.
"Hayallerindeki eş?" O da karşımda benim gibi oturdu.kucağıma koyduğum ellerimle tırnakmla oynuyorum.
"Yani bugün babaannemle konuşurken "
"Hım. Yani hayallerindeki erkekle uyuşmuyoruz. Benim neremi beğenmiyorsun ki?zengin-"
"Benim gözümde paranın en ufak değeri yok .hatta pek hoşlanmıyorum kendisinden insanları birbirine düşürüyor,Onun yüzüne Allah'ı unutuyorlar,kötü yola düşüyorlar,Hatta para yüzünden ailesinden ayrı yaşayanlar var. Ayrıca yakışıklı olman da bir şeyi değiştirmiyor. Sonuçta seni de, beni de Rabbim yarattı. Onun eli değmisse zaten mükemmeldir. Zeki olman da bir işime yaramaz çünkü Allah o zekanı kullanasın diye vermiş ona inanıp ibadet edesin diye. Alnın secdeye değmediği sürece zekiligin de önemi yok."
"Yani yakışıklı,zengin,zeki olduğumu kabul ediyorsun?" gözlerimi devirdim bunu mu anladı yani?
"İnkar eden yok zaten ama sana dediğim şey, benim için bunların önemi yok"
"Neyin önemi var?anlat da görelim benden iyi miymiş hayallaerindeki eş"
"Imani olsun yeter " Batın düşünceli bir şekilde kafasını salladı.
"Ee bu babaanne burada kalacak? " kafamı onaylar şekilde salladım.
"Muhtemelen cevaplarınla gözüne girmişsin ama seni daha da incelemek için burada kalmak istemiştir. "
"Ee ben ne yapacağım? Bizim eve mi dönsek?"
"İzin vermezler"
"Ne yapacağız peki?"
"Dinimizi öğrenmen gerek. Bu arada bugünkü cevaplarını nereden öğrendin? "
"Rabbimden çok kimseyeyi sevmeyeceğimi sen söylemiştin. Peygamber efendimizin sözünü de baban cuma namazında birine söylemişti hepsi bir kalplerine dokununca bizimkilere sormuştum."
Rabbim deyişi,onu sahiplenişi...
"Sabah namazında Babaannem seni de görmek ister"
"Nasıl kılınıyor biliyorum. Yani etraftakilere ayak uydurabiliyorum. Duaları falan bilmiyorum. " kitaplığıma gidip cüzlerden birini ve içinde önemli bilgileri yazdığım defterimi aldım. Duaları türkcesinden okusun istemiyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İMTİHANIM~TAMAMLANDI~
EspiritualHer insanın hayatı farklıdır; dertleri, hüzünleri, imtihanları... Benim imtihanım farklı değil aslında, daha önce çok kez girilmiş bu sınava. Kimisi geçmiş kimisi kalmış... Peki ya ben ne yapacağım? Dayanabilecek miyim, bana tamamen zıt olan birine...