Chapter 3

1.3K 131 33
                                    

Lydia's Pov.

Μόλις ξύπνησα απο τον ύπνο που με κατέλαβε, παρατήρησα οτι τα χέρια μου ηταν δεμένα προς τα πάνω, σε κάτι σίδερα. Και το σώμα μου είχε μετακινηθεί στο στρώμα οπου υπήρχε στο δωμάτιο.

Πρίν απο αυτό το μόνο που θυμάμαι είναι εκείνη η συζήτηση με τον Jason που πραγματικά με τρόμαξε αρκετά και το οτι αμέσως μετά με νάρκωσε.

Απο οτι είπε απλά με νάρκωσε μόνο και μόνο για να μην λέω οτι μόνο ο Harry θα μπορούσε να με έχει. Ότι μόνο με τον Harry ήμουν και είμαι ερωτευμένη.

<<Χαίρομαι που ξύπνησες, πρέπει να φας κάτι.>>

Είπε ξαφνικά απότομα ο Jason.

Πότε στο καλό πρόλαβε και ήρθε χωρίς να τον καταλάβω?.

Αλλά αυτή την φορά δεν ήταν μόνος του. Μαζί του ήταν και ένας άλλος ψηλός άντρας με μπλε έντονα μάτια.

Τον θυμάμαι αυτόν, όταν ο Jason μου την έπεφτε μια μέρα στον δρόμο και έλεγε οτι θα γίνω δική του... Οτι η μάχη θα ξεκινήσει και κάτι τέτοιες ανοησίες.

Αμέσως μετά είχε έρθει ο Harry σπίτι μου και μου έδειξε μια φωτογραφία του, τον είχε αναφέρει σαν Damon.

Μου έβγαζε κάτι σκοτεινό και αρνητικό, δεν τον ήθελα κοντά μου.

<<Lydia απλά φάε.>>

Είπε ο Jason ξανά και τον κοίταξα με ενα κενό βλέμμα, πόσο χαζός είναι?.

<<Έχω δεμένα χέρια ηλίθιε πως θα φάω?.>>

Τον ρώτησα απότομα και χαμογέλασε γλυκά σε μένα.

Έπιασε ενα κομμάτι πίτσα στο χέρι του και το έφερε κοντά στο πρόσωπο μου.

<<Τώρα μπορείς.>>

Δεν υπήρχε περίπτωση να τον αφήσω να με ταίσει. Δεν θα έτρωγα καν αλλά πρέπει να αφήσω στις άκρες τους ηρωισμούς.

Ο Jason νομίζει πως ο Harry είναι νεκρός, και πρέπει να παραμείνει στο μυαλό του αυτή η ιδέα.

<<Αν δεν φάς, θα βάλω αυτόν να σε ταίσει.>>

Συνέχισε να την φλυαρία του ο Jason.

<<Και πίστεψε με, αυτός δεν θα είναι τόσο ευγενικός. Σε θέλω υγιή Lydia.>>

Στριφογύρισα τα μάτια μου και με τα πολλά και τα λίγα, έφαγα το κομμάτι οπου κρατούσε στο χέρι του.

<<Τόσο καλή και υπάκουη.>>

Χάιδεψε το μαλλί μου στοργικά σχεδόν κάνοντας με να θέλω να φύγω μακριά του αλλά χωρίς να μπορώ.

Drug:Sober |H.S|Where stories live. Discover now