Chapter 35

791 102 59
                                    

Τα λεπτά περνούσαν αργά και βασανιστικά. Έπειτα έγιναν ώρες κι απλά μετά απο λίγο σταμάτησα να ασχολούμαι με το πόσο αργά κυλάει ο χρόνος.

Τι σημασία έχει άλλωστε να ασχολούμαστε με τα λεπτά και τις ώρες όταν πραγματικά δεν γίνεται τίποτα?. Το μόνο που με απασχολεί είναι αν ο Harry είναι καλά και το <<Γλίτωσε τον κίνδυνο, απλά θα έχει μερικά...προβλήματα για λίγο.>> του Liam δεν με βοήθησαν και πολύ.

Κατέβηκα με αργά βήματα τις σκάλες για να μην με καταλάβουν. Τόσες ώρες με είχαν κλεισμένη στο δωμάτιο για να μην τον δω, όμως δεν έχουν κανένα δικαίωμα να το κάνουν αυτό, κυρίως όταν ξέρουν πόσο ανησυχώ για αυτόν.

Τον Harry τον κρατούσαν κάτω στο σαλόνι κι εμένα με άφησαν στο δωμάτιο με τον Niall σωματοφύλακα μου μόνο και μόνο για να μην τον δω. Φοβούνται μην πάθω κάποια κρίση ή κάτι τέτοιο. Θα έπρεπε να γνώριζαν καλύτερα.

Όλοι κάθονται με κατεβασμένα κεφάλια ενώ έχουν ξαπλωμένο τον Harry στον έναν καναπέ. Το δέρμα του είναι χλωμό, τόσο πολύ που μοιάζει σαν να είναι νεκρός. Δεν θέλω καν να το σκέφτομαι αυτό, αλλά κανείς δεν μπορεί να ελέγξει τόσο καλά τις σκέψεις του. 

Η μία φορά ήταν κάτι περισσότερο απο αρκετή για εμένα να νομίζω πως ήταν νεκρός, ήταν απαίσιο το συναίσθημα του να χάνεις κάποιον που αγαπάς περισσότερο και απο τον ίδιο  σου τον εαυτό. 

Οι άνθρωποι κάποια στιγμή φεύγουν, είτε το θέλουν είτε όχι, κι όσο και αν προσπαθείς να κρύψεις τα συναισθήματα σου για την απώλεια τους πίσω απο μία ψεύτικη μάσκα, πάντα πονάει να ξέρεις πως τους χάνεις και δεν θα τους ξαναδείς ποτέ.

Αν μπορούσα θα έφτιαχνα ένα μέρος όπου θα ήμουν με όλα τα αγαπημένα μου πρόσωπα και κανείς δεν θα έφευγε ποτέ, θα είμασταν μαζί για πάντα, είτε αυτό είναι καλό είτε όχι.

<<Harry, ω θεέ μου.>>

Αναφώνησα τρομαγμένη και τον πλησίασα τρέχοντας. Έπεσα στο γόνατα μπροστά στον καναπέ και χάιδεψα με τα ακροδάχτυλα μου το πρόσωπο και τα μαλλιά του, ενώ το άλλο μου χέρι έκλεισε βίαια το στόμα μου για να με αποτρέψω απο το να ουρλιάξω.

<<Ποιός την άφησε να βγεί?. Niall υποτήθετε ήταν δουλειά σου αυτό.>>

Φώναξε ο Zayn αλλά δεν του έδωσα σημασία.

Κάποιος προσπάθησε να με τραβήξει μακριά του, που δευτερόλεπτα αργότερα είδα πως αυτός είναι ο Louis, αλλά το αγριεμένο μου πρόσωπο τον έκανε να τραβηχτεί μακριά.

Drug:Sober |H.S|Where stories live. Discover now