Chapter 4

1.3K 132 26
                                    

Lydia's POV.

Δεν ξέρω πόσες μέρες ή ώρες έχουν περάσει από την στιγμή που με απήγαγαν, όμως νιώθω εξαντλημένη, δεν το αντέχω άλλο όλο αυτό.

Που είσαι Harry?. Ελπίζω να έρθει σύντομα, ελπίζω να έρθεις για μένα.

Εχω πίστη σε αυτόν, πιστεύω στις ικανότητες του και το πόσο προσεκτικός είναι.

Μου λείπει. Θεε μου είναι το χειρότερο συναίσθημα αυτό.

Να σου λείπει κάποιος.

Να σου λείπει κάποιος τόσο πολύ που να πονάς στις αναμνήσεις σας. Να φοβάσαι με το πόσο έχεις δεθεί μαζί του και είναι το στήριγμα σου.

Να ζεις με τον φόβο πως μια μέρα, αργά ή γρήγορα κάτι θα γίνει και θα φύγει μακριά σου. Κάτι θα γίνει και θα μείνεις μόνος σου, εσύ με τις αναμνήσεις.

Στην συγκεκριμένη περίπτωση με πήραν μακριά του, με πήραν μακριά απο τον Harry και ελπίζω να το πληρώσουν ετσι όπως τους αξίζει.

<<Αλλά οτι και αν έκανα, οτι και αν κάνω, τα κάνω όλα για σένα. Πάντα ήταν μόνο τια σένα.>>

Θυμήθηκα ξαφνικά τα λόγια του Harry, και σιγά σιγά κι άλλα απο τα λόγια του με έκαναν να καταλάβω.

<<Θα με μισήσεις Lydia, θα το κάνεις όπως οι άλλοι.>>

<<Σε αγαπάω τόσο πολύ που δεν έχω άλλη επιλογή εκτός αυτού.>>

Όλα τα σημάδια ήταν εκεί, με τον δικό του μοναδικό τρόπο μου έλεγε οτι επρόκειτο να γίνει κάτι άσχημο, κάτι που δεν με άφησε να καταλάβω.

Μου είχε πει οτι θα πάει ταξίδι αλλά πάντα ζητούσε συγνώμη επειδή όλα ήταν ενα σχέδιο.

Και γαμώτο θέλω τόσο πολύ να του κρατήσω κακία, να τον βρίσω, να τον χτυπήσω, όμως όλα αυτά με έκαναν να καταλάβω οτι αυτό ήταν το λιγότερο, οτι το έκανε για το καλό μου.

Ναι είμαι νευριασμένη με αυτόν και με το οτι δεν με ενημέρωσε πιο πρίν, αλλά τι και αν ήταν όντως νεκρός? Τι και αν δεν τον είχα τώρα κοντά μου?

Είμαι ευγνώμων που είναι ζωντανός και το υπόσχομαι ότι μόλις βγω απο εδώ θα τα αφήσω πίσω τα προβλήματα με τον Harry. Τον έχω συγχωρέσει, είμαι σίγουρη ότι αργά ή γρήγορα θα το έκανα έτσι κι αλλιώς. Δεν λεω πως θα είναι εύκολο, γιατί σίγουρα δεν θα μπορέσω να το ξεπεράσω τόσο απλά, αλλα ειμαι τυχερή που τον έχω και δεν θα τον αφήσω οτιδήποτε και αν γίνει, ακόμη και αν αυτός ο ίδιος με σκότωνε 

Drug:Sober |H.S|Where stories live. Discover now