Έκλεισε τα χέρια μου με τις χειροπέδες αφού πρώτα τις πέρασε μέσα απο τα κάγκελα του κρεβατιού.
Δεν μπορεί να μου τα κάνει αυτό.
<<Harry βγάλε μου τις χειροπέδες.>>Χαμογέλασε αυτάρεσκα και κούνησε αρνητικά το κεφάλι του.
Κούνησα τα χέρια μου αλλά ήταν μάταιος κόπος απο την αρχή.<<Απλά απόλαυσε το.>>
Έσκυψε και τοποθέτησε το κεφάλι του στον λαιμό μου. Τα ζεστά του χείλη ήρθαν σε επαφή με το δέρμα μου και χωρίς να χάσει χρόνο ρούφηξε δυνατά ένα τυχαίο σημείο εκεί αλλά αρκετά εμφανή και αμέσως μετά με δάγκωσε στο ίδιο σημείο.
Έκανε τις ίδιες κινήσεις και στο στήθος μου όμως εκεί έμεινε λίγο παραπάνω. Έδωσε αρκετή προσοχή στις ρόγες μου και έκανε μαλάξεις στο ένα στήθος όσο ήταν απασχολημένος με το άλλο.
Άφησα ενα δυνατό βογγητό να βγεί απο το στόμα μου και ο Harry σταμάτησε να κάνει οτι κάνει. Σήκωσε το κεφάλι του και με κοίταξε καθώς τα μάτια του έγιναν μια κλειστή απόχρωση του πράσινου.
Δάγκωσε το κάτω χείλος του και χαμογέλασε πονηρά.
<<Μου αρέσει το πως σε κάνω να φωνάζεις για εμένα.>>
Είπε αισθησιακά και έσκυψε προς τα κάτω. Άφησε ένα φιλί στον μηρό μου και σήκωσε τα μάτια του για να τον δω.
Το έντονο βλέμμα του έκαιγε το δικό μου, μπορώ να δω την ανυπομονησία στα μάτια του, όπως είμαι σίγουρη μπορεί και αυτός.
Χωρίς να απομακρύνει το βλέμμα του απο το δικό μου έσκυψε στην περιοχή μου και ακούμπησε την ζεστή του γλώσσα στην κλειτορίδα μου.
Άφησα ένα αναστεναγμό και το κεφάλι μου έπεσε πίσω καθώς τα μάτια μου έκλεισαν απο την ευχαρίστηση που μου προσφέρει ο Harry.
Έκανε κυκλικές κινήσεις με την γλώσσα του πάνω στην κλειτορίδα μου και χωρίς καμία προειδοποίηση έβαλε μέσα μου δύο δάχτυλα.
Ναι σίγουρα ξέρει μα χρησιμοποιεί τα δάχτυλα του πολύ καλά.
<<Ha.. Harry.. Δεν θα αντέξω για πολύ ακόμη.>>
Σταμάτησε τις κινήσεις του και ανασηκώθηκε, έβγαλε την μπλούζα του αφήνοντας με να θαυμάσω τους κοιλιακούς του και τα τατουάζ τα οποία λατρεύω πάνω του.
Τράβηξε το παντελόνι μαζι με το μποξεράκι του χωρίς να χάσει άλλο χρόνο και έβαλε το προφυλακτικό.
YOU ARE READING
Drug:Sober |H.S|
Fanfiction(Sequel to Drug |H.S|) Μετά απο πολλούς τσακωμούς και έναν καλοστημένο θάνατο, η Lydia και ο Harry τώρα έχουν να αντιμετωπίσουν μια απρόσμενη απαγωγή και τον για χρόνια κολλημένο μαζί της Jason. Αυτή πρέπει να αντέξει κάθε εξευτελισμό και τον ψυχικ...