Το τρέξιμο και οι ασκήσεις με έκαναν να νιώθω οτι απο στιγμή σε στιγμή θα σπάσω, όμως δεν είναι οπως την προηγούμενη φορά, μου φαίνονται πιο... Εύκολα.
<<Έτοιμη για προπόνηση?.>>
Κούνησα καταφατικά το κεφάλι μου και ο Harry χαμογέλασε, είναι υπερβολικά χαρούμενος σήμερα.
Αν και ο καιρός δεν μας ευνοούσε ακριβώς γιατί ψιχαλίζει αυτό δεν αποτέλεσε πρόβλημα, για τον Harry.
Τα μαλλιά του, βρεγμένα πλέον είχαν κολλήσει στο μέτωπο του και η μπλούζα του ήταν επίσης κολλημένη πανω στο σώμα του. Όμως θα συγκεντρωθώ στον στόχο μου σήμερα.
<<Θυμάσαι τι είχαμε πει?.>>
<<Φυσικά.>>
Στάθηκε μπροστά μου και έκανα οτι ακριβώς και την προηγούμενη φορά. Το δυνατό πόδι πίσω απο το αδύναμο, δεξί χέρι κοντά στο σαγόνι και το αριστερό μπροστά.
<<Έξυπνο κορίτσι.>>
Χαμογέλασα σε αυτόν και με ένα του νεύμα ξεκίνησα να τον χτυπάω.. Ή τουλάχιστον προσπαθούσα, αντέκρουσε κάθε μου προσπάθεια.
Προσπάθησα να τον ξανά χτυπήσω όμως έπιασε με την παλάμη του την μπουνιά μου και με γύρισε κολλώντας με πάνω του.
<<Πρέπει να βάζεις περισσότερο δύναμη, να είσαι περισσότερο συγκεντρωμένη, όμως με τον καιρό θα τα καταφέρεις σιγά σιγά.>>
Αυτή είναι μια καλή ευκαιρία.
Πάτησα δυνατά το πόδι του και του έδωσα αγκωνιά στην κοιλιά, το μετάνιωσα μόλις άκουσα μια μικρή κραυγή απο τον Harry, παρόλα αυτά χάρηκα που μπόρεσα να απελευθερωθώ απο το κράτημα του.
<<Είσαι ύπουλη και δεν σου το είχα.>>
Γέλασα σιγανά και τον αγκάλιασα.
<<Συγνώμη, δεν το πολύ σκέφτηκα.>>
Σηκώθηκε με ενα μικρό μορφασμό και με αγκάλιασε πίσω.
<<Πάντως έχεις δύναμη.>>
<<Έτσι είναι αν σε εκπαιδεύει ο καλύτερος.>>
Έβγαλε εναν αναστεναγμό και χαμογέλασε.
<<Οτι θέλεις με κάνεις, όμως πάμε μέσα μην μου αρρωστήσεις. Αν θα καλυτερεύσει ο καιρός θα πάμε και για σκοποβολή.>>
Έκανα ακριβώς οτι μου είπε, και μετά λέει αυτός οτι τον κάνω οτι θέλω.
Αλλάξαμε και οι δυο σε ζεστά ρούχα και στεγνώσαμε τα μαλλιά μας ενω αμέσως μετά κατεβήκαμε κάτω και καθίσαμε στον καναπέ.
YOU ARE READING
Drug:Sober |H.S|
Fanfiction(Sequel to Drug |H.S|) Μετά απο πολλούς τσακωμούς και έναν καλοστημένο θάνατο, η Lydia και ο Harry τώρα έχουν να αντιμετωπίσουν μια απρόσμενη απαγωγή και τον για χρόνια κολλημένο μαζί της Jason. Αυτή πρέπει να αντέξει κάθε εξευτελισμό και τον ψυχικ...