Έχει περάσει μια εβδομάδα απο την τελευταία μου συνάντηση με τον Derek και δεν ξέρω τι σκατά γίνεται. Μόνο η γυναίκα του επικοινώνησε με εμάς.
Ήταν σοκαριστικό το οτι ο Derek δεν ξέρει για την εγκυμοσύνη της, λογικά ήθελε να του κάνει έκπληξη όμως η αλήθεια για τον άντρα της την απέτρεψε απο αυτό.
<<Πως έγραψες?.>>
Ρώτησε ο Harry μόλις βγήκα έξω.
Τελευταία μέρα εξετάσεων, ελευθερία, αντίο άψυχο πράγμα του σατανά, τέλος τα ξυπνητήρια.
<<Πολύ καλά, πιστεύω.>>
Ήταν αρκετά δύσκολα, όμως με την σωστή προετοιμασία μπορεί κανείς να καταφέρει τα πάντα.
<<Τι θα κάνεις μετά το λύκειο?.>>
Ρώτησα. Πάντα το είχα απορία, εννοώ... δεν θα συνεχίσει για πάντα να κάνει οτι κάνει, σωστά?.
Δεν θα του προσφέρει ένα σίγουρο μέλλον και η ζωή του, οι ζωές όλων, θα βρίσκονται συνεχώς σε κίνδυνο.
<<Δεν ξέρω. Ποτέ δεν το σκέφτηκα. Η ζωή μου απο μικρό παιδί ήταν αρκετά κατεστραμμένη για να σκεφτώ το μέλλον μου. Πάντα είχα πολλά προβλήματα στο κεφάλι μου, και οι σπουδές δεν ήταν ένα απο αυτά. Χρειάζεται χρόνο και διάβασμα για να περάσεις κάπου αξιοπρεπές και δεν έχω χρόνο και σίγουρα καμία όρεξη για διάβασμα. Οπότε θα αποφασίσω όταν έρθει η στιγμή.>>
Εξήγησε καθώς προχωρήσαμε στον δρόμο. Κανονίσαμε να βγούμε με τον Dylan οπότε δεν χρειάζεται να πάμε να πάρουμε το αυτοκίνητο ακόμη.
Μπορώ να φανταστώ τον Harry πίσω απο ένα γραφείο, με κουστούμι και γραβάτα, με την εξουσία στα χέρια του να είναι κυρίαρχος σε μια δική του επιχείρηση.
Η εικόνα του Harry σε ένα γραφείο να φοράει κουστούμι κάνει τις ορμόνες μου να ανεβαίνουν στα ύψη.
Δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο για αυτόν βασικά, δεν θα μπορούσα να τον φανταστώ να δέχεται διαταγές απο κάποιον άλλον, μέσα σε μια μέρα θα είχε βάλει φωτιά την εταιρία λογικά.
<<Με ακούς?.>>
Τον άκουσα να λέει και κούνησα το κεφάλι μου για να βγώ απο τις σκέψεις μου.
<<Συγνώμη αφαιρέθηκα, πάμε τώρα μέσα στο μαγαζί, μας περιμένει ο Dylan.>>
Γέλασε σιγανά και άνοιξε την πόρτα για εμένα.
Ουάου, βρήκα σωστό κελεπούρι τελικά.
Ο Dylan σήκωσε το χέρι του για να τον δούμε και μόνο που δεν έτρεξα σε αυτόν.
YOU ARE READING
Drug:Sober |H.S|
Fanfiction(Sequel to Drug |H.S|) Μετά απο πολλούς τσακωμούς και έναν καλοστημένο θάνατο, η Lydia και ο Harry τώρα έχουν να αντιμετωπίσουν μια απρόσμενη απαγωγή και τον για χρόνια κολλημένο μαζί της Jason. Αυτή πρέπει να αντέξει κάθε εξευτελισμό και τον ψυχικ...