Chapter 41

735 84 6
                                    

<<Τα αγόρια θα είναι εδω σε λίγο.>>

Είπα στον Zayn και κάθισα δίπλα του. Κοιτάει τρομοκρατημένος το πάτωμα και οι αγκώνες του είναι τοποθετημένοι στα γόνατα του ενώ οι παλάμες του μέσα στα μαλλιά του τραβώντας τα ελαφρά με τα δάχτυλα του.

<<Είσαι καλά?.>>

Ρώτησα και κούνησε αρνητικά το κεφάλι του.

<<Απλά.. Είναι ένα μωρό, μια αθώα ψυχή που δεν φταίει σε τίποτα. Πρέπει να σωθεί αυτό το μωρό, δεν είναι υπεύθυνο για τις μαλακίες μας.>>

Η φωνή του ακούστηκε σπασμένη και αυτό ράγισε την καρδιά μου.

<<Όλα θα πάνε καλά Zayn. Θα τα καταφέρει.>>

Είναι τόσο ευαίσθητος και γλυκός. Κουβαλάει τόσο πόνο και τους αξίζει να ζήσει και αυτός λίγη απο την ευτυχία, το αξίζει περισσότερο απο όλους.

<<Lydia.>>

Ακούστηκε ο Harry απο μακριά. Έτρεξα σε αυτόν και χώθηκα μέσα στην αγκαλιά του.

<<Τι έγινε?.>>

Ρώτησε ο Niall και κάθισε δίπλα στον Zayn.

<<Όταν της μιλήσαμε δεν πίστεψε τίποτα, ξεκίνησε να γελάει απο το σοκ κι τότε απλά σταμάτησε και έπεσε στα γόνατα της, υπήρχε αίμα, είναι.. Είναι έγκυος. Γαμώτο έπρεπε να ερευνήσουμε περισσότερο πριν κάνουμε το οτιδήποτε.>>

Ο Zayn φένεται χαμένος στις σκέψεις του και κανείς δεν κάνει την κίνηση να του πει το οτιδήποτε.

Θέλω να μάθω τι γίνεται στο κεφάλι του αυτή την στιγμή.

Καθίσαμε όλοι στις καρέκλες χωρίς να μιλάμε.

Αυθόρμητα θυμήθηκα την κοπέλα που συναντήσαμε με τον Zayn, αυτή για την οποία μας μίλησε και ήταν μέσα στα νεύρα.

Θα ταίριαζαν μαζί. Αρχικά έτσι ήμουν και εγώ με τον Harry, όμως όλα έφτιαξαν στην συνέχεια.

<<Τι σκέφτεσαι?.>>

Ρώτησε κοντά στο αφτί μου ο Harry και ακούμπησα το κεφάλι μου στον ώμο του όσο αυτός τύλιξε το χέρι του γύρω μου.

<<Εμάς. Πως γνωριστήκαμε και όλα αυτά. Θα άξιζε στον Zayn να γνωρίσει μια κοπέλα και να ξανά πιστέψει στην αγάπη. Και πιστεύω οτι θα γίνει.>>

Ψιθύρισα.

Τον κοίταξα και χαμογέλασε, παρ'όλα αυτά κάτι γίνεται λάθος φαίνεται χλωμός και τον νιώθω να τρέμει.

Drug:Sober |H.S|Where stories live. Discover now