Lydia's POV.
Ο Harry δεν μπορούσε να μου κρυφτεί.
Μετά το σχόλασμα, στον γυρισμό αφού τον ρωτούσα συνέχεια που θα βγούμε, τον έπεισα και μου είπε.
<<Λοιπόν αρχικά σε ενα πολύ ωραίο εστιατόριο, οπότε πιστεύω αυτό είναι αρκετό ώστε να σε κάνει να σκεφτείς ήδη το τι θα φορέσεις. Παρόλα αυτά, βάλε σε μια τσάντα και απλά ρούχα θα τα χρειαστείς για μετα.>>
Ήταν το μόνο που είπε. Στην υπόλοιπη διαδρομή δεν του πήρα λέξη.
Με άφησε σπίτι και μετά έφυγε για το δικό του, όχι οτι ήταν μακριά.
Είχα ήδη ετοιμαστεί. Η μέρα μου κύλισε τόσο βαρετά κάνοντας απλά και τις υπόλοιπες εργασίες, έφαγα και κοιμήθηκα. Στις 20:30 περίπου σηκώθηκα και ξεκίνησα να ετοιμάζομαι.
Έκανα ενα γρήγορο ντουζ και αφου τελείωσα με αυτό και σκούπισα το σώμα μου απο τα νερά έβαλα ενα ζευγάρι μαύρα δαντελωτά εσώρουχα.
Πρόσθεσα απο πάνω ενα κόκκινο φόρεμα όπου έφτανε μέχρι κάτω και είχε ενα μεγάλο σκίσιμο απο την μια μεριά καθώς και το στήθος μου ήταν εμφανές αλλά ταυτόχρονα μαζεμένο.
Τα μαλλιά μου ήταν ελαφρές μπούκλες και δεν έβαλα πολυ μακιγιάζ εκτός απο ένα κραγιόν και foundation. Φόρεσα τα μαύρα τακούνια μου και την καμπαρντίνα και ήμουν έτοιμη.
Αφου σιγουρεύτηκα πρώτα οτι το σουτιέν μου δεν φαίνεται απο το φόρεμα έβαλα λίγη κολόνια, έβαλα σε μια άλλη τσάντα ρούχα όπως μου είπε ο Harry και κατέβηκα κάτω.
Απο λεπτό σε λεπτό θα -...
Δεν πρόλαβα να ολοκληρώσω την σκέψη μου και το κουδούνι χτύπησε.
Είναι εδώ είπα στον εαυτό μου και χαμογέλασα.
Κοίταξα μια τελευταία φορά τον εαυτό μου στον καθρέφτη δίπλα απο την πόρτα και με μια βαθιά ανάσα άνοιξα την πόρτα.
Η λέξη "πανέμορφος" ήταν τόσο λίγη μπροστά σε αυτό που έβλεπα.
Θα μπορούσα να χαθώ στην άβυσσο των ματιών του για μια ζωή. Να μείνω έτσι και να νιώθω την απόλυτη ευτυχία για πάντα. Αυτός μου δίνει λόγους για να είμαι ευτυχισμένη.
<<Είσαι πανέμορφη.>>
Είπε χαμένος καθώς με κοιτούσε απο πάνω εως κάτω ξανά και ξανά.
<<Και εσύ το ίδιο. Τιμή μου να με συνοδεύει ένας άντρας σαν και εσένα.>>
Του ανταπέδωσα το κοπλιμέντο και τα μάγουλα του πήραν ένα ελάχιστο κόκκινο χρώμα. Ουαου πρώτη φορά γίνεται αυτό.
ESTÁS LEYENDO
Drug:Sober |H.S|
Fanfic(Sequel to Drug |H.S|) Μετά απο πολλούς τσακωμούς και έναν καλοστημένο θάνατο, η Lydia και ο Harry τώρα έχουν να αντιμετωπίσουν μια απρόσμενη απαγωγή και τον για χρόνια κολλημένο μαζί της Jason. Αυτή πρέπει να αντέξει κάθε εξευτελισμό και τον ψυχικ...