Θέλω απελπισμένα να φύγω απο εδώ, έχουν περάσει μόνο μερικές μέρες, μια εβδομάδα σχεδόν ίσως και λίγο παραπάνω.
Διψάω και εχω να φάω απο την πρώτη και μοναδική φορά που με τάισε ο Jason. Επίσης νιώθω τρομερά κουρασμένη αλλά φοβάμαι, δεν θέλω να κοιμηθώ μόνη μου εδώ πέρα. Δεν θέλω να κοιμηθώ και ξαφνικά να ανοίξω τα μάτια μου και να δω τον Jason απο πάνω μου.
Νιώθω τον πόνο να με διαλύει σωματικά και ψυχικά. Τον ψυχικό πόνο τουλάχιστον μπορώ να τον κρύψω, τον σωματικό όμως οχι.
Αυτή η ηλίθια σκύλα φταίει για όλα.
flashback
<<Ποια νομίζεις οτι είσαι?.>>
Τσίριξε η Charlotte μόλις μπήκε στο δωμάτιο, αμέσως μετά την αποχώρηση του Damon και του Jason.
Ελπίζω ο Damon να κάνει το σωστό, ελπίζω να διαλέξει την σωστή πλευρά.
<<Μην τσιρίζεις έτσι.>>
Αν και η θέση όπου βρίσκομαι δεν μου επιτρέπει να έχω τέτοιες απαιτήσεις, δεν θα αφήσω αυτήν να με κάνει οτι θέλει.
<<Ω ναι? Και γιατί αυτό?.>>
Ρώτησε ειρωνικά.
<<Γιατί για αρχή πρέπει να μάθεις να διαχειρίζεσαι την ζήλεια σου γλυκιά μου, επίσης είμαι σίγουρη οτι έτσι δεν τσιρίζεις ούτε οταν ανοίγεις τα πόδια σου στον καθένα.>>
Είπα και αυτό την έβγαλε εκτός εαυτού.
Ήρθε μπροστά μου και αφού έσφιξε το χέρι της σε μπουνιά, προσγειώθηκε στο μάγουλο μου. Και ο πόνος ήταν αβάσταχτος, αλλά θα τα καταφέρω.
Μπορώ να νιώσω αίμα να τρέχει απο την μύτη μου.
End of flashback
Αλλά φυσικά δεν παρέμεινε μόνο σε αυτό. Μπορώ ακόμα να νιώσω τις κλοτσιές της στο στομάχι μου και το κεφάλι μου ακόμη πονάει σχεδόν καθώς ήμουν σίγουρη οτι τούφες απο αυτό έμειναν στο χέρι της.
Μέχρι που ο Damon μπήκε μέσα και ξεκίνησε να φωνάζει. Να λέει οτι αν θέλει να βγει ζωντανή από όλο αυτό να προσέχει τις κινήσεις της, και να προσεύχεται για το τι θα ακολουθήσει αφότου το μάθει ο Jason.
Τους μισώ, τους μισώ όλους αυτούς που προστατεύουν τον Jason και περισότερο αυτόν.
Λέει οτι με αγαπάει, αλλά πως γίνεται να αγαπάς κάποιον όταν του κάνεις κακό?.
Οι άνθρωποι που είναι πραγματικά ερωτευμένοι θέλουν το καλό του ανθρώπου που αγάπησαν. Θέλουν να τον βλέπουν χαρούμενο ακόμη και μακριά τους.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Drug:Sober |H.S|
Фанфик(Sequel to Drug |H.S|) Μετά απο πολλούς τσακωμούς και έναν καλοστημένο θάνατο, η Lydia και ο Harry τώρα έχουν να αντιμετωπίσουν μια απρόσμενη απαγωγή και τον για χρόνια κολλημένο μαζί της Jason. Αυτή πρέπει να αντέξει κάθε εξευτελισμό και τον ψυχικ...