Ο Harry είναι μια χαρά, δεν έχω ιδέα τι θα γίνει απο εδώ και στο εξής και εγώ βρίσκομαι στο γραφείο του Derek, η ζωή μου είναι τέλεια.
Σχολίασα ειρωνικά στον εαυτό μου.
Που σκατά θα μας οδηγήσουν όλα αυτά?, που θα καταλήξουμε στο τέλος?.
Φοβάμαι για όλους μας, δεν είναι ένα παιχνίδι αυτό και το να βρισκόμαστε πάντα δύο βήματα πίσω δεν βοηθάει ιδιαίτερα.
<<Lydia, χαίρομαι που σε βλέπω σήμερα.>>
Με χαιρέτησε ο Derek υπερβολικά χαρούμενα.
<<Δεν σε πειράζει να πάμε μια βόλτα όμως, έτσι?.>>
Συνέχισε και δύο άνδρες μπήκαν μέσα, μπορώ να διακρίνω τα όπλα κάτω απο τις μπλούζες τους.
<<Τι γίνεται εδώ πέρα Derek?.>>
<<Σκάσε και ακολούθησε μας.>>
Απαίτησε ένας απο τους δύο και με σήκωσε βίαια απο την καρέκλα, νιώθω το χέρι μου να πονάει απο το απότομο τράβηγμα του και πριν προλάβω να φωνάξω μου έκλεισε το στόμα, αλλά σοβαρά θα είχε αποτέλεσμα αυτό?.
Κόλλησε το όπλο στην μέση μου και έφερε το πρόσωπο του δίπλα από το δικό μου.
<<Μην φωνάξεις και μην κάνεις την παραμικρή κίνηση πριγκίπισσα, ακολούθησε μας και ίσως βγεις ζωντανή από αυτό, αλλιώς... >>
Άφησε την πρόταση του στην μέση και ένιωσα όλο μου το σώμα να ανατριχιάζει. Η φωνή του είναι βραχνή και απειλητική, δεν παίζει και το έκανε ξεκάθαρο απο την αρχή.
Βγήκαμε έξω απο το γραφείο και η γραμματέας δεν βρίσκεται εδώ, ο αμάξι τους βρίσκεται ακριβώς μπροστά, είναι ή τώρα ή ποτέ.
Πάτησα δυνατά το πόδι του και η λαβή του χαλάρωσε αρκετά ώστε να μπορέσω να τον χτυπήσω με τον αγκώνα μου στο στομάχι. Διπλώθηκε στα δύο και μπόρεσα εύκολα να απομακρυνθώ απο αυτόν, όχι όμως για πολύ.
Ο άνδρας που ήρθε μαζί με τον άλλον με έπιασε και με γύρισε προς το μέρος του. Το χέρι του σηκώθηκε και χτύπησε δυνατά το πρόσωπο μου κάνοντας το να γυρίσει στο πλάι, γαμημένε μπάσταρδε.
Έκλεισα το ελεύθερο χέρι μου σε μπουνιά και τον χτύπησα στον λαιμό, οτιδήποτε και να κάνω δεν θα οδηγήσει πουθενά, ο Derek είναι εδώ.
<<Σταμάτα γλυκιά μου και δεν θα πειράξουμε τον αγαπημένο σου Harry.>>
Δεν υπάρχει περίπτωση να έχουν πειράξει τον Harry, ξέρει πως να κινείται και τι να πει πάντα.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Drug:Sober |H.S|
Fanfic(Sequel to Drug |H.S|) Μετά απο πολλούς τσακωμούς και έναν καλοστημένο θάνατο, η Lydia και ο Harry τώρα έχουν να αντιμετωπίσουν μια απρόσμενη απαγωγή και τον για χρόνια κολλημένο μαζί της Jason. Αυτή πρέπει να αντέξει κάθε εξευτελισμό και τον ψυχικ...