Όλοι καθίσαμε στον καναπέ αφού πρώτα φάγαμε, και μιλήσαμε για διάφορα θέματα. Ένα απο αυτά είναι και το σχολείο, το μέλλον μας, τι θέλουμε να κάνουμε. Θα έπρεπε να ρωτήσω τον Harry τι θα ήθελε να περάσει μετά απο το σχολείο.
Ο Louis φυσικά δεν ξέχασε να με μαλώσει που δεν δίνω το εκατό τις εκατό του εαυτού, αλλά τουλάχιστον προσπαθώ.
Στον καθέναν μας έχει δωθεί μια εργασία στην οποία βέβαια πρέπει να γράψουμε όσο περισσότερο μπορούμε, έτσι ώστε να περάσουμε εκεί όπου θέλουμε.
Μέχρι το τέλος της εβδομάδας πρέπει να την εχω παραδώσει και ο Louis δεν σταματάει να μου το υπενθυμίζει. Απο την άλλη καλά κάνει, αν θέλω να περάσω ψυχολογία πρέπει να δώσω το μέγιστο στην προσπάθεια μου.<<Λοιπόν τι ταινία θα δούμε?.>>
Ρώτησε ο Niall μπουκωμένος απο ποπ κορν.
<<Όχι θρίλερ.>>
Είπα ταυτόχρονα με την Valerie.
Αυτό πάλι με γύρισε σε μια παλιά -σχετικά- ανάμνηση. Όταν καθίσαμε όλοι μαζί στο σπίτι μου και είδαμε θρίλερ, ακόμα θυμάμαι πόσο είχα τρομάξει όταν η μαμά μπήκε απότομα μέσα στο σπίτι.
<<Ναι θρίλερ.>>
Πετάχτηκε ο Zayn και όλοι συμφώνησαν. Θα έπρεπε να με δουλεύουν.
<<Ποιό θα δούμε?.>>
Ρώτησε ο Liam και όλοι ή οι περισσότεροι τουλάχιστον συμφώνησαν στο the nun. Πρέπει να μου κάνουν πλάκα.
Ο Harry πληκτρολόγησε στον υπολογιστή την ταινία αφού πρώτα κάτι έκανε με την τηλεόραση, πάτησε το play και η ταινία ξεκίνησε να παίζει αλλά στην οθόνη της τηλεόρασης. Θα πρέπει να μου δείξει και μένα πως το κάνει αυτό.
Τα άλλα αγόρια έκλεισαν τα φώτα και τα πατζούρια και όλοι κάθισαν κάτω, ο Harry κάθισε δίπλα μου και αμέσως βρέθηκα μέσα στην αγκαλιά του.
🌹
Το "φοβήθηκα" είναι απλά υποκειμενικό. Δεν μπορώ τα θρίλερ, ναι μεν ο σκοπός τους είναι να σε τρομάζουν, κάτι που πετυχαίνουν, αλλά δεν είναι για εμένα.
<<Εντάξει, φτάνει, αυτό ήταν.>>
Σηκώθηκα όρθια και πάτησα το stop για να μην συνεχίσει να παίζει αυτή η ταινία.
<<Είσαι ξενέρωτη.>>
Απευθύνθηκε σε εμένα ο Zayn και έβγαλα την γλώσσα μου σε αυτόν.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Drug:Sober |H.S|
Фанфик(Sequel to Drug |H.S|) Μετά απο πολλούς τσακωμούς και έναν καλοστημένο θάνατο, η Lydia και ο Harry τώρα έχουν να αντιμετωπίσουν μια απρόσμενη απαγωγή και τον για χρόνια κολλημένο μαζί της Jason. Αυτή πρέπει να αντέξει κάθε εξευτελισμό και τον ψυχικ...